Turvapadjad, millal peaks avanema?
Turvapadjad, millal peaks avanema?
Kas keegi teab täpsemalt rääkida, kui tugeva paugu peale peaksid avanema turvapadjad Foresteril(2.0 ilma turbota 98a). Sõitsin 70km/h kui ette keeras üks audi. Kokkupõrge oli nii tugev, et kannatada sai esimene parem nurk( millest ei jäänud suurt alles miskit), kapott, esituli, esiklaas, katus ja esiklaasi piirdepost. Kokkupõrke tagajärjel nihkus tahapoole esiratas koos kõikide jubinatega(amort ja kogu see jurakas mille otsas on ratas) tundub et mootor koos kõigega on nihkunud ka vasakule koos esimese otsaga. Uksed ei käi esimesed korralikult, parem ei avane, ega lähe kinni. Masina esimene nurk on kerkinud mõned sentimeetrid, sest ukseklaasi ja selle nurga kus katus läheb üle esiklaasiks on tekkinud pragi kus tihendi ja klaasi vahelt saab näpud sisse pista. Kuid sellise matsu peale ei avanenud ükski turvapadi neljast, see paneb mind ülimalt imestama, et millal siis veel peaks turvapadi avanema?
Re: Turvapadjad, millal peaks avanema?
Sellise matsuga peaks ikkagi padjad lahti minema, süüdistada võib mingit lahtist juhet tõenäoliselt.wazja kirjutas:Kas keegi teab täpsemalt rääkida, kui tugeva paugu peale peaksid avanema turvapadjad Foresteril(2.0 ilma turbota 98a). Sõitsin 70km/h kui ette keeras üks audi. Kokkupõrge oli nii tugev, et kannatada sai esimene parem nurk( millest ei jäänud suurt alles miskit), kapott, esituli, esiklaas, katus ja esiklaasi piirdepost. Kokkupõrke tagajärjel nihkus tahapoole esiratas koos kõikide jubinatega(amort ja kogu see jurakas mille otsas on ratas) tundub et mootor koos kõigega on nihkunud ka vasakule koos esimese otsaga. Uksed ei käi esimesed korralikult, parem ei avane, ega lähe kinni. Masina esimene nurk on kerkinud mõned sentimeetrid, sest ukseklaasi ja selle nurga kus katus läheb üle esiklaasiks on tekkinud pragi kus tihendi ja klaasi vahelt saab näpud sisse pista. Kuid sellise matsu peale ei avanenud ükski turvapadi neljast, see paneb mind ülimalt imestama, et millal siis veel peaks turvapadi avanema?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Minu teada on see masin käinud vaid mariines hooldustes ja sealt ka ostetud. Kas on nagu see võimalik, et seal jäetakse padjad sisse panemata, isegi kui keegi seda sooviks? Kui padjad välja jätta muutuks ju auto vähem turvaliseks mu meelest, aga samas pole neist ka kasu siis kui nad ei avane. Loodan, et asjale on loogilisemat seletust kui see, et mats läks andurist mööda.
Kuni siiani olin arvamusel, et mul oli turvaline auto, aga kui turvapadjad ei avanenud isegi 70 km/h siis ma ei tahaks teada mis juhtub kiirusel 90 või suvel 110 km/h.
Kuni siiani olin arvamusel, et mul oli turvaline auto, aga kui turvapadjad ei avanenud isegi 70 km/h siis ma ei tahaks teada mis juhtub kiirusel 90 või suvel 110 km/h.