Turvapadjad, millal peaks avanema?

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
wazja
Postitusi: 4
Liitunud: N, 20 Okt 2005 22:41:11 +0300
Asukoht: Rakvere

Turvapadjad, millal peaks avanema?

#1 Postitus Postitas wazja » R, 11 Jaan 2008 21:14:08 +0300

Kas keegi teab täpsemalt rääkida, kui tugeva paugu peale peaksid avanema turvapadjad Foresteril(2.0 ilma turbota 98a). Sõitsin 70km/h kui ette keeras üks audi. Kokkupõrge oli nii tugev, et kannatada sai esimene parem nurk( millest ei jäänud suurt alles miskit), kapott, esituli, esiklaas, katus ja esiklaasi piirdepost. Kokkupõrke tagajärjel nihkus tahapoole esiratas koos kõikide jubinatega(amort ja kogu see jurakas mille otsas on ratas) tundub et mootor koos kõigega on nihkunud ka vasakule koos esimese otsaga. Uksed ei käi esimesed korralikult, parem ei avane, ega lähe kinni. Masina esimene nurk on kerkinud mõned sentimeetrid, sest ukseklaasi ja selle nurga kus katus läheb üle esiklaasiks on tekkinud pragi kus tihendi ja klaasi vahelt saab näpud sisse pista. Kuid sellise matsu peale ei avanenud ükski turvapadi neljast, see paneb mind ülimalt imestama, et millal siis veel peaks turvapadi avanema?

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Turvapadjad, millal peaks avanema?

#2 Postitus Postitas vaska » R, 11 Jaan 2008 21:34:43 +0300

wazja kirjutas:Kas keegi teab täpsemalt rääkida, kui tugeva paugu peale peaksid avanema turvapadjad Foresteril(2.0 ilma turbota 98a). Sõitsin 70km/h kui ette keeras üks audi. Kokkupõrge oli nii tugev, et kannatada sai esimene parem nurk( millest ei jäänud suurt alles miskit), kapott, esituli, esiklaas, katus ja esiklaasi piirdepost. Kokkupõrke tagajärjel nihkus tahapoole esiratas koos kõikide jubinatega(amort ja kogu see jurakas mille otsas on ratas) tundub et mootor koos kõigega on nihkunud ka vasakule koos esimese otsaga. Uksed ei käi esimesed korralikult, parem ei avane, ega lähe kinni. Masina esimene nurk on kerkinud mõned sentimeetrid, sest ukseklaasi ja selle nurga kus katus läheb üle esiklaasiks on tekkinud pragi kus tihendi ja klaasi vahelt saab näpud sisse pista. Kuid sellise matsu peale ei avanenud ükski turvapadi neljast, see paneb mind ülimalt imestama, et millal siis veel peaks turvapadi avanema?
Sellise matsuga peaks ikkagi padjad lahti minema, süüdistada võib mingit lahtist juhet tõenäoliselt.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

ruut
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 169
Liitunud: E, 28 Nov 2005 01:45:53 +0300

#3 Postitus Postitas ruut » R, 11 Jaan 2008 23:24:51 +0300

võibolla need padjad on juba kunagi korra avanenud ja nüüd valitses seal lihtsalt tühjus

wazja
Postitusi: 4
Liitunud: N, 20 Okt 2005 22:41:11 +0300
Asukoht: Rakvere

#4 Postitus Postitas wazja » L, 12 Jaan 2008 11:11:47 +0300

Minu teada on see masin käinud vaid mariines hooldustes ja sealt ka ostetud. Kas on nagu see võimalik, et seal jäetakse padjad sisse panemata, isegi kui keegi seda sooviks? Kui padjad välja jätta muutuks ju auto vähem turvaliseks mu meelest, aga samas pole neist ka kasu siis kui nad ei avane. Loodan, et asjale on loogilisemat seletust kui see, et mats läks andurist mööda.
Kuni siiani olin arvamusel, et mul oli turvaline auto, aga kui turvapadjad ei avanenud isegi 70 km/h siis ma ei tahaks teada mis juhtub kiirusel 90 või suvel 110 km/h.

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#5 Postitus Postitas tnx » T, 15 Jaan 2008 09:52:44 +0300

Mats ei saa andurist "mööda" minna, andur mõõdab mingis suunas tekkivat kiirendust.
Kui patju autol tõepoolest pole, siis tasub lisaks Mariinele näiteks kindlustuste kaudu püüda välja uurida, mis elu see auto varem veel elanud on...

Vasta