sport summuti

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
eero60
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 143
Liitunud: N, 14 Okt 2010 21:24:31 +0300

Re: sport summuti

#16 Postitus Postitas eero60 » K, 27 Nov 2013 00:04:32 +0300

Ei tea kas keegi on ka Eestis diisel Subarule sportsummuti pannud? (Ei peaks Imprezat selle podina pärast siis ostma :) )

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: sport summuti

#17 Postitus Postitas Duster » K, 27 Nov 2013 11:41:06 +0300

Sa saad arvatavasti esimene olla. Kuid päris pensuka podinat ära siiski oota, dislad käivad tühikäigul nii ökonoomselt, et pool podinast on ikkagi kadunud, kõrgemal pöördel peaksid küll õige hääle kätte saama.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: sport summuti

#18 Postitus Postitas BlackRabbit » K, 27 Nov 2013 11:52:30 +0300

Duster kirjutas:Sa saad arvatavasti esimene olla. Kuid päris pensuka podinat ära siiski oota, dislad käivad tühikäigul nii ökonoomselt, et pool podinast on ikkagi kadunud, kõrgemal pöördel peaksid küll õige hääle kätte saama.
Mul oli kunagi 2.5 Rida 5 Audil Remuse sportväljalase. Oli sinna enne mind juba Itaalias alla pandud ja kui kati puhtaks sai, siis tegi see diisel koos turboga päris meeldivat R5 häält.
Arvan, et ega Subaru boxergi päris hääletu ei oleks.

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 913
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

Re: sport summuti

#19 Postitus Postitas HUNT113 » K, 27 Nov 2013 19:33:41 +0300

ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

Partikkel
Postitusi: 15
Liitunud: R, 12 Dets 2014 19:34:32 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: sport summuti

#20 Postitus Postitas Partikkel » T, 13 Jaan 2015 00:28:45 +0300

Võtan vana teema ülesse jälle. Mõni ehk kursis kas 2006 foresterile 2.0 116kw ka selline turbo toru sobib nagu eelpool mainitud? Vajadus salongi natuke podinat juurde saada. Või tasub suurem töö ja investeering ette võtta ja eestpoolt ka miskit ära vatetada? Ka speab miskit juurde keevitama või ära käimama jne. Millised on üldiselt võimalused? http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZ ... 336908a034
MIlline võiks lõpptulemuse heli olla?
Subaru Forester 2.0/116 Kw SG5 2006

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: sport summuti

#21 Postitus Postitas Duster » T, 13 Jaan 2015 02:11:52 +0300

Kui sa tahad lihtsalt kõvemat häält, siis peaks piisama viimase püti eemaldusest, kui ikka vähe, siis ka resonaator minema. Turbokatele omast podinat saab ainult ebaühtlase pikkusega kollektoriga, seda vabalthingavatele vähemalt originaalis ei toodeta. Seda ei tehta sellel põhjusel, et see on poweri kadu. Turbokate puhul on lihtsalt oluliselt lihtsam ja soodsam toota sellist "podisevat" ja powerit kaotavat kollektorit. Kõige popimad subarud on ühtlase pikkusega kollektoriga ja twinscroll turboga, mis peaks mu väited tõestama, sama räägivad ka inimesed, kes on turboka nn podinast loobunud ja ühtlase pikkusega kollektori ostnud. Lühidalt-lihtsa vaevaga sa turboka soundi ei saagi ja kui tahad ikka väga siis pead leppima jõudluse langusega.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Partikkel
Postitusi: 15
Liitunud: R, 12 Dets 2014 19:34:32 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: sport summuti

#22 Postitus Postitas Partikkel » T, 13 Jaan 2015 15:09:08 +0300

Kas kõnealuse Japspeed muffleri asendamine siis ei tekita helis mingisugust vahet? Sellel on resonaator kindlasti teistmoodi ehitusega. Tegelt on nii või naa plaanis uus muffler (Püttt lõpus) paigaldada kuna viimane kipub roostekarva minema. Küsimus oli ka see, et kas üldse sobib? Sellelel autole PS. kas ma olen valesti aru saanud või on asjad nii erinevad. Muffleri (pütt lõpus) SEES lõpus ongi resonaator? Pütt koosneb ju kolmest heli summutavast sektsioonist millest viimane on resonaator. https://www.youtube.com/watch?v=W6dIsC_eGBI
Subaru Forester 2.0/116 Kw SG5 2006

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 913
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

Re: sport summuti

#23 Postitus Postitas HUNT113 » T, 13 Jaan 2015 20:34:49 +0300

Partikkel kirjutas:Kas kõnealuse Japspeed muffleri asendamine siis ei tekita helis mingisugust vahet? Sellel on resonaator kindlasti teistmoodi ehitusega. Tegelt on nii või naa plaanis uus muffler (Püttt lõpus) paigaldada kuna viimane kipub roostekarva minema. Küsimus oli ka see, et kas üldse sobib? Sellelel autole PS. kas ma olen valesti aru saanud või on asjad nii erinevad. Muffleri (pütt lõpus) SEES lõpus ongi resonaator? Pütt koosneb ju kolmest heli summutavast sektsioonist millest viimane on resonaator. https://www.youtube.com/watch?v=W6dIsC_eGBI
Mul täpselt sama Japspeed all turbokal. Podinat annab välja väga mõnusalt kõrgetel pööretel. Istus külge 1:1-le, ainult tagumised tripid pidi pikematega asendama.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: sport summuti

#24 Postitus Postitas BlackRabbit » K, 14 Jaan 2015 12:01:08 +0300

Partikkel kirjutas:Kas kõnealuse Japspeed muffleri asendamine siis ei tekita helis mingisugust vahet? Sellel on resonaator kindlasti teistmoodi ehitusega. Tegelt on nii või naa plaanis uus muffler (Püttt lõpus) paigaldada kuna viimane kipub roostekarva minema. Küsimus oli ka see, et kas üldse sobib? Sellelel autole PS. kas ma olen valesti aru saanud või on asjad nii erinevad. Muffleri (pütt lõpus) SEES lõpus ongi resonaator? Pütt koosneb ju kolmest heli summutavast sektsioonist millest viimane on resonaator. https://www.youtube.com/watch?v=W6dIsC_eGBI
Muidugi muudab helis. Nii nagu sinu lisatud video iseloomustab jääb helilaineid summutavaid kambreid vähemaks ja müra kasvab.
Jõudu sa sellega juurde ei saa, aga häält küll :)

See kuidas pütt alla istub sõltub selle kujust. See Japspeedi oma mulle ei meeldinud, sest jäi liiga alla. Prodrive puhul on näha, et mõeldud on ka auto põhjaalusele.
Ei ole lihtsalt toru toru sees vaid kõrgem osa pütist jääb kõrgemale nagu ka originaali korral. See tagab selle, et see ei jää liialt välja ulatuma või kuidagi ebamääraselt rippuma.
Pilt

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: sport summuti

#25 Postitus Postitas Tubaru » K, 14 Jaan 2015 12:11:33 +0300

Prodrive väljalase meeldis ka mulle heli poolest. Muidu mõnusalt vaikne, aga niipea, kui lõõrid avanevad, on mõnus, madal, jõuline hääl.
Stiilinäide mu kunagise masinaga (ära pane mu sõbra kommentaare tähele):
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Partikkel
Postitusi: 15
Liitunud: R, 12 Dets 2014 19:34:32 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: sport summuti

#26 Postitus Postitas Partikkel » N, 15 Jaan 2015 13:06:18 +0300

Tundub hea. Tänud tähelepanu eest!
Subaru Forester 2.0/116 Kw SG5 2006

taff64
Postitusi: 15
Liitunud: P, 15 Mär 2015 11:06:34 +0300

Re: sport summuti

#27 Postitus Postitas taff64 » P, 07 Juun 2015 18:40:39 +0300

Tere, soojendaks ülesse vana teema .Nimelt huvitab see kas 2000 a. S Turbole istub alla sama aasta WRX-i summuti?

Vasta