Mootori resurs

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
aNdy1
Postitusi: 49
Liitunud: N, 05 Veebr 2015 16:13:32 +0300
Asukoht: IDA

Mootori resurs

#1 Postitus Postitas aNdy1 » N, 12 Okt 2017 14:25:37 +0300

Kas keegi teab kui palju bensiini Foresteri mootor kannatab(2010) :?:
Kes kui palju on juba läbi sõitnud ja kas on midagi suurt vahetatud mootoris? Huvitab rohkem bensiini mootor. Aga muidigi diisli mehed on kah teretulnud oma infot jagama :wink:
Kui hakkate infot jagama siis ärge unustage lisada aasta ja kütus.thx
Olen netis välja lugenud, et keskmiselt pidi 250k+ läbima ilma kapitaalremondita. Kas on kellelgi midagi öelda selle kohda :?:
Subaru Forester 2.0 (engine EJ20)
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Mootori resurs

#2 Postitus Postitas vaska » N, 12 Okt 2017 16:20:09 +0300

aNdy1 kirjutas:Kas keegi teab kui palju bensiini Foresteri mootor kannatab(2010) :?:
Kes kui palju on juba läbi sõitnud ja kas on midagi suurt vahetatud mootoris? Huvitab rohkem bensiini mootor. Aga muidigi diisli mehed on kah teretulnud oma infot jagama :wink:
Kui hakkate infot jagama siis ärge unustage lisada aasta ja kütus.thx
Olen netis välja lugenud, et keskmiselt pidi 250k+ läbima ilma kapitaalremondita. Kas on kellelgi midagi öelda selle kohda :?:
Vanad 2.0 bensukad on küll põnevad olnud - kui õlipump peab siis 720k ja 940k on nähtud 89-92 aasta Legacyte peal.
350k pealt on mõned tolle aja bensukad just koolnud õlipumba tõttu väsinud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Mootori resurs

#3 Postitus Postitas Tubaru » N, 12 Okt 2017 17:08:34 +0300

2010 diislitest käiks mina suure kaarega mööda. Need kipuvad väntvõlli poolitama.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

TeeeTL
Subaruaff
Postitusi: 82
Liitunud: T, 02 Aug 2011 02:16:32 +0300
Asukoht: Tartu/Hiiumaa

Re: Mootori resurs

#4 Postitus Postitas TeeeTL » N, 12 Okt 2017 18:54:08 +0300

Millest selline küsimus?
Kas SH mudeli (2009-2013a ) bensiinimootorite puhul on leitud midagi kahtlast, et ainult 250K kestab?

Enda kogemustes ei ole olnud ühtki autot, millel oleks 250tkm läbisõidu juures mootoril ressursi poolest probleeme olnud, sh. 3 Subarut.
Kapitaalsed probleemid tekivad kas palju varem või palju hiljem :D

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

Re: Mootori resurs

#5 Postitus Postitas swrt » N, 12 Okt 2017 21:43:35 +0300

Tuttava bensu Forekal 2007 aasta 500000 kella peal ja mootorit pole puudutatud veel. Küll aga on roolilatt ja differ vahetatud

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Mootori resurs

#6 Postitus Postitas Duster » P, 15 Okt 2017 23:38:18 +0300

Minu masinal kooles ära õlipump ca 400000km peal, viskas saaletiksu sisse, vahetati pump ja saaled, hetkel on ees 492kkm, 2003 forester xt. Enamus subaru 2l pensukaid kannatas vähemasti vanasti rahulikult ca 400kkm, kuna turbokaid retsitakse oluliselt rohkem, siis need lähevad ka sutsu tihemini katki, kuid kui ise oled hooldamisel hoolas, siis saad ka kaugemale sõita. Turbo imprezal juhtus sama asi 258kkm pealt, ausaltöeldes oli ka plokk suht ellipsis juba omadega, antud masina hooldamisel enne mind tõenäoliselt midagi üleloomulikku ei tehtud, vähemasti oli terve kapotialune mingeid susisevaid ja vilisevaid hiina käkerdisi täis... Foreka mootorisse pole isiklikult näind, kuid hetkel veel ei karju uute kolbide järgi :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Mootori resurs

#7 Postitus Postitas raig0 » E, 16 Okt 2017 11:06:46 +0300

Õlipumbaga juhtub selline asi,et tagumise plaadi kruvid tulevad lahti ja siis hakkab õli pressima ülevalt välja. Diagnoosida saab viga nii,et ploki pealne läheb õliseks.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Vasta