Diisel Foresteri kliima(AC)
Diisel Foresteri kliima(AC)
Kas keegi tunneb diisel Foresteri AC automaatika toimetamist lähemalt. Nimelt pannes külma auto käima, AC on sisse lülitatud nt. 22 kraadi peale(ei ole AUTO funktsiooni peal) siis paari minu pärast(või ka vähem) hakkavad mõlemad elektrilised ventikad kapoti all uhama miski pool minutit või nii. Ma ei saa aru miks nad ringi peavad käima, kuna väljas 10-13 kraadi sooja ja jahutada ei ole seal midagi ja mõlemid veel ning ka sooja ei ole sellise ajaga kuskilt võtta. Muidugit mõjutab see pöördeid ka ja on kuulda kuidas kliimasüsteemi elektromagnetid klõpsuvad ja freoon sahiseb-susiseb. Lülitan AC välja, sellist pulli enam ei toimu. Oskab keegi selgitada, ökonoomne see protsess küll ei tundu.
Re: Diisel Foresteri kliima(AC)
Ma arvan, et seal on tegemist Fuji inseneride fantastilise tootearenduse ja insenertehnilise lahendusega.
Kui ma ei eksi siis mu WRX-l uhavad vendid ka tõsiste miinus kraadidega.
Kui ma ei eksi siis mu WRX-l uhavad vendid ka tõsiste miinus kraadidega.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Diisel Foresteri kliima(AC)
Kui AC on sees siis see polegi ökonoomne,pigem röövib kütust rohkem.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Diisel Foresteri kliima(AC)
No WAG grupi autode kliimad miinus kraadidega ei töötagi, aga enamus japsidel töötavad need ka miinuskraadidega.
Puhtalt oletus, aga ventikad uhavad ilmselt elektroonika lihtsuse tõttu, sest kui eraldi temperatuuriandurit seal vahel ei ole, mis nende tööd veel eraldi juhiks, siis ei ole ka teistsugust käitumist loota.
Puhtalt oletus, aga ventikad uhavad ilmselt elektroonika lihtsuse tõttu, sest kui eraldi temperatuuriandurit seal vahel ei ole, mis nende tööd veel eraldi juhiks, siis ei ole ka teistsugust käitumist loota.
Re: Diisel Foresteri kliima(AC)
Vana teema, kuid siiski.
Mul 95.a. Leg. ja kont peal. Kont käib eraldi nupust. Kuid kui sisekliima panna ainult esi akna peale puhuma, siis lülitub sisse ka kont. Miks? Sest konditsioneer kuivatab õhku ja aknad lähevad kiiremini siseudust puhtaks! Ja see toimib ka miinuskraadiga, mis saksa autodel ei tööta. Kuna kont kuivatab õhku, siis see õhk mida hingame on ka meie jaoks vahest liiga kuiv, siis hakkavad tööle meie ninades olevad "niisutid" ja ongi tunne et oleme külma saand, nina tatine peas.
Seega las masin toimetab ja kui suvel nina tatine, siis see ei ole külmetusest vaid kuivast õhust.
Kena sügist!
Mul 95.a. Leg. ja kont peal. Kont käib eraldi nupust. Kuid kui sisekliima panna ainult esi akna peale puhuma, siis lülitub sisse ka kont. Miks? Sest konditsioneer kuivatab õhku ja aknad lähevad kiiremini siseudust puhtaks! Ja see toimib ka miinuskraadiga, mis saksa autodel ei tööta. Kuna kont kuivatab õhku, siis see õhk mida hingame on ka meie jaoks vahest liiga kuiv, siis hakkavad tööle meie ninades olevad "niisutid" ja ongi tunne et oleme külma saand, nina tatine peas.
Seega las masin toimetab ja kui suvel nina tatine, siis see ei ole külmetusest vaid kuivast õhust.
Kena sügist!
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: Diisel Foresteri kliima(AC)
Kui automaatika olemas siis ega see nina nii tatiseks väga lähegi.
Suvel olles tasub sättida temperatuur nii 4-5 kraadi vähemaks välistemperatuurist aga mitte alla 22 (kui väljas ikka 30 vms). Siis ei teki neid tatitõbesid ega hädasid. Lisaks võiks õhufiltrit vahetada, igasuguse tolmu liigutamine lõpuks hakkab ka hingamisele.
Suvel olles tasub sättida temperatuur nii 4-5 kraadi vähemaks välistemperatuurist aga mitte alla 22 (kui väljas ikka 30 vms). Siis ei teki neid tatitõbesid ega hädasid. Lisaks võiks õhufiltrit vahetada, igasuguse tolmu liigutamine lõpuks hakkab ka hingamisele.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Diisel Foresteri kliima(AC)
Tehke mis tahate aga mul suvel on alati mingi 16-17 kraadi autos ja tatitõbe pole olnud. Peamine et higiselt koheselt ei tõmba temperatuuri nii alla vaid vaikselt
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Diisel Foresteri kliima(AC)
Reguleerid 16 kraadi peale siis kuidas? Kui automaatikal toimetada lasta, siis puhutakse sulle seda maksimaalselt jahedat õhku selle valiku puhul juba alguses. Ma ikka mõtlen, et kui endal selle 16 kraadi peale keerasin, suisi hakkas autos nii külm, et läksin autost välja uuesti sooja. Selle temperatuuri püsivaks talumiseks peab talveriites olema või siis sünnipärane Eskimo olemawiirus77 kirjutas:Tehke mis tahate aga mul suvel on alati mingi 16-17 kraadi autos ja tatitõbe pole olnud. Peamine et higiselt koheselt ei tõmba temperatuuri nii alla vaid vaikselt
prrr....