Subaru Forester 1997-2002
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: P, 08 Aug 2010 17:00:48 +0300
Subaru Forester 1997-2002
Tere! Olen siin foorumis uus ning varsti on plaanis uus auto osta. Olen vaadanud Subaru Forestere asstast 1997-2002. (Ma ei tea täpselt mis on selle täpne mudelinimetus mis toodeti nendel aastatel).
Näitesk selline: http://www.auto24.ee/used/727121
Ma olen kuulnud, et Subarud on üsna vastupidavad kuid siiski tahaks teada mis on nende põhilised tüüpvead (Foresteri).
Kas sellel 2.0 vabalthingava ja 2.0 turbo kütusekulu vahe on väga suur ning palju nad üleüldse keskmiselt võtavad?
Näitesk selline: http://www.auto24.ee/used/727121
Ma olen kuulnud, et Subarud on üsna vastupidavad kuid siiski tahaks teada mis on nende põhilised tüüpvead (Foresteri).
Kas sellel 2.0 vabalthingava ja 2.0 turbo kütusekulu vahe on väga suur ning palju nad üleüldse keskmiselt võtavad?
Re: Subaru Forester 1997-2002
Ära seda konkreetset autot vaatama mine. Ilmselt on õhulugeja tuksis ( vabalt võib olla ka mingi muu viga ). Jõnksutab ja kui jala põrandale vajutad - ei juhtu midagi.
Aga korras kujul auto on hea. Impreza põhjal tehtud auto. Veermik pommikindel.
Aga korras kujul auto on hea. Impreza põhjal tehtud auto. Veermik pommikindel.
Viimati muutis watsek, P, 08 Aug 2010 21:42:08 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Forester XT + Bugeye.
Ei ole olemas põhjust miks peaks piinama end pooleveolisega.
Ei ole olemas põhjust miks peaks piinama end pooleveolisega.
Re: Subaru Forester 1997-2002
Peamine "tüüpviga" on sidur, mis ei kannata Subarule omaselt libistamist.
Kütusekuluga on nii, et kõik võtab ära mis paaki valad. Järgmise põlvkonna (enne facelifti 2003...2005) puhul on aga nii et vabalthingav 92 kW mootor võtab rohkem kütust kui 130 kW turbo. Eks nad mõlemad 10 kanti võtavad, lihtsalt turboga on maanteel mugavam möödasõite teha.
Kui aeg-ajalt on vajalik mülgastes liikuda, siis on vabalthingav parem valik, kuna tollel on ka aeglusti.
Kütusekuluga on nii, et kõik võtab ära mis paaki valad. Järgmise põlvkonna (enne facelifti 2003...2005) puhul on aga nii et vabalthingav 92 kW mootor võtab rohkem kütust kui 130 kW turbo. Eks nad mõlemad 10 kanti võtavad, lihtsalt turboga on maanteel mugavam möödasõite teha.
Kui aeg-ajalt on vajalik mülgastes liikuda, siis on vabalthingav parem valik, kuna tollel on ka aeglusti.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: P, 08 Aug 2010 17:00:48 +0300
Re: Subaru Forester 1997-2002
Ega siis ei ole mõtet ka ülejäänusid vaatama minna. Need kaks on veel odavamad. Eelarve on healjuhul 70000.-
Aga muidu mis selle jõnksutamise põhjus võib olla ning kas selle likviteerimine on kulukas?
Mutta ei ole plaanis minna, aga selliseid metsavaheteid tuleb arvatavasti sõita.
Aga muidu mis selle jõnksutamise põhjus võib olla ning kas selle likviteerimine on kulukas?
Mutta ei ole plaanis minna, aga selliseid metsavaheteid tuleb arvatavasti sõita.
Re: Subaru Forester 1997-2002
Kui konkreetne auto välja valitud võib käia ju Mariine autost läbi ning lasta üle vaadata. Ütlevad vead ära ning saad orienteeruva remondi hinna ka teada.
Parem võtta auto, millel on vead peitmata ning need ise korda teha lasta kui osta mõne soss-sepa poolt müügiks ettevalmistatud masin.
Parem võtta auto, millel on vead peitmata ning need ise korda teha lasta kui osta mõne soss-sepa poolt müügiks ettevalmistatud masin.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.