Forester 2.0XT 2003a
Pole pikalt kirjutanud enam. Vahepeal on muutunud niipalju, et auto sai endale tagaspoileri ja välimus läks tõesti paremaks nagu ootasingi. Eile viisin mariinesse sest pikemat aega on juba mingi sahin taga olnud...selgus, et tagumised kettad ja klotsid vaja ära vahetada. Olin sellega nõus ja need vahetati ära ka kenasti aga siis kui vennad proovisõidule läksid hakkas eest mingit jubedat häält tulema. Päeva lõpuks olid nad jõudnud järeldusele, et abs andur andis saba. Pakuti küll, et saad masina kätte aga abs kaitse võetakse välja aga ma otsustasin auto sinna jätta, et nad saaks reedel kohe edasi tegutseda. Ei taha teada mis summa sealt tuleb, sest mai kuus on ca 15 sünnipäeva suguvõsas ja tutvusringkonnas (sh mu enda oma) aga no sellised asjad leiavad kohe kõige ebasobilikuma momendi.
Autoga olen endiselt väga rahul, kuigi pean tunnistama, et käisin ka uue Foresteriga sõitmas ja esimesel võimalusel vahetan enda masina uue vastu ringi. Uuel on kõik need vead, mis vana juures häirivad likvideeritud + on ka uusi meeldivaid üllatusi varuks. Ja no uue hind on ka ikka väga agressiivne.
Autoga olen endiselt väga rahul, kuigi pean tunnistama, et käisin ka uue Foresteriga sõitmas ja esimesel võimalusel vahetan enda masina uue vastu ringi. Uuel on kõik need vead, mis vana juures häirivad likvideeritud + on ka uusi meeldivaid üllatusi varuks. Ja no uue hind on ka ikka väga agressiivne.
Kuidagi kummailine, et nii ruttu klotsid ja kettad läbi on läinud. Minu kasutuses oleval XT-l tuli esimene klotside vahetus 273 000 km juures.Cyberlord kirjutas: Eile viisin mariinesse sest pikemat aega on juba mingi sahin taga olnud...selgus, et tagumised kettad ja klotsid vaja ära vahetada. Olin sellega nõus ja need vahetati ära ka kenasti aga siis kui vennad proovisõidule läksid hakkas eest mingit jubedat häält tulema. Päeva lõpuks olid nad jõudnud järeldusele, et abs andur andis saba. Pakuti küll, et saad masina kätte aga abs kaitse võetakse välja aga ma otsustasin auto sinna jätta, et nad saaks reedel kohe edasi tegutseda.
Mingil põhjusel olid klotside pingutid järele andnud ja sõites auto kolises, pärast klotside vahetus kolin kadus.
ABS anduri rikke korral lülitub ju ABS lihtsalt välja, kole hääl tekib siiski mehaanilistest probleemidest, või ma eksin?
Auto müügis kuna kihk uue turbo foresteri järgi on suur!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=0b5b
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=0b5b
Kusjuures peale auto ostmist ilmneski, et 7 tuhat peale hooldust oli varras kuiv. Ja misveel huvitavam - norm. taseme saavutamiseks piisas 0,3-0,35 liitri õli lisamisest. Õlikulu põhjusekspidas esindus vale viskoossusega õli kasutamist (5W30) ja igaks juhuks tehti õlivahetus. Eks näeb, kuidas õlikulule mõjub.