Mootori resurs
Mootori resurs
Kas keegi teab kui palju bensiini Foresteri mootor kannatab(2010)
Kes kui palju on juba läbi sõitnud ja kas on midagi suurt vahetatud mootoris? Huvitab rohkem bensiini mootor. Aga muidigi diisli mehed on kah teretulnud oma infot jagama
Kui hakkate infot jagama siis ärge unustage lisada aasta ja kütus.thx
Olen netis välja lugenud, et keskmiselt pidi 250k+ läbima ilma kapitaalremondita. Kas on kellelgi midagi öelda selle kohda
Kes kui palju on juba läbi sõitnud ja kas on midagi suurt vahetatud mootoris? Huvitab rohkem bensiini mootor. Aga muidigi diisli mehed on kah teretulnud oma infot jagama
Kui hakkate infot jagama siis ärge unustage lisada aasta ja kütus.thx
Olen netis välja lugenud, et keskmiselt pidi 250k+ läbima ilma kapitaalremondita. Kas on kellelgi midagi öelda selle kohda
Subaru Forester 2.0 (engine EJ20)
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
Re: Mootori resurs
Vanad 2.0 bensukad on küll põnevad olnud - kui õlipump peab siis 720k ja 940k on nähtud 89-92 aasta Legacyte peal.aNdy1 kirjutas:Kas keegi teab kui palju bensiini Foresteri mootor kannatab(2010)
Kes kui palju on juba läbi sõitnud ja kas on midagi suurt vahetatud mootoris? Huvitab rohkem bensiini mootor. Aga muidigi diisli mehed on kah teretulnud oma infot jagama
Kui hakkate infot jagama siis ärge unustage lisada aasta ja kütus.thx
Olen netis välja lugenud, et keskmiselt pidi 250k+ läbima ilma kapitaalremondita. Kas on kellelgi midagi öelda selle kohda
350k pealt on mõned tolle aja bensukad just koolnud õlipumba tõttu väsinud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Mootori resurs
2010 diislitest käiks mina suure kaarega mööda. Need kipuvad väntvõlli poolitama.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mootori resurs
Millest selline küsimus?
Kas SH mudeli (2009-2013a ) bensiinimootorite puhul on leitud midagi kahtlast, et ainult 250K kestab?
Enda kogemustes ei ole olnud ühtki autot, millel oleks 250tkm läbisõidu juures mootoril ressursi poolest probleeme olnud, sh. 3 Subarut.
Kapitaalsed probleemid tekivad kas palju varem või palju hiljem
Kas SH mudeli (2009-2013a ) bensiinimootorite puhul on leitud midagi kahtlast, et ainult 250K kestab?
Enda kogemustes ei ole olnud ühtki autot, millel oleks 250tkm läbisõidu juures mootoril ressursi poolest probleeme olnud, sh. 3 Subarut.
Kapitaalsed probleemid tekivad kas palju varem või palju hiljem
Re: Mootori resurs
Tuttava bensu Forekal 2007 aasta 500000 kella peal ja mootorit pole puudutatud veel. Küll aga on roolilatt ja differ vahetatud
Re: Mootori resurs
Minu masinal kooles ära õlipump ca 400000km peal, viskas saaletiksu sisse, vahetati pump ja saaled, hetkel on ees 492kkm, 2003 forester xt. Enamus subaru 2l pensukaid kannatas vähemasti vanasti rahulikult ca 400kkm, kuna turbokaid retsitakse oluliselt rohkem, siis need lähevad ka sutsu tihemini katki, kuid kui ise oled hooldamisel hoolas, siis saad ka kaugemale sõita. Turbo imprezal juhtus sama asi 258kkm pealt, ausaltöeldes oli ka plokk suht ellipsis juba omadega, antud masina hooldamisel enne mind tõenäoliselt midagi üleloomulikku ei tehtud, vähemasti oli terve kapotialune mingeid susisevaid ja vilisevaid hiina käkerdisi täis... Foreka mootorisse pole isiklikult näind, kuid hetkel veel ei karju uute kolbide järgi
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Mootori resurs
Õlipumbaga juhtub selline asi,et tagumise plaadi kruvid tulevad lahti ja siis hakkab õli pressima ülevalt välja. Diagnoosida saab viga nii,et ploki pealne läheb õliseks.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B