1. leht 1-st

Kliima pettumus

Postitatud: K, 06 Dets 2017 01:05:28 +0300
Postitas Anton
Kirjutama ajendas meie foresteri kliima kummaline käitumine. Võimalik, et see on ainult selle auto viga...
Nimelt üsna peale auto soetamist tundus kliima kuidagi kontrollimatu jne. Pöördusin kuhu vaja.
Vastuseks sain, käies kohapeal, täispikka instruktaazhi. :) Halloo, selleks nupp AUTO kliima ongi, see nupp
peab kogu aeg sees olema. DEMO oli perfektne. Jäin lolliks. Sõitsin ära umbes aasta ja pisut peale.
APPI kõik läks rikki. Kõigepealt tuli vilin, kannatasin, sisin, äkki lihtsalt kõrvad. Ahh, läheb üle, aga ei läinud...
Kirjutasin selleks, et hoiatada omasuguseid, õpetlik ehk.

Re: Kliima pettumus

Postitatud: K, 06 Dets 2017 09:20:18 +0300
Postitas vaska
Anton kirjutas:Kirjutama ajendas meie foresteri kliima kummaline käitumine. Võimalik, et see on ainult selle auto viga...
Nimelt üsna peale auto soetamist tundus kliima kuidagi kontrollimatu jne. Pöördusin kuhu vaja.
Vastuseks sain, käies kohapeal, täispikka instruktaazhi. :) Halloo, selleks nupp AUTO kliima ongi, see nupp
peab kogu aeg sees olema. DEMO oli perfektne. Jäin lolliks. Sõitsin ära umbes aasta ja pisut peale.
APPI kõik läks rikki. Kõigepealt tuli vilin, kannatasin, sisin, äkki lihtsalt kõrvad. Ahh, läheb üle, aga ei läinud...
Kirjutasin selleks, et hoiatada omasuguseid, õpetlik ehk.
Äkki selgitad detailsemalt?

Re: Kliima pettumus

Postitatud: K, 06 Dets 2017 11:33:56 +0300
Postitas Tarmo
Anton kirjutas:Kirjutasin selleks, et hoiatada omasuguseid, õpetlik ehk.
Kui siit midagi õppida on, siis see, et asju tuleb vahel parandada ja õigel ajal ja õiges kohas parandamine on väga oluline. Vile ja sisin võivad tähendada katkist konditsioneeri pumpa või lõtva rihma ja "kes-teab-mida-veel".
Mina ei kasuta kliima AUTO nuppu juba aastaid. Sätin ise, mida vaja. Enamus ajast sõidan A/C ka väljas - palju meil seda sooja suve siin ongi? Kord kuus on mõistlik A/C sisse panna natukeseks ajaks, et konditsioneeri veidi ringi ajada.
Guugelda auto kliimaseadmete remonti, võibolla on siin foorumis ka mingied soovitusi, kus kontrollida-remontida.

Re: Kliima pettumus

Postitatud: K, 06 Dets 2017 13:55:36 +0300
Postitas Toivoku
Ma ei saand mittemidagi aru :D

Re: Kliima pettumus

Postitatud: K, 06 Dets 2017 14:25:25 +0300
Postitas Tarmo
Toivoku kirjutas:Ma ei saand mittemidagi aru :D
Kui sul autol rehv tühjaks läheb siis "kannatad ... äkki lihtsalt kõrvad... ahh, läheb üle". Sõidad aga edasi ja küll see rehv iseenesest ükskord jälle korda läheb. ;)

Re: Kliima pettumus

Postitatud: K, 06 Dets 2017 15:20:53 +0300
Postitas aNdy1
Sõidan 2,5a autoga ja pole probleemi olnud. Esimesed kaks on AUTO peal neid ei keera üldse kui auto oli ostetud ja kolmas on 18 kraadi peal. Vahest suvel keeran madalamaks ja selleks kõik. Kord aastas enne suve käin töökojas läbi lasen kontrollida freooni kui seda vähe lisatakse natuke ja sellega kõik.
Lihtsalt sul ei vedaanud.

Re: Kliima pettumus

Postitatud: N, 07 Dets 2017 22:48:02 +0300
Postitas MargusR
Minu omal vilin puudub,aga sisiseb küll.Tegelikult ei kasuta ka mina AUTO reziimi igapäevaselt.Lööb vendi põhja alguses nii,et ei kuule raadiotki õieti.Palava ilmaga kasutan,siis saab kiirelt jahedaks.

Re: Kliima pettumus

Postitatud: R, 08 Dets 2017 15:22:09 +0300
Postitas TeeeTL
Mnjah, ei ole tulnudki sellepeale, et automaatne režiim võiks ära arvata, kuidas ma tahan, et õhk autos liiguks ja oleks :)

Üldiselt olen Subarute kliimaseadmetega siiani rahul olnud, vastupidavad ja piisavalt võimsad on olnud (Legacy, Outback, Forester). Legacy kliimaseade pidas ilma täitmata vastu 15 aastat, siis lõhkusin kogemata ise ära.

Natuke õnnetum on Impreza '08, kus on selline tunne, et ventilaatorist tulevat õhku lihtsalt ei jätku ja ka udu mahapuhumine klaaside sisepinnalt läheb tal raskemalt kui Foresteril.
Sisinat ja sahinat saab regulaarselt kuulda siis, kui kliimavedelikku on väheks jäänud. Tavaliselt kevadel. Miks just kevadel, oli kliimaspetsi selgitus selline, et talvel kõvade miinuskraadidega torud tõmbuvad kokku ja ühenduskohtadest tekivad väikesed lekked. Kui masinal on mootor maha käinud, siis seda suurem on tõenäosus, et kokkupanekul ei ole torusüsteemi koostamine tehtud ideaalse puhtuse ja kvaliteediga.