Rihma purunemisel klapid pähe
Rihma purunemisel klapid pähe
Selline küsimus ,kas 2002 SF 2.0 mootoril lähevad klapid pähe rihma purunemisel?
Re: Rihma purunemisel klapid pähe
99% jah.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Rihma purunemisel klapid pähe
Peale 2000 aastat masinatel käivad kindlasti klapid pähe.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Rihma purunemisel klapid pähe
Kas need klapid ei lähe mitte veel omavahel kokku lisaks "kolvimusile"?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Rihma purunemisel klapid pähe
Mis moodi need klapid omavahel kokku lähevad???
Re: Rihma purunemisel klapid pähe
Kui mõlemad klapid on piisavalt palju oma pesast väljas ja nendevaheline nurk piisavalt suur, siis võib selline asi isegi juhtuda.
Väike pilt näidiseks:
Väike pilt näidiseks:
Re: Rihma purunemisel klapid pähe
Läbipuhe ajal on niikuinii mõlemid klapid korraga lahti, klappide "kokku-saamine" - selline asi saab juhtuda siis kui ülimüstilisel juhul klapi vedrusid stoperdavad nn."poolkuud" või stopperid katki lähevad, ära tulevad, pigem võib kolvi pea neid deformeerida, kui ta ise katki ei lähe...
Re: Rihma purunemisel klapid pähe
Sain vastuse kätte siit : http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2063
Hooldusvälp on 10 000 kilomeetrit ning alates 2000. aastast valmistatud autodel 12 500 kilomeetrit. Hammasrihma vahetatakse 100 000 km tagant. Kui vabalthingaval Foresteril juhtub rihm purunema väikestel koormustel, pole tagajärjed hullud, küll saavad turbomootoris kolvid klappidega kokku ja siis ootab väga kulukas mootoriremont.
Hooldusvälp on 10 000 kilomeetrit ning alates 2000. aastast valmistatud autodel 12 500 kilomeetrit. Hammasrihma vahetatakse 100 000 km tagant. Kui vabalthingaval Foresteril juhtub rihm purunema väikestel koormustel, pole tagajärjed hullud, küll saavad turbomootoris kolvid klappidega kokku ja siis ootab väga kulukas mootoriremont.
Re: Rihma purunemisel klapid pähe
Autolehe artiklid on jah teada-tuntud oma absoluutse tõe poolest. (natuke irooniat on ka). Kui rihm puru, tuleb asja kontrollida, mitte oletada
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited