Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: N, 26 Juun 2014 11:43:00 +0300
Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Tere
Küsiks kas kellegil kokkupuuteid kuidas saada veojõukontroll maha 2014 a foresteril?
Külglibisemise saab maha nupust aga veojõukontrolli mitte.Kuna jäin kinni ja pm välja ei saanud sp et auto piiras põõrded ära ja suri välja.
Hiljem proovisin absi kaitsme välja võtta siis sai ilusti pööret anda palju tahtsid aga loomulikult läksid igasugused tuled (mootori,mägipidur jne ) pölema ja peale kaitsme tagasi panemist kustsuid vaid ise diagnostikaga kustutades ära.
Ehk siis küsimus kas kuidagi niimoodi ka saab, et pärast ei jääks armatuur jõulupuuks?
Ja kas kuidagi saab start/stop süsteemi maha , peale ümber progemise ?
Ei jõua seda nuppu igakord vajutada muidu poleks häda aga see subaru start stop mõtetu saast.
Tervitades Karl
Küsiks kas kellegil kokkupuuteid kuidas saada veojõukontroll maha 2014 a foresteril?
Külglibisemise saab maha nupust aga veojõukontrolli mitte.Kuna jäin kinni ja pm välja ei saanud sp et auto piiras põõrded ära ja suri välja.
Hiljem proovisin absi kaitsme välja võtta siis sai ilusti pööret anda palju tahtsid aga loomulikult läksid igasugused tuled (mootori,mägipidur jne ) pölema ja peale kaitsme tagasi panemist kustsuid vaid ise diagnostikaga kustutades ära.
Ehk siis küsimus kas kuidagi niimoodi ka saab, et pärast ei jääks armatuur jõulupuuks?
Ja kas kuidagi saab start/stop süsteemi maha , peale ümber progemise ?
Ei jõua seda nuppu igakord vajutada muidu poleks häda aga see subaru start stop mõtetu saast.
Tervitades Karl
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Kui kinni oled jäänud, siis lülitad Xmode sisse ja külglibisemine välja, siis ta annab 50/50 jõujaotuse ja natukene lubab pöördet rohkem. Kui täitsa välja lülitada siis LSD vahekasti frektsioonid põlevad kohe ära.tumbleweed kirjutas:Tere
Küsiks kas kellegil kokkupuuteid kuidas saada veojõukontroll maha 2014 a foresteril?
Külglibisemise saab maha nupust aga veojõukontrolli mitte.Kuna jäin kinni ja pm välja ei saanud sp et auto piiras põõrded ära ja suri välja.
Hiljem proovisin absi kaitsme välja võtta siis sai ilusti pööret anda palju tahtsid aga loomulikult läksid igasugused tuled (mootori,mägipidur jne ) pölema ja peale kaitsme tagasi panemist kustsuid vaid ise diagnostikaga kustutades ära.
Ehk siis küsimus kas kuidagi niimoodi ka saab, et pärast ei jääks armatuur jõulupuuks?
Ja kas kuidagi saab start/stop süsteemi maha , peale ümber progemise ?
Ei jõua seda nuppu igakord vajutada muidu poleks häda aga see subaru start stop mõtetu saast.
Tervitades Karl
Stat/Stop saab kahte moodi välja. Elektriskeemi vaadates peab ajudest üks juhe lihtsalt välja võtta mille kaudu tuleb signaal samast nupust. Või kõige lihtsam on suruda kinni StartStop nupp selliselt, et ta jääks vajutatud asendis.
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: N, 26 Juun 2014 11:43:00 +0300
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Vahet ei ole sama põhimõttega LSD, lihtsalt pideva momendiga. Aga kui lihvima jääd siis on ta kohe läinud, sellepärast elektroonika blokeerib seda.tumbleweed kirjutas:Mul manuaal
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Mul ilmselt puudub võimekus aru saada, kuidas 2 süsteemi on "põhimõtteliselt samad" kui nad on põhimõtteliselt ikka päris erinevad.mihhail1988 kirjutas: Vahet ei ole sama põhimõttega LSD, lihtsalt pideva momendiga. Aga kui lihvima jääd siis on ta kohe läinud, sellepärast elektroonika blokeerib seda.
Ühel juhul jagab momenti 50:50 differ ja visco LSD rakendub alles siis, kui võllid erineva kiirusega pöörlevad.
Teisel juhul on ainuke võimalus pöördemomenti tagumisele sillale saada läbi multi-plate clutchi...
Ja siis veel see väike erinevus, et X-mode on ainult CVT-ga mudelitel ja alates XS varustusest.
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Eieiei... Midagi kuskil ei rakendu, subaru on ikkagi pideva nelikveo süsteemiga. Lihtsalt taga ja esiosa vahel on LSD. Võibolla on keegi, kes paremini seletab, aga vastus teemale on lihtne, tahad libisemisvastase süsteemi misiganes kuidas välja lülitada ole valmis uus LSD soetada.... ( https://www.youtube.com/watch?v=Ny6AEPxLRC8 )Boot kirjutas:Mul ilmselt puudub võimekus aru saada, kuidas 2 süsteemi on "põhimõtteliselt samad" kui nad on põhimõtteliselt ikka päris erinevad.mihhail1988 kirjutas: Vahet ei ole sama põhimõttega LSD, lihtsalt pideva momendiga. Aga kui lihvima jääd siis on ta kohe läinud, sellepärast elektroonika blokeerib seda.
Ühel juhul jagab momenti 50:50 differ ja visco LSD rakendub alles siis, kui võllid erineva kiirusega pöörlevad.
Teisel juhul on ainuke võimalus pöördemomenti tagumisele sillale saada läbi multi-plate clutchi...
Ja siis veel see väike erinevus, et X-mode on ainult CVT-ga mudelitel ja alates XS varustusest.
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Su jutt ei ole manuaal kasti suhtes krammi ka pädev! Kuidas vanemad masinad siis sõidavad, vahetavad koos mootoriõliga viscosid? Selleks, et lsd rakenduks peab igasuguse lsd puhul eksisteerima alustuseks libisemine, viimase elimineerimiseks ta ongi. Sellest cvt'st ei tea ma tuhkagi, aga ka viimane ei saa nii õrn olla, et esimesel piinamisel kohe plahvatab...
Teemasse: kahjuks ei ole mitte kusagilt kuulnud, et neil mõistlikult neid kontrolle maha saaks, sul on isegi vedanud, et mootor päris limp modesse ei lähe. Arvatavasti toosama lahend, mida kasutasid, ongi üks mõistlikumaid variante. Üks eriti hardcore variant oleks kloonida ühe ratta abs signaal kõikide rataste kohta, kuna sul on manuaal ja lsd on mehaaniline junn, siis selline infovahetus ajus ei tohiks veoskeemis miskit muuta, cvt'ga see kindlasti ei toimiks, kuna ta ei oska siis enam veojõudu rakendada. Kui ühe ratta signaalid kopeerida ka teistele, oleks auto aju jaoks vast kõik ok ja kontrollid ei oskaks enam miskit segada. Lüliti vahele ja voilaa, kes antud krutski muidugi valmis teeks, ei ole ilmselt just lihtsaim leid, kuid aitaks tuhandeid subarumehi
Teemasse: kahjuks ei ole mitte kusagilt kuulnud, et neil mõistlikult neid kontrolle maha saaks, sul on isegi vedanud, et mootor päris limp modesse ei lähe. Arvatavasti toosama lahend, mida kasutasid, ongi üks mõistlikumaid variante. Üks eriti hardcore variant oleks kloonida ühe ratta abs signaal kõikide rataste kohta, kuna sul on manuaal ja lsd on mehaaniline junn, siis selline infovahetus ajus ei tohiks veoskeemis miskit muuta, cvt'ga see kindlasti ei toimiks, kuna ta ei oska siis enam veojõudu rakendada. Kui ühe ratta signaalid kopeerida ka teistele, oleks auto aju jaoks vast kõik ok ja kontrollid ei oskaks enam miskit segada. Lüliti vahele ja voilaa, kes antud krutski muidugi valmis teeks, ei ole ilmselt just lihtsaim leid, kuid aitaks tuhandeid subarumehi
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Vaata videot ( https://www.youtube.com/watch?v=WBQlK89PyxQ ). Äkki räägime samast asjast aga interpriteerime erinevalt. Samuti sõltub mis süsteemist räägime?Duster kirjutas:Su jutt ei ole manuaal kasti suhtes krammi ka pädev! Kuidas vanemad masinad siis sõidavad, vahetavad koos mootoriõliga viscosid? Selleks, et lsd rakenduks peab igasuguse lsd puhul eksisteerima alustuseks libisemine, viimase elimineerimiseks ta ongi. Sellest cvt'st ei tea ma tuhkagi, aga ka viimane ei saa nii õrn olla, et esimesel piinamisel kohe plahvatab...
Teemasse: kahjuks ei ole mitte kusagilt kuulnud, et neil mõistlikult neid kontrolle maha saaks, sul on isegi vedanud, et mootor päris limp modesse ei lähe. Arvatavasti toosama lahend, mida kasutasid, ongi üks mõistlikumaid variante. Üks eriti hardcore variant oleks kloonida ühe ratta abs signaal kõikide rataste kohta, kuna sul on manuaal ja lsd on mehaaniline junn, siis selline infovahetus ajus ei tohiks veoskeemis miskit muuta, cvt'ga see kindlasti ei toimiks, kuna ta ei oska siis enam veojõudu rakendada. Kui ühe ratta signaalid kopeerida ka teistele, oleks auto aju jaoks vast kõik ok ja kontrollid ei oskaks enam miskit segada. Lüliti vahele ja voilaa, kes antud krutski muidugi valmis teeks, ei ole ilmselt just lihtsaim leid, kuid aitaks tuhandeid subarumehi
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Mina räägin subaru manuaalkastidest, selle kohta ka teemaalgataja küsis. Manuaalid on 50/50. Keskmine lsd teeb "tööd" ainult siis, kui kumbki sildadest nn tühja käib ja lukustab keskelt lihtsalt ära. Antud süsteemi piitsutamine ei lõhu, eeldades, et sa seda igavesti ei tee, isegi erinevad rehvirõhud lõhuvad teda rohkem, kui offroad kasutus. Mõtle kaskvõi selle peale, et millised jõud on kesdifris mängus siis, kui stardid ühed rattad kruusal ja teised asfaldil versus muda ja muu pläga, kus kõikidel ratastel on pidamine kehv. Ma olen täitsa veendunud, et visco saab rohkem retsi tänaval, kui metsas.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Ja mida siis teha kui start stop nupu pole füüsiliselt olemas, kuidas siis välja lülitadamihhail1988 kirjutas:Kui kinni oled jäänud, siis lülitad Xmode sisse ja külglibisemine välja, siis ta annab 50/50 jõujaotuse ja natukene lubab pöördet rohkem. Kui täitsa välja lülitada siis LSD vahekasti frektsioonid põlevad kohe ära.tumbleweed kirjutas:Tere
Küsiks kas kellegil kokkupuuteid kuidas saada veojõukontroll maha 2014 a foresteril?
Külglibisemise saab maha nupust aga veojõukontrolli mitte.Kuna jäin kinni ja pm välja ei saanud sp et auto piiras põõrded ära ja suri välja.
Hiljem proovisin absi kaitsme välja võtta siis sai ilusti pööret anda palju tahtsid aga loomulikult läksid igasugused tuled (mootori,mägipidur jne ) pölema ja peale kaitsme tagasi panemist kustsuid vaid ise diagnostikaga kustutades ära.
Ehk siis küsimus kas kuidagi niimoodi ka saab, et pärast ei jääks armatuur jõulupuuks?
Ja kas kuidagi saab start/stop süsteemi maha , peale ümber progemise ?
Ei jõua seda nuppu igakord vajutada muidu poleks häda aga see subaru start stop mõtetu saast.
Tervitades Karl
Stat/Stop saab kahte moodi välja. Elektriskeemi vaadates peab ajudest üks juhe lihtsalt välja võtta mille kaudu tuleb signaal samast nupust. Või kõige lihtsam on suruda kinni StartStop nupp selliselt, et ta jääks vajutatud asendis.
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Mis mudelist jutt käib, aasta, mootor jne..?cancer kirjutas:Ja mida siis teha kui start stop nupu pole füüsiliselt olemas, kuidas siis välja lülitadamihhail1988 kirjutas:Kui kinni oled jäänud, siis lülitad Xmode sisse ja külglibisemine välja, siis ta annab 50/50 jõujaotuse ja natukene lubab pöördet rohkem. Kui täitsa välja lülitada siis LSD vahekasti frektsioonid põlevad kohe ära.tumbleweed kirjutas:Tere
Küsiks kas kellegil kokkupuuteid kuidas saada veojõukontroll maha 2014 a foresteril?
Külglibisemise saab maha nupust aga veojõukontrolli mitte.Kuna jäin kinni ja pm välja ei saanud sp et auto piiras põõrded ära ja suri välja.
Hiljem proovisin absi kaitsme välja võtta siis sai ilusti pööret anda palju tahtsid aga loomulikult läksid igasugused tuled (mootori,mägipidur jne ) pölema ja peale kaitsme tagasi panemist kustsuid vaid ise diagnostikaga kustutades ära.
Ehk siis küsimus kas kuidagi niimoodi ka saab, et pärast ei jääks armatuur jõulupuuks?
Ja kas kuidagi saab start/stop süsteemi maha , peale ümber progemise ?
Ei jõua seda nuppu igakord vajutada muidu poleks häda aga see subaru start stop mõtetu saast.
Tervitades Karl
Stat/Stop saab kahte moodi välja. Elektriskeemi vaadates peab ajudest üks juhe lihtsalt välja võtta mille kaudu tuleb signaal samast nupust. Või kõige lihtsam on suruda kinni StartStop nupp selliselt, et ta jääks vajutatud asendis.
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Jutt kõib ikka samast mudelist millest siin räägitakse, forekas 2014 2,0 bens varjaator.
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Skeemi järgi ei näe sellist auto versiooni kus oleks start/stop süsteem ilma sisse/väljalülitamis nupuga. Kahjuks ei ole sellist asja kohanud.cancer kirjutas:Jutt kõib ikka samast mudelist millest siin räägitakse, forekas 2014 2,0 bens varjaator.
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: N, 26 Juun 2014 11:43:00 +0300
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Vahepeal siis infoks et veojōud ja kōik muud segavad faktorid saab maha kui lōigata üks abs anduritest vahelt ära.
Ehk siis pm mina votsin tagumise absi anduri lōikasin juhtme läbi ja tinutasin sinna korralikult termorüüdega lüliti vahele mis jookseb ette käeulatusse.
Kui vaja metsas sōita, siis jätan auto seisma vajutan lülitit ja auto uuesti käima. Taastamiseks samamoodi seisma ja lülitiga uuesti ümber ja uuesti käima. Ei ole siis mingeid veakoode ka mis ette jääks.
Sellise lahenduseni jōudsin testimisega ja siis hakkasin välismaa foorumeid lugema ja sealt tuli sama lahendus välja
Kui eelmine aasta otsisin siis ei leidnud midagi.
Tervitades Karl
Ehk siis pm mina votsin tagumise absi anduri lōikasin juhtme läbi ja tinutasin sinna korralikult termorüüdega lüliti vahele mis jookseb ette käeulatusse.
Kui vaja metsas sōita, siis jätan auto seisma vajutan lülitit ja auto uuesti käima. Taastamiseks samamoodi seisma ja lülitiga uuesti ümber ja uuesti käima. Ei ole siis mingeid veakoode ka mis ette jääks.
Sellise lahenduseni jōudsin testimisega ja siis hakkasin välismaa foorumeid lugema ja sealt tuli sama lahendus välja
Kui eelmine aasta otsisin siis ei leidnud midagi.
Tervitades Karl
Re: Foresteri veojõukontroll ja külglibisemine,start/stop
Vabandan teemaalgataja ees,et teemat solgin,aga kas sellise lülitiga lahenduse juures tekib armatuuris jõulupuu ka?Nagu eemaldades abs pumba kaitsme näiteks?
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009