Forester MY13
Re: Forester MY13
Eesti autoajakirjanikud on ikka tase omaette. Neid ei ole ju võimalik tõsiselt võtta, kui annavad Golfile kolmikvõidu.
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=18827
Ma ei ole suutnud kunagi aru saada Golfi fenomenist... minu elu kõige ebameeldivamaid sõiduelamusi on just alati Golf tekitanud.
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=18827
Ma ei ole suutnud kunagi aru saada Golfi fenomenist... minu elu kõige ebameeldivamaid sõiduelamusi on just alati Golf tekitanud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Forester MY13
Veel tobedam oleks olnud, kui nad oleks nad erinevalt paigutanud.Tiit kirjutas:Eesti autoajakirjanikud on ikka tase omaette. Neid ei ole ju võimalik tõsiselt võtta, kui annavad Golfile kolmikvõidu.
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=18827
Ma ei ole suutnud kunagi aru saada Golfi fenomenist... minu elu kõige ebameeldivamaid sõiduelamusi on just alati Golf tekitanud.
Tegelikult on see MQB platvorm neil ikka vägagi revolutsiooniline.
Võrdle näiteks Impreza 5 ukselisega.
telgedevahe on 1cm, Impreza on 15cm pikem aga pakiruum on 40liitrit väiksem. Kuna rattad asuvad nurkades siis sõidab ta mugavalt nagu numbri võrra suurem auto.
Lisaks on golf 7 oma eelkäiast 100kg kergem, olles samas jäigem.
Siit saab lisa, kel huvi.
http://www.vwvortex.com/features/techni ... alpreview/
Minu enda kogemus golfiga
GOLF 2 GTI 16V 2-3a ütleme, et ootused olid suuremad.
Golf 6 1,2TSI 6k 600km- super kogemus, rohkem autot polegi vaja...kui lund poleks.
Golf 7 GTI PP 10km kahjuks oli tava amordiga aga ikka parem kui 07wrx, rool oli väga ok oma muutuva kiirusega, natuke rohkem müra kui ootasin. Salong on valgusaastate kaugusel Subarust.
MB oma AMG 45-ga näitas koha kätte, mida on võimalik haldexiga korda saata, eks näis, kas nad veel viitsivad viimast lihvi anda Golf R-le, S3 on ju juba väljas.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Forester MY13
Ilmselt sõltub mida auto juures hinnatakse. Mina näiteks ei koputa iga hommik autosse istudes vastu armatuurlauda ja ei kiru, et miks see küll pehme pole. Silmale pole vahet, kas pehme või kõva.
Siis VW kontserni DSG kastid... Kiidetakse neid kui et käiguvahetus käib hetkega. No krt küll, mu 07 Corolla oma poolautomaadiga vahetab täpselt sama kiiresti. Ei ole ma legendaarset DSG sujuvust veel tunda saanud, kuigi olen erinevatega VW ja Skodade küljes sõitnud.
Ja lõpetuseks auto hind... 24k maksta luukpäraga auto eest, millel on bensiinimootor ja 90 kW on liig.
Siis VW kontserni DSG kastid... Kiidetakse neid kui et käiguvahetus käib hetkega. No krt küll, mu 07 Corolla oma poolautomaadiga vahetab täpselt sama kiiresti. Ei ole ma legendaarset DSG sujuvust veel tunda saanud, kuigi olen erinevatega VW ja Skodade küljes sõitnud.
Ja lõpetuseks auto hind... 24k maksta luukpäraga auto eest, millel on bensiinimootor ja 90 kW on liig.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Forester MY13
ot oot... su toyotsi automaat vahetab sama kiiresti nagu dsg?? Ärme nüüd naeruväärsetesse liialdustesse ka lasku eks? Olen toyotsi automaate võrrelnud just saksa masinatega ja isegi see samune vana tiptronic on parem, rääkimata dsg kastist, mis on öö ja päev võrreldes tiptronicuga. Ei kujuta ette kuidas peaks testima, et saada vastupidine mulje.
Ma saan täiesti aru miks seda uut Golfi kiidetakse, Golfi mugavus, salongi kvaliteet jne on mäekõrguselt subarust üle, iga kell. Aga subarut ostetakse tema läbivuse, nelikveo ja harjumuse/subjektiivse meeldivuse põhjal. Üks on õun, teine apelsin. Massidele läheb rohkem peale õun.
Ma saan täiesti aru miks seda uut Golfi kiidetakse, Golfi mugavus, salongi kvaliteet jne on mäekõrguselt subarust üle, iga kell. Aga subarut ostetakse tema läbivuse, nelikveo ja harjumuse/subjektiivse meeldivuse põhjal. Üks on õun, teine apelsin. Massidele läheb rohkem peale õun.
Re: Forester MY13
Minu jaoks oli DSG täpselt sama hüplev. Mingit meeletut sujuvust tagumikutunde järgi nüüd küll ei olnud. Võimalik, et nendel proovikatel olid DSG-d lihtsalt juba läbi aetud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Forester MY13
Mul abikaas sõidab 2000a turbo Foresteriga ja kuna kaubanduskeskuse ukse juures kutsuti uut Golf 7. proovima, siis läks. Põhiline mis mulle tema hilisemast kommentaarist meelde jäi oli see, et jube mürarikas oli, ju ta ootas 13 aastat uuemast autost vaiksemat salongi aga võta näpust. Polegi eriti vahet.
Kellel on võrdlus Subaru CVT ja VW DSG'ga, sujuvus sujuvuseks aga DSG puhul seda mootori tühja töötamist ja kasti venitamist ei tohiks ikka nii palju olla. Mul enda Forester 2.0 110kW CVT puhul see häirib siiamaani, kuigi juba pool aastat sõidetud. Selle venitamisega küll harjub ära, õpid kasti paremini kasutama, õigesti gaasi doseerima jne aga natuke ikka vahest häirib. Eks näeb kuda talvel on. Vana 4AT kastis on käigud liiga pikad, paar käiku puudu aga ta on ikka tunduvalt konkreetsem ja venitab vähem.
Kuulaks teiste võrdlust CVT vs DSG.
Kellel on võrdlus Subaru CVT ja VW DSG'ga, sujuvus sujuvuseks aga DSG puhul seda mootori tühja töötamist ja kasti venitamist ei tohiks ikka nii palju olla. Mul enda Forester 2.0 110kW CVT puhul see häirib siiamaani, kuigi juba pool aastat sõidetud. Selle venitamisega küll harjub ära, õpid kasti paremini kasutama, õigesti gaasi doseerima jne aga natuke ikka vahest häirib. Eks näeb kuda talvel on. Vana 4AT kastis on käigud liiga pikad, paar käiku puudu aga ta on ikka tunduvalt konkreetsem ja venitab vähem.
Kuulaks teiste võrdlust CVT vs DSG.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Forester MY13
Vabanda, aga ma su naise juttu ei usu kui ta just Golf 7 mingi teise autoga segi ei ajanud.G60 kirjutas:Mul abikaas sõidab 2000a turbo Foresteriga ja kuna kaubanduskeskuse ukse juures kutsuti uut Golf 7. proovima, siis läks. Põhiline mis mulle tema hilisemast kommentaarist meelde jäi oli see, et jube mürarikas oli, ju ta ootas 13 aastat uuemast autost vaiksemat salongi aga võta näpust. Polegi eriti vahet.
Kellel on võrdlus Subaru CVT ja VW DSG'ga, sujuvus sujuvuseks aga DSG puhul seda mootori tühja töötamist ja kasti venitamist ei tohiks ikka nii palju olla. Mul enda Forester 2.0 110kW CVT puhul see häirib siiamaani, kuigi juba pool aastat sõidetud. Selle venitamisega küll harjub ära, õpid kasti paremini kasutama, õigesti gaasi doseerima jne aga natuke ikka vahest häirib. Eks näeb kuda talvel on. Vana 4AT kastis on käigud liiga pikad, paar käiku puudu aga ta on ikka tunduvalt konkreetsem ja venitab vähem.
Kuulaks teiste võrdlust CVT vs DSG.
Ei ole VW fänn, aga ma olen rendikana hiljuti just Golf 7 sõitnud ja soovitan kuna see on paljudega võrreldes üks vaiksemaid ja odavamaid omas klassis (seest väga mahukas kui tahad 4-5 inimesega mõistliku summa eest autot rentida).
Igav on ta muidugi ka, aga müra sellele ette heita ei saa ja DSG kast toimib suurepäraselt.
Sõbral Golf V GTi uuest peale samuti DSG kastiga korralikult teeninud kuid töökaaslase Skoda Octavia RS kast lasi maanteel mahlad välja.
Minuteada olid tavalised ja sport DSG kastid erinevad.
Mis Eesti autoajakirjanike ja aasta auto valimist puudutab, siis nemad valivad optimaalset pereautot täpselt samasuguste saksa kriteeriumite alustel.
Ameerikas hinnatakse ka omanäolisust, nelivedu, emotsiooni ja kõike muud.
Tahad olla üks osa hallist massist, aga sõita ringi hea autoga, siis vali VW.
Re: Forester MY13
Oletan, et sa ei sõitnud sellega eestis?BlackRabbit kirjutas: Vabanda, aga ma su naise juttu ei usu kui ta just Golf 7 mingi teise autoga segi ei ajanud.
Ei ole VW fänn, aga ma olen rendikana hiljuti just Golf 7 sõitnud ja soovitan kuna see on paljudega võrreldes üks vaiksemaid ja odavamaid omas klassis (seest väga mahukas kui tahad 4-5 inimesega mõistliku summa eest autot rentida).
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Forester MY13
Berliin- München- BerliinJP kirjutas:Oletan, et sa ei sõitnud sellega eestis?BlackRabbit kirjutas: Vabanda, aga ma su naise juttu ei usu kui ta just Golf 7 mingi teise autoga segi ei ajanud.
Ei ole VW fänn, aga ma olen rendikana hiljuti just Golf 7 sõitnud ja soovitan kuna see on paljudega võrreldes üks vaiksemaid ja odavamaid omas klassis (seest väga mahukas kui tahad 4-5 inimesega mõistliku summa eest autot rentida).
Re: Forester MY13
Golf on rahvaauto, keskmine inimene on loll, ei oska sõita ja ei tea tehnikast mitte kottigi, mott... Remondis näeme raisk
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Forester MY13
Vot tegu võib olla subjektiivse arvamusega aga mulle oli selline tähelepanek ootamatu, et suht autovõõras inimene märgib ära sellise asja, enamus muu talle meeldis. Võibolla olid all talverehvid ja need ka lisasid müra juurde, ei tea.
Re: Forester MY13
Ma ise sõitsin ka saksas golf 6 rendikaga ja ylivaikne oli.
Samas eestis olen sõitnud g5 tdi 2.0 dsg ja g7 gti dsg ja mõlemad yllatasid müraga, ebameeldivalt.
Samas eestis olen sõitnud g5 tdi 2.0 dsg ja g7 gti dsg ja mõlemad yllatasid müraga, ebameeldivalt.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Forester MY13
Mina isiklikult ei saa siiani ikkagi aru, mis värk selle golfiga siis on. Omas klassis võib ta ju hea olla - aga autona ei paku ta tegelikult sulle ju midagi. viimane kogemus oli golf 5 plus (1.6) - maanteel on 90 peal juba pööret 3000 - pidev undamine ja meeletu müra (rehvimüra just). Ja täiesti jõuetu mootor maanteekiirusel. Salongi kvaliteedist ei taha ka nagu eriti midagi rääkida... Ainukesed head asjad olid käiguvahetusmugavus ja vedrustus.
DSG-st rääkides - siis minul on ainult väga positiivsed kogemused. Sõidan iga paari kuu tagant nädala-kaks 2012 CC-ga (1.8T + DSG-7) ja see kooslus on ikka väga hästi paika timmitud. Vahetused on kiired ja väga sujuvad - ja see kast pigistab sellest suhteliselt jõetust mootorist ikka päris viimase välja. Kui keegi hakkab seda nüüd võrdlema mõne poolautomaadiga - siis lubage naerda... Soovitan proovida poolautomaadiga gaas põhjas 100-ni kiirendada - ja kohe tekib arusaamine, et selliseid autosid ei tohiks üldse ehitada. Need asjad on erinevatelt planeetidelt pärit.
VW grupi diislitega ka ainult positiivsed kogemused, kui need on kokku pandud DSG-ga. Ainukene nurin on nende õnnetute pisikeste "turbomootorite" kohta. Võid sinna ükskõik kui hea käigukasti peale panna - aga mootori puudumist see ära ei peta.
Pean muidugi ära mainima, et näiteks CC on ikka väga hea auto kui sa sellega sõidad. Subjektiivselt võib öelda, et minek on ka täitsa "olemas" ja rahulolu autoga on ka stabiilselt kusagil 100% peal (kvaliteetne salong, head tuled, hea istumisasend, mugav).
Ja kui istud sealt edasi igapäevaauto rooli või XT-sse - saad kohe aru, et see on ainult mingi "tunne". Tegelikult mingit minekut sellel masinal ei ole - ja kogu see rahulolu tekibki vist ainult salongist
DSG-st rääkides - siis minul on ainult väga positiivsed kogemused. Sõidan iga paari kuu tagant nädala-kaks 2012 CC-ga (1.8T + DSG-7) ja see kooslus on ikka väga hästi paika timmitud. Vahetused on kiired ja väga sujuvad - ja see kast pigistab sellest suhteliselt jõetust mootorist ikka päris viimase välja. Kui keegi hakkab seda nüüd võrdlema mõne poolautomaadiga - siis lubage naerda... Soovitan proovida poolautomaadiga gaas põhjas 100-ni kiirendada - ja kohe tekib arusaamine, et selliseid autosid ei tohiks üldse ehitada. Need asjad on erinevatelt planeetidelt pärit.
VW grupi diislitega ka ainult positiivsed kogemused, kui need on kokku pandud DSG-ga. Ainukene nurin on nende õnnetute pisikeste "turbomootorite" kohta. Võid sinna ükskõik kui hea käigukasti peale panna - aga mootori puudumist see ära ei peta.
Pean muidugi ära mainima, et näiteks CC on ikka väga hea auto kui sa sellega sõidad. Subjektiivselt võib öelda, et minek on ka täitsa "olemas" ja rahulolu autoga on ka stabiilselt kusagil 100% peal (kvaliteetne salong, head tuled, hea istumisasend, mugav).
Ja kui istud sealt edasi igapäevaauto rooli või XT-sse - saad kohe aru, et see on ainult mingi "tunne". Tegelikult mingit minekut sellel masinal ei ole - ja kogu see rahulolu tekibki vist ainult salongist
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Forester MY13
Mina olen värskelt Golfist Legacysse ümber kolinud. Ehk enne oli 2003 Golf4 TDI ja nüüd 2013 Legacy TD. Aastal 2003 tegin just vastupidi, ehk 1995 aasta Legacy-st (2.0 bensiin) kolisin uude Golf4. Golf on ikkagi "väikekesk" klass ja Legacy "suurkesk" klass. Ja ma ei ütleks, et Golf nüüd halb auto oleks ja uus Legacy mingi über-super.. Minu arvates ei saa teha sellist otse-võrdlust, liiga erinevad autod on. Dünaamikas on Legacy samm tagasi, mugavuse osas 2 sammu edasi. Uue auto hind - Golf oli peaaegu poole odavam, kui hindasid otse võrrelda, ehk ootused on ka väiksemad? Kui sõbrad enne heatahtlikult norisid, et diisel-Golfi soojaks saamiseks on vaja Tallinnast Tartusse sõita, siis Legacyga peab juba Võru otsa ette võtma (kusjuures pole ju õigeid külmasid veel olnudki). Enne Legacy kättesaamist tegin proovisõitu:johndoe kirjutas:Mina isiklikult ei saa siiani ikkagi aru, mis värk selle golfiga siis on.
2013 diisel-Foresteriga. Auto mingeid emotsioone ei tekitanud, selline "nojah, on auto, mis ... ahhh ... millest me nüüd rääkisimegi?" effekt.
2013 2.5 bensiini-Legacy. Tundus mõnus ja mugav, kuid komplekt bensiin+automaat tundus kuidagi uimane, nagu kummi venitaks. Aga kokkuvõttes positiivne tunne ikkagi.
7-seeria Golfi ei käinud proovimas, kuid aasta tagasi proovitud Golf 6 (1.4TSI, see võimsaim versioon, +DSG) jättis hea mulje, kuid ikkagi ei saaks seda võrrelda näiteks Passat'i või Legacy'ga.
Kui Legacy't võrrelda, siis võtke ikka sama klass - Passat, 5-seeria BMW, Audi A6 jne. Ärge pahandage, aga 4-veolised BMW või Audi Quattro mudelid võivad Legacy'le ikka koha kätte näidata, ainult hind on tugevalt Legacy poolt.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Forester MY13
* ... ei hakanud uut teemat tegema - autoks pealkirjas mainitud isend. Ärge risti lööge!
Oskab keegi kiirkorras avitada, kuidas saab antud mudeli salongis esiistmete vahel oleva käetoe-laeka kattekaane maha (vaata fotosid)?
PS Infoks niipalju, et ma ei mõtle siin tervet luuki vaid just seda kuntstnahaga vms kaetud käetuge - kaanealuste kolme kruvi eemaldamisel ei liigu miski asi kuskil suunas. Mingid salapärased plastikkõrvakesed, mis on vale käsitlemise korral kerged purunema ...?!
... ja ei viitsi ka mingeid manuale otsima hakata ehk laisk olen samuti!
Oskab keegi kiirkorras avitada, kuidas saab antud mudeli salongis esiistmete vahel oleva käetoe-laeka kattekaane maha (vaata fotosid)?
PS Infoks niipalju, et ma ei mõtle siin tervet luuki vaid just seda kuntstnahaga vms kaetud käetuge - kaanealuste kolme kruvi eemaldamisel ei liigu miski asi kuskil suunas. Mingid salapärased plastikkõrvakesed, mis on vale käsitlemise korral kerged purunema ...?!
... ja ei viitsi ka mingeid manuale otsima hakata ehk laisk olen samuti!
- Manused
-
- käetugi1.jpg (54 KiB) Vaadatud 11559 korda
-
- käetugi2.jpg (65.75 KiB) Vaadatud 11559 korda
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04