Forester STI
Jällegi enda seisukohal põhinedes leian, et võimsal mootoril (antud juhul siis turbomootor) on alati mõte. Ok, kaldudes teemast kõrvale ja põigates hetkeks tavalise turbo foresteri juurde. Mina, kes ma soovin mugavalt liikuda ma ei ostaks endale seda manuaalkastiga kindlasti mitte. Aga siiski hindaksin seda, kui mootoril oleks ressurssi. STI erilist mugavust enam ei pakuks, samas oleks see kindlasti mitte halva suutlikkusega sportauto. Rääkimata erilisusest. Kus seisaksid kõik subaru kokkutuleku ajal, kui platsil on STi forester?
Tuginedes subaru.co.jp lehele on forester STi kliirens 170mm.
Tuginedes subaru.co.jp lehele on forester STi kliirens 170mm.
Selles on meie seisukohad kindlasti erinevad. Mina muretsen omale auto sõitmiseks, et tal oleks võimalikult head sõiduomadused. Sellest tulenevalt mind jätab suht külmaks, kus teglikult keegi seisaks.
Ma saaksin teist rohkem aru, kui jutt käiks Subaru 6-sest bokserist Foresteri kere peal. Aga sellist varjanti millegipärast ei pakuta, vähemalt mitte praegu. Ja sellest tulenevalt on minu arvates näiteks Outback´i olemus ja praktilisus tunduvalt paremini paigas.
Forester pole oma olemuselt muud, kui Subaru vastus üleilmsele mõtetule linnamaasturite buumile.
Aga jah, need on ainult minu mõtte ja pole kellegile kohustuslikud
Ma saaksin teist rohkem aru, kui jutt käiks Subaru 6-sest bokserist Foresteri kere peal. Aga sellist varjanti millegipärast ei pakuta, vähemalt mitte praegu. Ja sellest tulenevalt on minu arvates näiteks Outback´i olemus ja praktilisus tunduvalt paremini paigas.
Forester pole oma olemuselt muud, kui Subaru vastus üleilmsele mõtetule linnamaasturite buumile.
Aga jah, need on ainult minu mõtte ja pole kellegile kohustuslikud
STI sildi ära jättes ei saa kindlasti öelda, et Forester on mõttetu auto. Ma sõitsin 4 aastat ja olin väga rahul. Käisin kohtades, kus naise imprezaga poleks kunagi käinud. Samas oli auto ikkagi sõiduauto.
Ei saa öelda, et kui maastur, siis olgu maastur ja vastupidi. Mine sõida mingi Pajero Spordiga maanteel, see on jube. Linnamaasturil on kohe kindlasti oma mõte. Outback aga on ju sarnase funktsionaalsusega teises hinnaklassis.
Ei saa öelda, et kui maastur, siis olgu maastur ja vastupidi. Mine sõida mingi Pajero Spordiga maanteel, see on jube. Linnamaasturil on kohe kindlasti oma mõte. Outback aga on ju sarnase funktsionaalsusega teises hinnaklassis.
Minu jaoks on pigem STI Foresteri mõttetus see, mis talle mõtte annab
A noh, samuti meeldib mulle Mercedes G 55 AMG ja idee poolest ka Cayenne Turbo (ehkki see viimane on disainilt kole). Ehk siis võimas mootor sobib igale poole
Kuigi kui oleks valik Impreza vs Forester, siis ma ei kõhkleks eriti Impreza kasuks otsustades...
A noh, samuti meeldib mulle Mercedes G 55 AMG ja idee poolest ka Cayenne Turbo (ehkki see viimane on disainilt kole). Ehk siis võimas mootor sobib igale poole
Kuigi kui oleks valik Impreza vs Forester, siis ma ei kõhkleks eriti Impreza kasuks otsustades...
Kas selles ei peitugi märk sellest, et keegi pole lihtsalt vaevaks võtnud, et pole lihtsalt eriti sügavat mõtet asjal. Näiteks ka kõge kiiremini liikuvat ekskavaatorit või buldooserit pole arvatavasti eriti raske ehitada ...
Erilist ratsionnalsust pole sellises lähenemises, et kõigepealt teen auto, mis on džiibi moodi ja siis hakkan teda ümber tegema selleks, et teedepeal võimalikult kiiresti liikuda. Maastikupeal ei liigu ju nagunii ükski sõiduk väga kiiresti väljaarvatud mõned spetsiaalehitusega bagid ja mõni 10 miljoneid maksev sõjaväe lintehnika.
Lihtsalt selgitan. Pole vaja aru sada sellest nii, et ma mingi hirmus Foresteri vastane oleksin, kellega "võidelda" vaja oleks.
Kange asi kindlasti, aga mitte kompromissivaba kulgur, nagu STI mootor eeldaks.
Erilist ratsionnalsust pole sellises lähenemises, et kõigepealt teen auto, mis on džiibi moodi ja siis hakkan teda ümber tegema selleks, et teedepeal võimalikult kiiresti liikuda. Maastikupeal ei liigu ju nagunii ükski sõiduk väga kiiresti väljaarvatud mõned spetsiaalehitusega bagid ja mõni 10 miljoneid maksev sõjaväe lintehnika.
Lihtsalt selgitan. Pole vaja aru sada sellest nii, et ma mingi hirmus Foresteri vastane oleksin, kellega "võidelda" vaja oleks.
Kange asi kindlasti, aga mitte kompromissivaba kulgur, nagu STI mootor eeldaks.
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: K, 06 Dets 2006 17:51:31 +0300
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Now in Estonia, sold to a customer in Tartu.
43000KM as new, it really kicks ass.
/Ubbe
ubbe@proparts.ee
43000KM as new, it really kicks ass.
/Ubbe
ubbe@proparts.ee
Mida põrgut, proparts tegeleb japside sissetoomisega?Lotusepoiss kirjutas:Now in Estonia, sold to a customer in Tartu.
43000KM as new, it really kicks ass.
/Ubbe
ubbe@proparts.ee
Tubli tegevus igastahes, selliste masinate omanikud võiks nagu mõnest kokkusaamisest ka osa võtta ja mitte ülbeks pidada
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: K, 06 Dets 2006 17:51:31 +0300
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Ja .vaska kirjutas:Mida põrgut, proparts tegeleb japside sissetoomisega?Lotusepoiss kirjutas:Now in Estonia, sold to a customer in Tartu.
43000KM as new, it really kicks ass.
/Ubbe
ubbe@proparts.ee
Tubli tegevus igastahes, selliste masinate omanikud võiks nagu mõnest kokkusaamisest ka osa võtta ja mitte ülbeks pidada
Sel aastal 2006, on juba tulnud väga palju huvitavaid autosid,
STI coupe impreza, 2004,2005 impreza STI ja nuud Forester STI
/Ubbe