Foresteri diisel

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Foresteri diisel

#31 Postitus Postitas Duster » E, 12 Mär 2012 23:28:58 +0300

Tavaline asi on see, et need kellel on pappi poodi minna ja uus disla subaru peedi alla osta, ei ole ka probleem sinna uus sidur koos hoorattaga panna. Lihtsad ja pädevad lahendused tekivad alles siis, kui rahaliselt rohkem mõtlevad inimesed need autod oma valdusse saavad, viimased on enamasti ka parema tehnilise taiplikusega ning lisaks sellele, inimesed, kellel on raha neid autosid osta, ei sõida nende masinatega kauem kui kehtib garantii. Siiani on kõik üldistused, ärge peksma hakake.

Näide on lihtne- rav4 disladel on samuti 2 massiline hooratas ning ka 2l d4d avensistel. Nendega on ka päris palju probleeme olnud, kui esimesed masinad said ca 4 a vanaks, tekkisid ka lahenudsed probleemile- keegi "asjalik" avastas, et sinna istub ühe vanema diisel-toyo hooratas ning kergete modidega ongi sul ühe massiline hooratas, mina ei ole kuulnud, et kellegil oleks selle conversioni pärast mingeidki probleeme olnud k.a. vibratsioon jne.
Miks ta peakski rohkem vibrama, sidurikettal on ju leevendusvedrud sees ja vanema otsa masinad said kõik sääraste lahenudustega sõidetud. Samuti ei usu, et tugevam sidur midagi oluliselt rohkem lõhuks, ega siduri võimendamine rehvide haakuvust füüsikaseadustest eraldama hakka ning need mehed, kes põhjagaasi starte asfaldil nelikveolise masinaga teevad võiks minu meelest psühhoneuroloogiaosakonda pöörduda va kiirendajad.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

sedrikv
Postitusi: 8
Liitunud: N, 20 Sept 2012 10:41:19 +0300

Re: Foresteri diisel

#32 Postitus Postitas sedrikv » K, 12 Dets 2012 14:43:28 +0300

Kas keegi on saanud selle Sachs tugevdatud siduri omanikuks mille linki eelpool jagati? Kood 3000.950.006-S
Saatmise tingimustest saan mina aru et aktsepteerivad vaid sularaha? Ja kas seda 30% tugevamat sidurit on mõtet pannagi alla kui hakkab muid asju lõhkuma. Ca 200€ hinnavahe võib tekitada suurema kuluga probleeme?
Edit algsele: Sachs saatis mu meiliküsimuse peale sellise vastuse ostmise kohta:
"Cash in advance" doesn´t mean that you have to hand out the cash, of course :-)
If you´re ordering the clutch with "cash in advance", you will receive an order confirmation with our bank connection
and you´ve simply to transfer the money. The 2nd option would be using PayPal.
Teine pool jääb ikka esialgu rippuvaks ... kas osta üks mis peab ehk kaks tavalist vastu ja riskida (millega?) või jääda tavatoimimise juurde ja osta odavamaid ja pehmemaid?

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Foresteri diisel

#33 Postitus Postitas Tubaru » K, 12 Dets 2012 16:51:32 +0300

Ma arvan, et see niigi hapra võitu 2massiline hooratas väga õnnelik pole selle üle, eriti kui kangutama hakata.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Foresteri diisel

#34 Postitus Postitas Duster » K, 12 Dets 2012 22:24:10 +0300

Insenerid mõtlesid välja sita, kuid vähe mugavama hooratta, sinna juurde kuuluva siduri. Kui lähitulevikus keegi eestis neid masinaid korralikult ringi mappima ei hakka (mõlen siinkohal siis uut softi ajusse) siis puudub kangemal siduril igasugune mõte. Nendel pööretel, kus antud mootoril reaalselt korralik mats välja tuleb, on normaalne inimene normaalsetes tingimustes juba ammu siduri libistamise lõpetanud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta