Tavaline asi on see, et need kellel on pappi poodi minna ja uus disla subaru peedi alla osta, ei ole ka probleem sinna uus sidur koos hoorattaga panna. Lihtsad ja pädevad lahendused tekivad alles siis, kui rahaliselt rohkem mõtlevad inimesed need autod oma valdusse saavad, viimased on enamasti ka parema tehnilise taiplikusega ning lisaks sellele, inimesed, kellel on raha neid autosid osta, ei sõida nende masinatega kauem kui kehtib garantii. Siiani on kõik üldistused, ärge peksma hakake.
Näide on lihtne- rav4 disladel on samuti 2 massiline hooratas ning ka 2l d4d avensistel. Nendega on ka päris palju probleeme olnud, kui esimesed masinad said ca 4 a vanaks, tekkisid ka lahenudsed probleemile- keegi "asjalik" avastas, et sinna istub ühe vanema diisel-toyo hooratas ning kergete modidega ongi sul ühe massiline hooratas, mina ei ole kuulnud, et kellegil oleks selle conversioni pärast mingeidki probleeme olnud k.a. vibratsioon jne.
Miks ta peakski rohkem vibrama, sidurikettal on ju leevendusvedrud sees ja vanema otsa masinad said kõik sääraste lahenudustega sõidetud. Samuti ei usu, et tugevam sidur midagi oluliselt rohkem lõhuks, ega siduri võimendamine rehvide haakuvust füüsikaseadustest eraldama hakka ning need mehed, kes põhjagaasi starte asfaldil nelikveolise masinaga teevad võiks minu meelest psühhoneuroloogiaosakonda pöörduda va kiirendajad.
Foresteri diisel
Re: Foresteri diisel
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Foresteri diisel
Kas keegi on saanud selle Sachs tugevdatud siduri omanikuks mille linki eelpool jagati? Kood 3000.950.006-S
Saatmise tingimustest saan mina aru et aktsepteerivad vaid sularaha? Ja kas seda 30% tugevamat sidurit on mõtet pannagi alla kui hakkab muid asju lõhkuma. Ca 200€ hinnavahe võib tekitada suurema kuluga probleeme?
Edit algsele: Sachs saatis mu meiliküsimuse peale sellise vastuse ostmise kohta:
Saatmise tingimustest saan mina aru et aktsepteerivad vaid sularaha? Ja kas seda 30% tugevamat sidurit on mõtet pannagi alla kui hakkab muid asju lõhkuma. Ca 200€ hinnavahe võib tekitada suurema kuluga probleeme?
Edit algsele: Sachs saatis mu meiliküsimuse peale sellise vastuse ostmise kohta:
Teine pool jääb ikka esialgu rippuvaks ... kas osta üks mis peab ehk kaks tavalist vastu ja riskida (millega?) või jääda tavatoimimise juurde ja osta odavamaid ja pehmemaid?"Cash in advance" doesn´t mean that you have to hand out the cash, of course
If you´re ordering the clutch with "cash in advance", you will receive an order confirmation with our bank connection
and you´ve simply to transfer the money. The 2nd option would be using PayPal.
Re: Foresteri diisel
Ma arvan, et see niigi hapra võitu 2massiline hooratas väga õnnelik pole selle üle, eriti kui kangutama hakata.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Foresteri diisel
Insenerid mõtlesid välja sita, kuid vähe mugavama hooratta, sinna juurde kuuluva siduri. Kui lähitulevikus keegi eestis neid masinaid korralikult ringi mappima ei hakka (mõlen siinkohal siis uut softi ajusse) siis puudub kangemal siduril igasugune mõte. Nendel pööretel, kus antud mootoril reaalselt korralik mats välja tuleb, on normaalne inimene normaalsetes tingimustes juba ammu siduri libistamise lõpetanud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.