Diisel Foresteri kliima(AC)

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
eero60
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 143
Liitunud: N, 14 Okt 2010 21:24:31 +0300

Diisel Foresteri kliima(AC)

#1 Postitus Postitas eero60 » E, 17 Okt 2011 20:13:22 +0300

Kas keegi tunneb diisel Foresteri AC automaatika toimetamist lähemalt. Nimelt pannes külma auto käima, AC on sisse lülitatud nt. 22 kraadi peale(ei ole AUTO funktsiooni peal) siis paari minu pärast(või ka vähem) hakkavad mõlemad elektrilised ventikad kapoti all uhama miski pool minutit või nii. Ma ei saa aru miks nad ringi peavad käima, kuna väljas 10-13 kraadi sooja ja jahutada ei ole seal midagi ja mõlemid veel ning ka sooja ei ole sellise ajaga kuskilt võtta. Muidugit mõjutab see pöördeid ka ja on kuulda kuidas kliimasüsteemi elektromagnetid klõpsuvad ja freoon sahiseb-susiseb. Lülitan AC välja, sellist pulli enam ei toimu. Oskab keegi selgitada, ökonoomne see protsess küll ei tundu.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Diisel Foresteri kliima(AC)

#2 Postitus Postitas JP » P, 23 Okt 2011 20:06:09 +0300

Ma arvan, et seal on tegemist Fuji inseneride fantastilise tootearenduse ja insenertehnilise lahendusega.

Kui ma ei eksi siis mu WRX-l uhavad vendid ka tõsiste miinus kraadidega.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: Diisel Foresteri kliima(AC)

#3 Postitus Postitas wiirus77 » P, 23 Okt 2011 20:29:10 +0300

Kui AC on sees siis see polegi ökonoomne,pigem röövib kütust rohkem.

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Diisel Foresteri kliima(AC)

#4 Postitus Postitas BlackRabbit » P, 23 Okt 2011 21:58:24 +0300

No WAG grupi autode kliimad miinus kraadidega ei töötagi, aga enamus japsidel töötavad need ka miinuskraadidega.
Puhtalt oletus, aga ventikad uhavad ilmselt elektroonika lihtsuse tõttu, sest kui eraldi temperatuuriandurit seal vahel ei ole, mis nende tööd veel eraldi juhiks, siis ei ole ka teistsugust käitumist loota.

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Diisel Foresteri kliima(AC)

#5 Postitus Postitas eimoR » K, 09 Nov 2011 16:16:45 +0300

Vana teema, kuid siiski.
Mul 95.a. Leg. ja kont peal. Kont käib eraldi nupust. Kuid kui sisekliima panna ainult esi akna peale puhuma, siis lülitub sisse ka kont. Miks? Sest konditsioneer kuivatab õhku ja aknad lähevad kiiremini siseudust puhtaks! Ja see toimib ka miinuskraadiga, mis saksa autodel ei tööta. Kuna kont kuivatab õhku, siis see õhk mida hingame on ka meie jaoks vahest liiga kuiv, siis hakkavad tööle meie ninades olevad "niisutid" ja ongi tunne et oleme külma saand, nina tatine peas. :!:
Seega las masin toimetab ja kui suvel nina tatine, siis see ei ole külmetusest vaid kuivast õhust.

Kena sügist!
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Diisel Foresteri kliima(AC)

#6 Postitus Postitas vaska » N, 10 Nov 2011 14:29:31 +0300

Kui automaatika olemas siis ega see nina nii tatiseks väga lähegi.
Suvel olles tasub sättida temperatuur nii 4-5 kraadi vähemaks välistemperatuurist aga mitte alla 22 (kui väljas ikka 30 vms). Siis ei teki neid tatitõbesid ega hädasid. Lisaks võiks õhufiltrit vahetada, igasuguse tolmu liigutamine lõpuks hakkab ka hingamisele.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: Diisel Foresteri kliima(AC)

#7 Postitus Postitas wiirus77 » N, 10 Nov 2011 18:18:23 +0300

Tehke mis tahate aga mul suvel on alati mingi 16-17 kraadi autos ja tatitõbe pole olnud. Peamine et higiselt koheselt ei tõmba temperatuuri nii alla vaid vaikselt :)

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Diisel Foresteri kliima(AC)

#8 Postitus Postitas BlackRabbit » E, 16 Jaan 2012 18:49:03 +0300

wiirus77 kirjutas:Tehke mis tahate aga mul suvel on alati mingi 16-17 kraadi autos ja tatitõbe pole olnud. Peamine et higiselt koheselt ei tõmba temperatuuri nii alla vaid vaikselt :)
Reguleerid 16 kraadi peale siis kuidas? Kui automaatikal toimetada lasta, siis puhutakse sulle seda maksimaalselt jahedat õhku selle valiku puhul juba alguses. Ma ikka mõtlen, et kui endal selle 16 kraadi peale keerasin, suisi hakkas autos nii külm, et läksin autost välja uuesti sooja. Selle temperatuuri püsivaks talumiseks peab talveriites olema või siis sünnipärane Eskimo olema :)
prrr....

Vasta