Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Tere,
Mis veakood sul siis oli, mul eile lõi koodi p0011. sümptomid samad cruise vilgub ning check engine aga töötab normaalselt, tühikäigul natsa puterdab aga mitte koguaeg. p0011 koodi seletuseks leidsin päris kohutavaid vastuseid ehk siis õlitusprobleemid turbo pool, kõige hullem lugu oli peale koodi 200 miili ja turbo või terve mootor? Igal juhul täna proovin auto õliteedele kontrolli teostada.
Mis veakood sul siis oli, mul eile lõi koodi p0011. sümptomid samad cruise vilgub ning check engine aga töötab normaalselt, tühikäigul natsa puterdab aga mitte koguaeg. p0011 koodi seletuseks leidsin päris kohutavaid vastuseid ehk siis õlitusprobleemid turbo pool, kõige hullem lugu oli peale koodi 200 miili ja turbo või terve mootor? Igal juhul täna proovin auto õliteedele kontrolli teostada.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Mariine seda tookord kontrollis ja kood oli P2444, mis peaks näitama pumba viga. Samas P2444 ja P1410 pidi kordamööda nendel puhkudel näitama ja üldjuhul aitab kogu pumba vahetus.
Sain siin ühe kontakti
Roman Deniossov- kes Subaru pumpade parandusega tegeleb.
Pumba korrastamine ca 180€
55-91-68-03
Sain siin ühe kontakti
Roman Deniossov- kes Subaru pumpade parandusega tegeleb.
Pumba korrastamine ca 180€
55-91-68-03
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
3 või 4 aastat tagasi lasin tal bmw pumba renoveerida aga kahjuks jupsis ta edasi.BlackRabbit kirjutas:Mariine seda tookord kontrollis ja kood oli P2444, mis peaks näitama pumba viga. Samas P2444 ja P1410 pidi kordamööda nendel puhkudel näitama ja üldjuhul aitab kogu pumba vahetus.
Sain siin ühe kontakti
Roman Deniossov- kes Subaru pumpade parandusega tegeleb.
Pumba korrastamine ca 180€
55-91-68-03
kui käis siis käis ja kui ei tahtnud siis ei töötand. helistasin talle ja kurtsin muret, ja vastuseks sain, et sul vee tilgud paagis.
paak sai suht korralikult kuivatatud. 24h fööni ma paagis ei hoidnud (nagu tema soovitas). nii et lõin käega.
üldiselt uus pump on ikka parem-kindlam kui renoveeritud asi.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Mis teha, ma loen siiski oma raha ja uus pump maksab üle 1000€, läbi võivad need minna ikka aasta või paariga, seega jõuan ma ikka päris mitu korda parandamist testida.oioioi kirjutas:3 või 4 aastat tagasi lasin tal bmw pumba renoveerida aga kahjuks jupsis ta edasi.BlackRabbit kirjutas:Mariine seda tookord kontrollis ja kood oli P2444, mis peaks näitama pumba viga. Samas P2444 ja P1410 pidi kordamööda nendel puhkudel näitama ja üldjuhul aitab kogu pumba vahetus.
Sain siin ühe kontakti
Roman Deniossov- kes Subaru pumpade parandusega tegeleb.
Pumba korrastamine ca 180€
55-91-68-03
kui käis siis käis ja kui ei tahtnud siis ei töötand. helistasin talle ja kurtsin muret, ja vastuseks sain, et sul vee tilgud paagis.
paak sai suht korralikult kuivatatud. 24h fööni ma paagis ei hoidnud (nagu tema soovitas). nii et lõin käega.
üldiselt uus pump on ikka parem-kindlam kui renoveeritud asi.
Pealegi lubati garantiid.
Viga tekkis suhteliselt hiljuti ja kui veakood kustutada, siis sai mõnda aega probleemivabalt kulgeda. Pumbas mingeid tilgusid ei ole ja on täiesti kuiv
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Pump puhastati vanahärra poolt ära, vahetati laager, lakiti mähis üle ja tehti eelpool mainitud auk.
Auk käib siis pumba korpuse alaosasse ja likvideerib sellega laagri juurde tekkiva kondentsvee võimaluse.
Pump töötab seni ilusti ja täiesti hääletult, klapid olid olid suhteliselt heas olukorras.
Hetkel oleks vaja veakood veel ära kustutada ja edasi võib lihtsalt muljetada.
Auk käib siis pumba korpuse alaosasse ja likvideerib sellega laagri juurde tekkiva kondentsvee võimaluse.
Pump töötab seni ilusti ja täiesti hääletult, klapid olid olid suhteliselt heas olukorras.
Hetkel oleks vaja veakood veel ära kustutada ja edasi võib lihtsalt muljetada.
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Hei hei.
Täna lõpuks on mahti tegeleda asjaga ja võtan pumba maha ning proovin vanast veel asja saada. Proovin mõned pildid ka töökäigus teha.
BlackRabbit , kui pump silme ees sul ,et kas siis oskad ära näidata kuhu see augukene tehakse?
Täna lõpuks on mahti tegeleda asjaga ja võtan pumba maha ning proovin vanast veel asja saada. Proovin mõned pildid ka töökäigus teha.
BlackRabbit , kui pump silme ees sul ,et kas siis oskad ära näidata kuhu see augukene tehakse?
- Manused
-
- Selline pilt avanes seest. Jääd oli ka siin sees.
- klapp seest.jpg (165.33 KiB) Vaadatud 13092 korda
-
- Põhjus siis siin näha
- foresteri pump115.jpg (170.93 KiB) Vaadatud 13111 korda
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Need pildid näivad sul olevat klappide osast ja olukord seal on sul minu omaga võrreldes ikka kohutav.Elts100 kirjutas:Hei hei.
Täna lõpuks on mahti tegeleda asjaga ja võtan pumba maha ning proovin vanast veel asja saada. Proovin mõned pildid ka töökäigus teha.
BlackRabbit , kui pump silme ees sul ,et kas siis oskad ära näidata kuhu see augukene tehakse?
Auk käib pumba korpuse alaosa sisse. Pildil on sinna ette keeratud üks kruvi ja see tähistabki augu asukohta.
Viimati muutis BlackRabbit, E, 21 Jaan 2013 11:38:57 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Homme lähen võtan veakoodid maha ja siis ole näha kaua vastu peab.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Lisasisn eelmisele postitusele pildi.
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Nägin pilti . Kui aega leian siis kisun selle ka maha ja uurin seda pupa lähemalt. Hetkel võtsin veakoodid maha ja vaatan kaua püsib.
Paistab,et vea põhjus on praeguseks ajaks eemaldatud ja toimib kõik.
Nagu eelpool kirjutatud siis klapid sai eelmine kord puhtaks ja jää torudest eemaldatud. Sai maha võetud ka veakoodid ning muretuid kilomeetreid kogunes paari nädala jagu seekord. Jällegi täheldasin ,et kui ilmad soojaks korra kälksid ja siis uuesti külmaks , hakkas ka viga endast märku andma.
Täna võtsin pumba maha ning põhjus leitud. Pumba sees iolev tiivik või kuidas iganes seda nimetatakse, ringi ei käinud. Toas veidi seistes hakkas vaikselt liikuma , eks seegi oli jääs nüüd.
SAAGA JÄTKUB
Täna hommik oli väga külm ja otsustasin kontrollida pumpa.
Kiskusin volla lahti ja näpuga vooliku august tiivikut ringi ajada proovides ei liikunud see üldse. Pump maha ja kiskusin lahti. Kõige hullem peavalu oligi plastkorpuse avamine nii,et seda ära ei lõhuks.
Lahti saades sai selgeks ,et laagrid vajavad vahetust ja hea oleks ka mähis üle kontrollida. Viga peitub siiski selles,et kondents vesi jäätub sees ära ja ringi ei käi ning vesi sööb kõik määrde laagritelt ära ja ongi kaputt.
Homme uute laagrite otsimisele ning mähise lasen spetsialistidel üle vaadata ning vajadusel ka uue teha.
Mõned pildid ka pumba seest.
Paistab,et vea põhjus on praeguseks ajaks eemaldatud ja toimib kõik.
Nagu eelpool kirjutatud siis klapid sai eelmine kord puhtaks ja jää torudest eemaldatud. Sai maha võetud ka veakoodid ning muretuid kilomeetreid kogunes paari nädala jagu seekord. Jällegi täheldasin ,et kui ilmad soojaks korra kälksid ja siis uuesti külmaks , hakkas ka viga endast märku andma.
Täna võtsin pumba maha ning põhjus leitud. Pumba sees iolev tiivik või kuidas iganes seda nimetatakse, ringi ei käinud. Toas veidi seistes hakkas vaikselt liikuma , eks seegi oli jääs nüüd.
SAAGA JÄTKUB
Täna hommik oli väga külm ja otsustasin kontrollida pumpa.
Kiskusin volla lahti ja näpuga vooliku august tiivikut ringi ajada proovides ei liikunud see üldse. Pump maha ja kiskusin lahti. Kõige hullem peavalu oligi plastkorpuse avamine nii,et seda ära ei lõhuks.
Lahti saades sai selgeks ,et laagrid vajavad vahetust ja hea oleks ka mähis üle kontrollida. Viga peitub siiski selles,et kondents vesi jäätub sees ära ja ringi ei käi ning vesi sööb kõik määrde laagritelt ära ja ongi kaputt.
Homme uute laagrite otsimisele ning mähise lasen spetsialistidel üle vaadata ning vajadusel ka uue teha.
Mõned pildid ka pumba seest.
- Manused
-
- Nüüd vaja veel see must tiivik siit minema saada.
- tiivik.jpg (185.23 KiB) Vaadatud 12904 korda
-
- See väike laager on õhtal ning arvatavasti ka teise otsa oma.
- pump laiali.jpg (224.82 KiB) Vaadatud 12904 korda
Viimati muutis Elts100, E, 11 Mär 2013 00:16:01 +0300, muudetud 3 korda kokku.
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Kui ma pumba lahti võtsin siis jäi arusaamatuks ,et kuhu see aukt ikkagi tehakse. Kui võtta ära see polt siis ongi juba korpuse põhjas auk olemas ja selle kaudu saab kondents välja . Augu taga on kohe võlli alumine laager. Kokkuvõttes ei peaks siis auku üldse tegema vaid see polt tuleb sealt ära keerata. Muidugi juhul kui see polt on sealt juba tehases pandud . Või on siis sellel masinal ka juba see polt sinna installitud hiljem.BlackRabbit kirjutas:Need pildid näivad sul olevat klappide osast ja olukord seal on sul minu omaga võrreldes ikka kohutav.Elts100 kirjutas:Hei hei.
Täna lõpuks on mahti tegeleda asjaga ja võtan pumba maha ning proovin vanast veel asja saada. Proovin mõned pildid ka töökäigus teha.
BlackRabbit , kui pump silme ees sul ,et kas siis oskad ära näidata kuhu see augukene tehakse?
Auk käib pumba korpuse alaosa sisse. Pildil on sinna ette keeratud üks kruvi ja see tähistabki augu asukohta.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
No minu omal on see polt seal juba tehasest ja seda ei tahtnud sealt kuidagi ära jätta. Kondentsi välistamiseks piisab täiesti väiksemast august nagu see väiksem seal kõrval.Elts100 kirjutas:Kui ma pumba lahti võtsin siis jäi arusaamatuks ,et kuhu see aukt ikkagi tehakse. Kui võtta ära see polt siis ongi juba korpuse põhjas auk olemas ja selle kaudu saab kondents välja . Augu taga on kohe võlli alumine laager. Kokkuvõttes ei peaks siis auku üldse tegema vaid see polt tuleb sealt ära keerata. Muidugi juhul kui see polt on sealt juba tehases pandud . Või on siis sellel masinal ka juba see polt sinna installitud hiljem.BlackRabbit kirjutas:Need pildid näivad sul olevat klappide osast ja olukord seal on sul minu omaga võrreldes ikka kohutav.Elts100 kirjutas:Hei hei.
Täna lõpuks on mahti tegeleda asjaga ja võtan pumba maha ning proovin vanast veel asja saada. Proovin mõned pildid ka töökäigus teha.
BlackRabbit , kui pump silme ees sul ,et kas siis oskad ära näidata kuhu see augukene tehakse?
Auk käib pumba korpuse alaosa sisse. Pildil on sinna ette keeratud üks kruvi ja see tähistabki augu asukohta.
Minu pumbal ongi uus lakitud mähis, uued laagrid, määre ja tundub, et jõudsid ka ise sama töö vajaduseni.
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Sai täna kõik pulkadeks võetud ja viisin mähise kontrolli. Nüüd tuleb vaid oodata,et kas sellest üldse asja saab.
Kas oskab keegi soovitada,et kust või kes neid laagreid pakub või kust saab?
Kas oskab keegi soovitada,et kust või kes neid laagreid pakub või kust saab?
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
Kunagi oli selline koht nagu Balti Laager (võin kirjapildis eksida) ja SKFist sai tagumise rattalaagri osta.Elts100 kirjutas:Sai täna kõik pulkadeks võetud ja viisin mähise kontrolli. Nüüd tuleb vaid oodata,et kas sellest üldse asja saab.
Kas oskab keegi soovitada,et kust või kes neid laagreid pakub või kust saab?
Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb
sama anomaalina 2006a foresteriga aegajalt, kuid kipub ise kaduma (cruise vilgub ja mootori tuli põleb)..
Tervitades Jürgen