Tere !
Kas on loogiline, et 2000 a. subaru foresteri mingi käigukasti või diferentsiaali probleem tuleb kui auto on läbisõiduga 110 000 km, saksast auto, viimane sissekanne service raamatusse 40 000 km peal ja siis kõik Ok. ülejäänud läbisõit eestis.
Enne auto ostmist sai käidud Subaru keskuses Mariines.. ja seal sai lastud teha diagnostika... ja oli märgitud, et diferentsiaal "poob" vms et mingi jama seoses käigukasti või diferentsiaaliga... ei saanud täpselt aru, aga jahh.. seal läheks see tegemine mingi 18 000.- koos tööga.
Forester ja diferentsiaal.
Mõni laager ära väsinud kastist? Hammakad pudedaks lastud? Metallipuru täis? Õlid kastis/difris vahetatud? Ulub sõidul? Üldiselt sõiduosa probleemidel tasub silma peal hoida. Kui tegemist lihtsalt esimese difriga mingi probleem on, siis saab hammakad ära vahetada.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!