Kütusekulu
Kütusekulu
Pakuks huvi, et palju foresterid üldiselt siis ka kütust võtavad. Endal on 98 aasta vabalthingav (92KW) automaat ja suht täpselt võin öelda, et kulu on 11l/100km - ca pool linna, pool maanteed.
Huvitav oleks teada palju uuemad mootorid nii turbod, kui tavalised janused on.
Huvitav oleks teada palju uuemad mootorid nii turbod, kui tavalised janused on.
väga huvitav! mis asi see select monitor on? kus seda teha saab ja palju maksab?
muuseas, kui vigadest rääkida siis on selline asi et mõnikord (niiske ilmaga?) pole külma mootoriga jõudu taga.
justkui ei saaks pöördeid üles. siis kui viga end näole annab siis on neutral käiguga pöörded kuksil 500 juures või alla selle. ja sealt üles tulemiseks võtab ilgelt aega, vaikselt veereb nii paarsada meetrit enne kui vaikselt hoogu kogub. kui hoog sees siis saab pöördesse küll.
aga järgmise foori taga sama jama. umbes viis kiltsa niimoodi tembutab, mootor soojeneb ja asi korras.
kapoti all käib mõnikord gaasi vajutades mingi klõps ka läbi?!
ei tea kas sel jamal kütusekuluga ka mingi seos on?
kas tuleb kellegil tuttav ette?
muuseas, kui vigadest rääkida siis on selline asi et mõnikord (niiske ilmaga?) pole külma mootoriga jõudu taga.
justkui ei saaks pöördeid üles. siis kui viga end näole annab siis on neutral käiguga pöörded kuksil 500 juures või alla selle. ja sealt üles tulemiseks võtab ilgelt aega, vaikselt veereb nii paarsada meetrit enne kui vaikselt hoogu kogub. kui hoog sees siis saab pöördesse küll.
aga järgmise foori taga sama jama. umbes viis kiltsa niimoodi tembutab, mootor soojeneb ja asi korras.
kapoti all käib mõnikord gaasi vajutades mingi klõps ka läbi?!
ei tea kas sel jamal kütusekuluga ka mingi seos on?
kas tuleb kellegil tuttav ette?
Select Monitor on Subarute aju uurimise aparaat. Kindlasti on ta olemas Mariines, kust saab mõnesaja krooni eest osta diagnoosimisteenust.
Sellest, mis võib madalatel pööretel jõu ära võtta, käib siin parasjagu arutelu viewtopic.php?t=545
Kui ainult külmalt jupsib, siis võib viga temperatuurianduris olla. Kui ainult niiske ilmaga, siis võib viga kõrgepingeosas (süütepool-juhtmed-küünlad) olla, käib kolme silindriga.
Sellest, mis võib madalatel pööretel jõu ära võtta, käib siin parasjagu arutelu viewtopic.php?t=545
Kui ainult külmalt jupsib, siis võib viga temperatuurianduris olla. Kui ainult niiske ilmaga, siis võib viga kõrgepingeosas (süütepool-juhtmed-küünlad) olla, käib kolme silindriga.