Käigukast ja sidur
Käigukast ja sidur
Ostsin 2 kuud tagasi 2l mootoriga, manuaalkäigukastiga Foresteri.
auto muidu igati jonksus, ainult käiguvahetusega on pisut probleeme.
2 ja 4 käik ei taha alati kergelt sisse minna. Vahegaasi andmine aitab ( vanad vene autod tulevad meelde). Samas ieiole probleem pidev. Vahetst toimib kõik perfektselt.
Minu küsimus oleks: on selline käiguvahetus Subarule normaalne? Kas peaksin käigukastiga midagi ette võtma.
auto muidu igati jonksus, ainult käiguvahetusega on pisut probleeme.
2 ja 4 käik ei taha alati kergelt sisse minna. Vahegaasi andmine aitab ( vanad vene autod tulevad meelde). Samas ieiole probleem pidev. Vahetst toimib kõik perfektselt.
Minu küsimus oleks: on selline käiguvahetus Subarule normaalne? Kas peaksin käigukastiga midagi ette võtma.
Ei oska öelda. Sidur lahutb justkui normaalselt . Üks juhtub küll meenub...
nimelt sai kuu aega tagasi kergemal maastikul käidud ( aeglust oli sees) . Üles - mäkke tagurdamisel lõi tugeva sidurihaisu ülesse ( omast arust nagu eriti sidurit ei libistanud). aga käiguvahetuse sujuvust see seik ei mõjutanud
nimelt sai kuu aega tagasi kergemal maastikul käidud ( aeglust oli sees) . Üles - mäkke tagurdamisel lõi tugeva sidurihaisu ülesse ( omast arust nagu eriti sidurit ei libistanud). aga käiguvahetuse sujuvust see seik ei mõjutanud
Kaks tõenäolist võimalust: võllilt hambad maas või sidur minemas. Sidur võib kesta päris pikka aega sellises olekus, ükskord lihtsalt käigud kaovad ja kaputt. Samas võib olla ka probleem käiguvahetuse hoovastikus, aga see peaks andma tegelikult märku ka tagurdamise sisse lülitamisel.. teine ja neljas on ju mõlemad allpool neutraalolekust.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Kui sidur libisema annab,siis oleks mõistlik kohe ära vahetada.Ehk pole veel korvi ära rikkunud,kuid tavaliselt tuleks kogu komplekt ära vahetada.
Siduri libisemist saad proovida näiteks 3 käiguga aeglaselt sõites järsku kiirendades,kui pöörded tõusevad,kuid kiirus väga aegalaselt siis arusaada ,et sidur libiseb
Siduri libisemist saad proovida näiteks 3 käiguga aeglaselt sõites järsku kiirendades,kui pöörded tõusevad,kuid kiirus väga aegalaselt siis arusaada ,et sidur libiseb
milliselt võllilt seal hambad saavad maas olla?vaska kirjutas:Kaks tõenäolist võimalust: võllilt hambad maas või sidur minemas. Sidur võib kesta päris pikka aega sellises olekus, ükskord lihtsalt käigud kaovad ja kaputt. Samas võib olla ka probleem käiguvahetuse hoovastikus, aga see peaks andma tegelikult märku ka tagurdamise sisse lülitamisel.. teine ja neljas on ju mõlemad allpool neutraalolekust.
Raske maastik Subaru sidurile pole niigi meeltmööda (tegemist ju ikkagi sellise poolsport siduriga) ja tagurpidikäik on igal autol käigukasti ja siduri jaoks n.ö. raskeim töörežiim. Nende koosmõjust võib nii mõndagi halba sündida ja eriti hooletult kasutades täiesti võimalik, et ka ühest ainsast korrast piisab, et sidurile-kastile haiget teha.