2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Sellest teemast on siin ka varem veidi räägitud, aga üritaks mingit uuemat informatsiooni koondada.
Enda masin käsi hiljuti stendis ja tagumine parempoolne amort oli veidi niiskeks muutunud.
Nagu me teame on ühe sellise amordi hind võrdväärne komplekti uute amortisaatorite ja vedrude hinnaga, ehk ca 8000.- või vähem krooni sõltuvalt esinduse pakutavast hinnast ja siinkohal küsimused:
* Mida teie olete antud probleemiga ette võtnud?
* Kui amordid on vahetatud tavaliste vastu, siis kuidas on auto käitumine muutunud, kuipalju muudab pagas auto kliirensit ?
* Muud soovitused?
Muidugi võib mulle ka eelnimetatud amorti pakkuda
PS. Huvitav kas 2002-2008 aastate Foresteride amordid on samad ?
Enda masin käsi hiljuti stendis ja tagumine parempoolne amort oli veidi niiskeks muutunud.
Nagu me teame on ühe sellise amordi hind võrdväärne komplekti uute amortisaatorite ja vedrude hinnaga, ehk ca 8000.- või vähem krooni sõltuvalt esinduse pakutavast hinnast ja siinkohal küsimused:
* Mida teie olete antud probleemiga ette võtnud?
* Kui amordid on vahetatud tavaliste vastu, siis kuidas on auto käitumine muutunud, kuipalju muudab pagas auto kliirensit ?
* Muud soovitused?
Muidugi võib mulle ka eelnimetatud amorti pakkuda
PS. Huvitav kas 2002-2008 aastate Foresteride amordid on samad ?
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Unistad, et vahepeal on elu ilusamaks, lihtsamaks ja Subaru amordid odavamaks läinud?
Minu autol ei muutunud käitumise osas küll oluliselt midagi, vähemalt ei ole mina aru saanud, et miskit oleks sõidu ajal teistmoodi.
Eile tõstsin autosse 4x30kg kartulikotid, taguots vajus selle ~120kg pagasiga ca 2 cm allapoole.
Reeglina ühte amorti ei vahetata. Kui üks on juba märg, siis pole ka teisel enam pikka iga, seda siis omast kogemusest.
Arvata on , et SG kerega (2002-2008) on samad amordid. Kui oma amordivaehtusega mässasin, siis ühes romulas vedeles esiosa matsuga USA-st toodud vähesõitnud Forester, sel olid originaalis all mittereguleeruvad.
Ega vist muud soovitada polegi, kui rahanatuke näppu ja esindusse parimat pakkumist lunima
Minu autol ei muutunud käitumise osas küll oluliselt midagi, vähemalt ei ole mina aru saanud, et miskit oleks sõidu ajal teistmoodi.
Eile tõstsin autosse 4x30kg kartulikotid, taguots vajus selle ~120kg pagasiga ca 2 cm allapoole.
Reeglina ühte amorti ei vahetata. Kui üks on juba märg, siis pole ka teisel enam pikka iga, seda siis omast kogemusest.
Arvata on , et SG kerega (2002-2008) on samad amordid. Kui oma amordivaehtusega mässasin, siis ühes romulas vedeles esiosa matsuga USA-st toodud vähesõitnud Forester, sel olid originaalis all mittereguleeruvad.
Ega vist muud soovitada polegi, kui rahanatuke näppu ja esindusse parimat pakkumist lunima
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Eelmine nädal vahetasin enda MY06 XT Foresteril tagaamordid ja vedrud:
Vedrud ostsin autospiritist sellise koodiga 20380SA020 1642eeku oli tk letis.
Amordid sain Balti autoosadest KYB parem 334344, KYB vasak 334345.
Amortide hinda täpselt ei mäleta, vist oli kuskil 1600 kandis. Kõik istus 1-1le külge, midagi ringi pole vaja teha.
Kuna vanad amordid olid suht läbi siis tagant 4,5cm kõrgem kui vanadega
Vedrud ostsin autospiritist sellise koodiga 20380SA020 1642eeku oli tk letis.
Amordid sain Balti autoosadest KYB parem 334344, KYB vasak 334345.
Amortide hinda täpselt ei mäleta, vist oli kuskil 1600 kandis. Kõik istus 1-1le külge, midagi ringi pole vaja teha.
Kuna vanad amordid olid suht läbi siis tagant 4,5cm kõrgem kui vanadega
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Nagu aru võib saada, siis vanad amordid olid sul nivooreguleerimisega ja sellest hoolimata tõid uued tagaosa kõrgemale?timo141 kirjutas:Eelmine nädal vahetasin enda MY06 XT Foresteril tagaamordid ja vedrud:
Vedrud ostsin autospiritist sellise koodiga 20380SA020 1642eeku oli tk letis.
Amordid sain Balti autoosadest KYB parem 334344, KYB vasak 334345.
Amortide hinda täpselt ei mäleta, vist oli kuskil 1600 kandis. Kõik istus 1-1le külge, midagi ringi pole vaja teha.
Kuna vanad amordid olid suht läbi siis tagant 4,5cm kõrgem kui vanadega
Vaatasin, et minul tagaosa kõrgus veel oluliselt pagasiga ei muutu, seega asi veel toimib. Kiirendamisega tõmbavad kõik neliveolised saba kõvasti maale lähemale samas pole saanud kõrvalt vaadata kui palju see praegu olukorda muudab ja kas reguleerimiseta amordid mõjutaksid kuidagi auto käitumist.
Kas ksenoonid ei ole nendega kuidagi seotud?
Olen kunagi Mariine korraldatud kliendiüritusel sõitnud jäärada ja testisin väikeste vahedega nii vabalthingavat kui turboforesteri ja nende kurvikäitumine oli ikka väga palju erinev vabalthingava kahjuks. Siinkohal tekkiski hirm, et äkki kaotan, reguleeritavaid amorte tavaliste vastu vahetades, auto juhitavuses.
(ps. jah ma olen teadlik, et juhitavust ei mõjuta ainult amordid )
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
no minul läks asi kõvasti paremaks, kuna vanad amordid olid suht läbi.
XT foresteril on taga ketaslukk ka, sellepärast erinevus ka käitumisel.
Need reguleerimisega midagi paremaks küll ei muuda.
XT foresteril on taga ketaslukk ka, sellepärast erinevus ka käitumisel.
Need reguleerimisega midagi paremaks küll ei muuda.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Tänud, andsid piisavalt meelekindlust, et need siis välja vahetada kui reguleeritavate hind peaks meeletuks jääma.timo141 kirjutas:no minul läks asi kõvasti paremaks, kuna vanad amordid olid suht läbi.
XT foresteril on taga ketaslukk ka, sellepärast erinevus ka käitumisel.
Need reguleerimisega midagi paremaks küll ei muuda.
PS. Ilmselt läheks Sachs amortisaatorite mitte KYBi teed. KYB ei pidanud mul omal ajal Audi all aastatki vastu.
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Tahtsin alguses ka Sachsi amorte paigaldada, aga ainult 1 pool oli saadaval ja teist pool ei paistnud kuskil tulevat. Sachsi tehas ei andnud ka mingit tähtaega. Seega tuli paigaldada KYB. Väidetavalt pidid originaalid ka KYBi toodang olema.
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Täpselt nii.timo141 kirjutas:Tahtsin alguses ka Sachsi amorte paigaldada, aga ainult 1 pool oli saadaval ja teist pool ei paistnud kuskil tulevat. Sachsi tehas ei andnud ka mingit tähtaega. Seega tuli paigaldada KYB. Väidetavalt pidid originaalid ka KYBi toodang olema.
OT: sidurid enamuses Sachs.
MY09 STi
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Javest Balticu kaudu uurisin, et mõlemad pooled Sachsist täitsa olemas nii, et sellega ei peaks samuti takistusi olema.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Tõstatan veel korra teemat!
Usa omadel ei ole nivooreguleerimisega amorte, seega kas USA Foresteri vedru on täpselt see, mida saaks asenduseks alla panna?
Usa omadel ei ole nivooreguleerimisega amorte, seega kas USA Foresteri vedru on täpselt see, mida saaks asenduseks alla panna?
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Milleks midagi otsida ja aretada?
Mine ja osta Mariinest või Autospiritist õiged vedrud, kui küsima hakkad siis lihtsalt ütle, et vaja tavalisele amordile. Hind on hetkel ka väga mõistlik.
Mine ja osta Mariinest või Autospiritist õiged vedrud, kui küsima hakkad siis lihtsalt ütle, et vaja tavalisele amordile. Hind on hetkel ka väga mõistlik.
BlackRabbit kirjutas:Tõstatan veel korra teemat!
Usa omadel ei ole nivooreguleerimisega amorte, seega kas USA Foresteri vedru on täpselt see, mida saaks asenduseks alla panna?
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Mul ka küsimus isereguleeriva tagavedrustuse kohta. 2010 diisel foresteril velgi vahetades panin tähele, et taga vedrud ka??? ja amord suht sarnane tavaamordiga. Bmwl näiteks pole vedrusid, kui on isereguleeruv vedrustus õhkpatjade peal. Kas keegi teab Subaru süsteemi kohta täpsemalt?
- str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
KYB vastupidavus on suhteline. Ei saanud seda mainimata jätta. Olen ka kuulnud palju neid jutte, et laguneb ära, ei kesta jne jne, aga enda vabalthingava Foresteri küljes on KYB amordid ja need on seal olnud juba vähemalt 6 aastat ma arvan, kui mitte rohkem. Ostetud sai ka Balti Autoosadest ja paigaldati Mariines koos uute vedrudega. Ülevaatusel näidud korras amortidel ja töötavad ning ei kolise. Mis toobki mind selleni mida tahtsin ütelda, et Sachs, Lemförder ja kõik teised "head" firmad võivad samamoodi ära laguneda.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: 2006 aasta Foresteri isereguleeruvad tagaamordid
Mul on asendusvedrud Mariinest juba tellitud ja ka kohal kuid küsima ärgitas pigem huvi USA foresteri erinevuste vastu. Niipalju kui ma seal foorumites olen ringi tuhlanud ei ole ma ühelgi veel nivooreguleerimisega amorte näinud, seega eeladan, et sealsete mudelite tagavedru on täpselt see, mida meil asenduseks tellida saab.marek906@hot.ee kirjutas:Milleks midagi otsida ja aretada?
Mine ja osta Mariinest või Autospiritist õiged vedrud, kui küsima hakkad siis lihtsalt ütle, et vaja tavalisele amordile. Hind on hetkel ka väga mõistlik.
BlackRabbit kirjutas:Tõstatan veel korra teemat!
Usa omadel ei ole nivooreguleerimisega amorte, seega kas USA Foresteri vedru on täpselt see, mida saaks asenduseks alla panna?
Tulemus:
Sachsi gaasiamordid koos esinduse pakutud asendusvedrudega on end peale vahetust igati tõestanud. Auto tagaots on nüüd uuesti normaalkõrgusel, auto käitumine kurvides ja kiirendades on märksa paranenud, seega soovitan soojalt selle vahetusega mitte venitada.