Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Reede, 25 Mai 2018 00:30:28 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 98 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede, 30 Dets 2016 14:58:28 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Pühapäev, 03 Aug 2014 14:03:27 +0000
Postitusi: 218
Kustuta OBD-ga koodid ära jah. Teine variat võta akult klemmid maha ja hoia signaali 30 sec all. Peaks ka toimima.

_________________
08 Forester SG5
ex 02 Legacy BH5


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 30 Dets 2016 18:08:39 +0000 
Eemal
Subaruaff
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 27 Okt 2012 23:21:49 +0000
Postitusi: 65
ok, tänud, proovin.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 24 Sept 2017 22:04:25 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Jaan 2011 18:07:24 +0000
Postitusi: 7
Kas keegi 2.0 N/A mootorile mingit odavamat lahendust ka leidnud on?
Mure siis 2006 Legacy-ga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 31 Okt 2017 08:03:15 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 02 Apr 2010 11:01:46 +0000
Postitusi: 29
Tere
Küsimus sama mis eelmisel äkki mingi odavam lahendus? veakoodiks siis P1410. klapp jääb lahti aga kumb ei tea?
autoks Impreza 2,0 N/A 2007. manuaal. Ette tänades kui kellelgi on miskit odavamat lahendust pakkuda.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 03 Nov 2017 14:17:23 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 15 Mai 2013 08:21:39 +0000
Postitusi: 43
Mina kruvisin kogu süsteemi (va selle klapi kus õhurõhuandur sees on) maha ja panin pimedad ette. Kustutasin OBD junni ja Torque Pro-ga veakoodid maha. Alguses hakkas korra kuus tuli põlema aga nüüd on juba paar aastat vaikus.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 04 Nov 2017 22:04:08 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Jaan 2011 18:07:24 +0000
Postitusi: 7
spinman kirjutas:
Tere
Küsimus sama mis eelmisel äkki mingi odavam lahendus? veakoodiks siis P1410. klapp jääb lahti aga kumb ei tea?
autoks Impreza 2,0 N/A 2007. manuaal. Ette tänades kui kellelgi on miskit odavamat lahendust pakkuda.


Mul sama veaga probleemiks see rõhuandur ühe klapi sees, muidu toimetavad klapid ilusti.
Veakoodid: P1410,P0410 ja P2432


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 01 Dets 2017 10:38:34 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 24 Jaan 2016 17:31:51 +0000
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
Ma lahendasin natuke teisiti seda "secondary air pump delete" probleemi. Kuna ei olnud mingit tahtmist võtta maha sisselaske kollet, kogu väljalaset ja turbot, mida peab tegema, et kogu süsteemi vahelt välja visata, siis tegin ise pimedad klapi ja mootorisse mineva toru vahele. Kasutasin maketiks klapi ja toru vahel olevat metallist tihendit. Seega ei pidanud ka välismaalt neid pimedaid tellima. Eks kui tulevikus on vaja kapoti all rohkem lammutada, siis saab süsteemi ka minema visata. Veakoodide eemaldamisel sain abi kasutajalt KääbikAju.

Pimedad, u 1mm plekist.
Pilt

Parempoolne klapp ja pime klapi ning mootorisse mineva toru vahel. Alumise poldiga majandamine oli paras urruaugu kaudu hammaste ravi, aga tehtav liigendiga pikendustega.
Pilt

_________________
2006 FXT


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 06 Dets 2017 22:15:00 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Apr 2015 15:20:55 +0000
Postitusi: 10
Hesssu kirjutas:
Kas keegi 2.0 N/A mootorile mingit odavamat lahendust ka leidnud on?
Mure siis 2006 Legacy-ga.

Tellisin kuskilt romulast uue (vana) pumba 60 euro eest. Vahetuse eest (koos juhiukse klaasitõstuki mootoriga) küsiti 3 tunni töö raha. Mingi aja ikka ehk kestab, selle tonni eest võin seda mitu korda teha :)

EDIT rõõm jäi üürikeseks, eile lõi peale cirkle k põhjapesu (ja peale paaritunnist seismist) tule uuesti põlema.
Naine ütles, et peale seda ilmus ka kerge kärsahais, selline kärsahais oli ka eelmise peetis pumbaga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 98 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Baidu [Spider] ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur