1. leht 1-st

Mootori resurs

Postitatud: N, 12 Okt 2017 14:25:37 +0300
Postitas aNdy1
Kas keegi teab kui palju bensiini Foresteri mootor kannatab(2010) :?:
Kes kui palju on juba läbi sõitnud ja kas on midagi suurt vahetatud mootoris? Huvitab rohkem bensiini mootor. Aga muidigi diisli mehed on kah teretulnud oma infot jagama :wink:
Kui hakkate infot jagama siis ärge unustage lisada aasta ja kütus.thx
Olen netis välja lugenud, et keskmiselt pidi 250k+ läbima ilma kapitaalremondita. Kas on kellelgi midagi öelda selle kohda :?:

Re: Mootori resurs

Postitatud: N, 12 Okt 2017 16:20:09 +0300
Postitas vaska
aNdy1 kirjutas:Kas keegi teab kui palju bensiini Foresteri mootor kannatab(2010) :?:
Kes kui palju on juba läbi sõitnud ja kas on midagi suurt vahetatud mootoris? Huvitab rohkem bensiini mootor. Aga muidigi diisli mehed on kah teretulnud oma infot jagama :wink:
Kui hakkate infot jagama siis ärge unustage lisada aasta ja kütus.thx
Olen netis välja lugenud, et keskmiselt pidi 250k+ läbima ilma kapitaalremondita. Kas on kellelgi midagi öelda selle kohda :?:
Vanad 2.0 bensukad on küll põnevad olnud - kui õlipump peab siis 720k ja 940k on nähtud 89-92 aasta Legacyte peal.
350k pealt on mõned tolle aja bensukad just koolnud õlipumba tõttu väsinud.

Re: Mootori resurs

Postitatud: N, 12 Okt 2017 17:08:34 +0300
Postitas Tubaru
2010 diislitest käiks mina suure kaarega mööda. Need kipuvad väntvõlli poolitama.

Re: Mootori resurs

Postitatud: N, 12 Okt 2017 18:54:08 +0300
Postitas TeeeTL
Millest selline küsimus?
Kas SH mudeli (2009-2013a ) bensiinimootorite puhul on leitud midagi kahtlast, et ainult 250K kestab?

Enda kogemustes ei ole olnud ühtki autot, millel oleks 250tkm läbisõidu juures mootoril ressursi poolest probleeme olnud, sh. 3 Subarut.
Kapitaalsed probleemid tekivad kas palju varem või palju hiljem :D

Re: Mootori resurs

Postitatud: N, 12 Okt 2017 21:43:35 +0300
Postitas swrt
Tuttava bensu Forekal 2007 aasta 500000 kella peal ja mootorit pole puudutatud veel. Küll aga on roolilatt ja differ vahetatud

Re: Mootori resurs

Postitatud: P, 15 Okt 2017 23:38:18 +0300
Postitas Duster
Minu masinal kooles ära õlipump ca 400000km peal, viskas saaletiksu sisse, vahetati pump ja saaled, hetkel on ees 492kkm, 2003 forester xt. Enamus subaru 2l pensukaid kannatas vähemasti vanasti rahulikult ca 400kkm, kuna turbokaid retsitakse oluliselt rohkem, siis need lähevad ka sutsu tihemini katki, kuid kui ise oled hooldamisel hoolas, siis saad ka kaugemale sõita. Turbo imprezal juhtus sama asi 258kkm pealt, ausaltöeldes oli ka plokk suht ellipsis juba omadega, antud masina hooldamisel enne mind tõenäoliselt midagi üleloomulikku ei tehtud, vähemasti oli terve kapotialune mingeid susisevaid ja vilisevaid hiina käkerdisi täis... Foreka mootorisse pole isiklikult näind, kuid hetkel veel ei karju uute kolbide järgi :D

Re: Mootori resurs

Postitatud: E, 16 Okt 2017 11:06:46 +0300
Postitas raig0
Õlipumbaga juhtub selline asi,et tagumise plaadi kruvid tulevad lahti ja siis hakkab õli pressima ülevalt välja. Diagnoosida saab viga nii,et ploki pealne läheb õliseks.