Probleem kütusekuluga
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: K, 04 Nov 2009 21:14:15 +0300
Re: Probleem kütusekuluga
2.0 foresteri norm. keskmine kulu on 9 sajale.Endal kisub sinna 8,5 kanti.Ehk keerati midagi pihustite puhastamisega tuksi.
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Probleem kütusekuluga
Autoks 97 aasta Subaru Forester, 2.0 90 Kw. Vahet väga ei ole kuidas sõita, 15 sajale kütusekulu. Kui muidugi jalg väga raske siis saab 20 lähedale ka.
Mäletan, et paar aastat tagasi sai nagu 10 keskmiselt hakkama, aga uskumatu, et olenemata aastaajast on 2.0 mootoril, okei nelivedu, kütusekulu 15.
Kiirendades jõnksutab ka 2500-3000 rpm juures. Pihustid käisid kontrollis & puhastuses. Küünlaid 2 korda vahetanud, süütejuhtmed vahetatud, filtrid kõik vahetatud.
Auto ostetud uuena Marineest ning hooldatud seal ka kuni mingi 300 läbisõiduni, hetkel 350 000 km. Autospiritis pakuti välja, et süütepool, pidi olema nõrk koht esimese generatsiooni Foresteridel, aga jah, iseasi kuidas seda testida ja kas asi selles. Lugesin ka teised teemad läbi, aga väga nagu targemaks ei saanud mida teha. Mootoridiagnostikat samas, aga ei saa teha kuna keegi juhtmed ära närinud (Nip proovis). Äkki oskab keegi miskit välja pakkuda või siis rääkida oma kütusekulust?
Mäletan, et paar aastat tagasi sai nagu 10 keskmiselt hakkama, aga uskumatu, et olenemata aastaajast on 2.0 mootoril, okei nelivedu, kütusekulu 15.
Kiirendades jõnksutab ka 2500-3000 rpm juures. Pihustid käisid kontrollis & puhastuses. Küünlaid 2 korda vahetanud, süütejuhtmed vahetatud, filtrid kõik vahetatud.
Auto ostetud uuena Marineest ning hooldatud seal ka kuni mingi 300 läbisõiduni, hetkel 350 000 km. Autospiritis pakuti välja, et süütepool, pidi olema nõrk koht esimese generatsiooni Foresteridel, aga jah, iseasi kuidas seda testida ja kas asi selles. Lugesin ka teised teemad läbi, aga väga nagu targemaks ei saanud mida teha. Mootoridiagnostikat samas, aga ei saa teha kuna keegi juhtmed ära närinud (Nip proovis). Äkki oskab keegi miskit välja pakkuda või siis rääkida oma kütusekulust?
Re: Probleem kütusekuluga
Tere. Kui mootori jõnksutamine kiirendades välja jätta, pakuks viga veermikus, näiteks jäävad pidurid veidi peale või on kokkujooks liiga suur. Süüteküünalde tahmasus peaks mootorist mingi ülevaate andma.
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: Probleem kütusekuluga
Eelmised küünlad (mis olid sees olnud ca. 5 kuud), olid nagu uued, nii, et usun, et ka praegused korras. Keerates kuskilt välja vms on jah, sama effekt vahel, aga siis ta pigem võdistab, kiirendades on natuke teine asi, üks asi on mootori kinnitõmbamine, teine on see, et kui kuskile poole keerad , siis tunned väikest võdinat.yyyy kirjutas:Tere. Kui mootori jõnksutamine kiirendades välja jätta, pakuks viga veermikus, näiteks jäävad pidurid veidi peale või on kokkujooks liiga suur. Süüteküünalde tahmasus peaks mootorist mingi ülevaate andma.
Re: Probleem kütusekuluga
Mine diagnosti, räigelt tundub tühikäigumootori jama olevat.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: Probleem kütusekuluga
Küünlaid 2 korda vahetanud.
Mootoridiagnostikat samas, aga ei saa teha kuna keegi juhtmed ära närinud (Nip proovis). Äkki oskab keegi miskit välja pakkuda või siis rääkida oma kütusekulust?
Re: Probleem kütusekuluga
Mismõttes "ära näritud" juhtmed? Keegi kaabelduse kallal tangidega käinud? Siis läheb tõesti huvitavaks. Süütepool võib ka sedasi haledalt käkki keerata. Mõnikord taob üle, ka küünlajuhtmed võivad oma rolli mängida vast.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Probleem kütusekuluga
Kui küünlajuhtmed tõesti pekkis on, näeb seda juba pimedas kapotti avades(töötava mootoriga loomulikult). Lase pihustist juhtmetele vett ja "näritud" juhtmed peaks korraliku ilutulestiku korraldama.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: Probleem kütusekuluga
Ühesõnaga pole vist pistikut või siis on juhtmed katki, sest kasutaja Nip (siit foorumist) proovis, aga mootoriga ühendust ei saanud. Bosch süsteemiga prooviti ühes töökojas ka, miskit seal on, ma täpselt ei mäleta mis viga seal oli, kas katki või siis ei olnud pistikut. Küünlajuhtmed on uued, küünlajuhtmed on ostetud Taketist, aga sealt pealt mingit firmat ma pole suutnud välja lugeda, kui väga vaja siis võin muidugi üle vaadata. Küünlajuhtmed ju siiski uued, et "pihustada veega üle" testi pole vist mõtet siis teha. Samas, aga oli see jama ka enne küünlajuhtmete vahetust, nii, et sellest ei saa ka olla, saan aru, et enne ei oleks ja nüüd on, aga ju siis pole asi neis, isegi kui nad ei ole kõige paremad küünlajuhtmed.
Ise mõtlesin, et peaks romulas laskma mootoridiagnostika pistiku koos (väikese varu) juhtmetega ära laskma lõigata ning paneks termoga siis oma autole, kui muidugi sobib teise oma, siis saaks vähemalt ligi. Äkki isegi on mingi vea talletanud. Selle süütepooli juttu leidsin siit foorumist, kellegil oli sarnane jama ja kui ära vahetas oli mure murtud.
Ise mõtlesin, et peaks romulas laskma mootoridiagnostika pistiku koos (väikese varu) juhtmetega ära laskma lõigata ning paneks termoga siis oma autole, kui muidugi sobib teise oma, siis saaks vähemalt ligi. Äkki isegi on mingi vea talletanud. Selle süütepooli juttu leidsin siit foorumist, kellegil oli sarnane jama ja kui ära vahetas oli mure murtud.
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: Probleem kütusekuluga
Teemasse uuenduseks nii palju, et nüüdseks kui vähe rahulikumalt liigelda siis 10 kulu, et siiski ei olnud 15, suutsin näidikut valesti vaadata, oli enne 12.5.
Aga kiirendades see jõnksutamise probleem on siiani, et 2500-3000 pöörde vahel nagu tõmbab hinge kinni korraks.
Aga kiirendades see jõnksutamise probleem on siiani, et 2500-3000 pöörde vahel nagu tõmbab hinge kinni korraks.
Re: Probleem kütusekuluga
Kirjutan ka paar asja mida ma tean, jõnksutamist või kakkumist ja suurt kütusekulu võib põhjustada ; küünlajuhtmed, süütepool ning detonatsiooni andur. Esimestel foresteri mudelitel ei ole standard OBD pistik sinna tuleb eraldi juhtmed ühendada kui arvutiga ligi tahate saada.