Forester STI
Forester STI
2.5L Turbo
No Comments from Mitsubishi
No Comments from Mitsubishi
Ma pole küll kindel, et ma kunagi hakkan aru saama, mis sunnib inimesi tegelema perverssustega á la "linnamaasturid" ja "pargidzhiibid"... Forester iseenesest ei olegi ju täiesti mõttetu auto, koeravedamiseks metsateedel täiesti sobiv. Aga Forester STi??? Mis kuradi mõte sellisel autol on?
Mis siin ikka rääkida, globaalset turgu juhib ju riik, kust on pärit McDonalds ja murutraktorite võidusõidud....
Mis siin ikka rääkida, globaalset turgu juhib ju riik, kust on pärit McDonalds ja murutraktorite võidusõidud....
Forester oma kandilise lõustaga on justkui maha joonistatud mingi fordi linnajeebi pealt (tõenäoliselt on kurjajuur siiski HMV ehk hummer). Just õnnestus pimp-my-ride (mtv niiöelda pasatuunimise realityshow) vaadata mingit kandilist 2004 aasta fordi, mis nägi suhtkoht oma kandilisuses foresteri moodi välja.. Kes kelle pealt malli võttis, jumalteab, senikaua kuni madaldatud pole, on forester oma STi versioonis täitsa abiks. Tallinna teed nõuavadki vast rohkem jeepi juba kui mingit püssi sportmasinat.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Foresteri STI versioonil on minuarust mõte küll aga ilma kere tuunimiseta sest loodetavasti on tal 6 käiguline kast ja LSD ka esisillas, pidurid paremad jne. massidele pole mõeldud, aga mõni friik ikka võtaks...Pöördemomenti on aga madalatel pööretel ikkagi vähe. üldiselt arusaadav on muidugi see et STI tuunimine on neil käpas, mis on väga kohane Imprezale, Foresterile paraku mitte. Foresterist võiks aga teha sellise eluka millele saab näiteks päris lukustatavaid diffrilukke peale panna, ka näiteks kliirensi muutmine, miks mitte?! ja ma usu et aeglusti ja turbo ikkagi võimatu kokku on panna... Oluline oleks muidugi et selle krepmli hind oleks endiselt talutav ja tehniline vastupidavus hea (vähe mingit imelist elektroonikat jne)
sõitsin oma 2.0se xt'ga just äsa võsa vahel ja poris, päris ainult koera jalutama viimise tunne ei tekkinud... ja tegelikult päris puutumatu looduse peale sõitmisesse niisama lõbu pärast suhtun ma tegelikult väga halvasti, mudased rööpad kusagil suvalises kohas looduses mulle emotsionaalset laengut küll ei anna...
sõitsin oma 2.0se xt'ga just äsa võsa vahel ja poris, päris ainult koera jalutama viimise tunne ei tekkinud... ja tegelikult päris puutumatu looduse peale sõitmisesse niisama lõbu pärast suhtun ma tegelikult väga halvasti, mudased rööpad kusagil suvalises kohas looduses mulle emotsionaalset laengut küll ei anna...
Käisime eelmisel aastal Saku külje alla tankodroomil proovimas. Mul on vabalthingav automaat forester. Ja pean ütlema, et mind pani küll imestama, kus selle autoga sõita saab. Kõige suurem ja ära sõidetum tankimägi jäi kõige järsemast küljest alistamata kuna lihtsalt ratta pidamine kadus ära 5-10m enne lõppu, põhi tõstis auto maast lahti tiba.pläägu kirjutas: sõitsin oma 2.0se xt'ga just äsa võsa vahel ja poris, päris ainult koera jalutama viimise tunne ei tekkinud... ja tegelikult päris puutumatu looduse peale sõitmisesse niisama lõbu pärast suhtun ma tegelikult väga halvasti, mudased rööpad kusagil suvalises kohas looduses mulle emotsionaalset laengut küll ei anna...
Samal ajal proovisime X-traili, pajero sporti, navarat, patrolit. Kõige parem oli muidugi navara, hea mulje jättis ka pajero sport. Kui foresteril oleks paar senti kliirensit juures saaks sellega suht edukalt liikuda (näiteks nii palju: http://bilder.mobile.de/images/autos/40 ... 97711.bild ) . Turbo foresteril on ju tagumine sild piiratud libisemisega, lisada paar senti kliirensit, ei tohiks see palju kehvem platvorm olla kui pajero sportil, millel küll lisaks aeglusti. Seda enam et kaalu on kõvasti vähem. Mootor ei ole muidugi maasturi oma..
Trööpamisse puutumatus looduses suhtun samuti kehvasti.
Sama siin. Seal tankodroomil on kõvasti nalja saanud.
Vt.pilte http://www.subaru.ee/index.php?idb=2b2e ... 90c1e2dbab
Vt.pilte http://www.subaru.ee/index.php?idb=2b2e ... 90c1e2dbab
jah on olemas küll. Aga siin (Eestis) ei saa uut foresteri näha mitte enne kui järgmisel suvel.argonaut kirjutas:Olemas on juba uus Forester STI versioon!
http://www.subaru.co.jp/forester/stiversion/
nojah, eks selle vabalthingava Foresteriga ole jah nagu on ja automaatsubarut ei soovitaks eriti kellelgi... ja õige ta on et õige maasturi mootor on nagunii diisel... aga seda tankodroomi prooviks isegi, tuleb pääle passida kunas järgmine üritus on. A mul nagunii oluline et talvel maapiirkondades mõnus oleks hooldamata teedel (lumme tuisand jne) sõita ja annaks ka natike kiiret sõitu teha. muidu mul oma subsik on ka olnd ümbes nii 'upakil' nigu nendel talvistel piltidel see oli, tagant üks ratas õhus diagonaalis esiratas põhjatus kraavis vett 'kraapimas'..