HUVILINE
Re: HUVILINE
2. generatsioon läheb suht igalt poolt läbi (manuaalkastiga turbokas). Ainus probleem mis tekib on liiga vähe hoogu ja põhja peale kinni jäämine seetõttu. Vaikselt läbi meelitamine sellele ei sobi, peab talda peal hoidma ja siis läheb ikka korralikult läbi. Alates 2008. aastast iga ilmaga pole tõsiselt veel Võrumaa metsade vahel hätta jäänud (va 2008. aasta sügisene lumetorm, kus ma ei viitsinud hommikul lumelabidat otsima hakata ja kulgesin meetri paksusesse tuisuvaalu)
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: HUVILINE
Seni kuni rattad maha ulatuvad või hoog piisav on siis takistusi pole
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: HUVILINE
Youtube on stiilinäite videosid täis.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: HUVILINE
Mul oli 2008 diisel, kliirens on tibake suurem, aga selle eest on teljevahe ka pikem. Ruumi on tagaistujatel mugavalt, 2. gen taha pikemat tüüpi istuma ei pane (mul naine ja ta õde on 180 ja 183 cm, üksteise taga istudes ebamugav).
3. gen pakub taha põlvedele 10 cm rohkem ruumi. Tehnoloogilisest küljest on 2. vastupidavam/lollikindlam ja kere ka tunduvalt jäigem. 3. gen isend on häirivalt vedel, kui üks ratas 15 cm "künka" peale jätta, siis suure tõenäosusega tagaluuki enam viisakalt kinni ei pane.
Kui räägid "maateedest" siis arvesta et 3. gen on vesivärvidega värvitud - iga väiksemgi oksake jätab juti küljele.
Maastikusuutlikus suht samasse auku mõlemal.
Mulle isiklikult meeldib 2. gen disain rohkem.
Kokkuvõtvalt oli mu dislal 2 eelist eelkäija ees: kütusesäästlik ja rohkem ruumi taga põlvede juures.
Aga minu jaoks oli miinuseid oluliselt rohkem ja sestap ka ta vanema vastu välja vahetasin.
Diislit kulus linnas 6.5-7 ja maanteel 5-5.5 (aga selle eest sain seda mootorit kõvasti remontida, säästust ei jäänud enam halba haisu ka järgi)
3. gen pakub taha põlvedele 10 cm rohkem ruumi. Tehnoloogilisest küljest on 2. vastupidavam/lollikindlam ja kere ka tunduvalt jäigem. 3. gen isend on häirivalt vedel, kui üks ratas 15 cm "künka" peale jätta, siis suure tõenäosusega tagaluuki enam viisakalt kinni ei pane.
Kui räägid "maateedest" siis arvesta et 3. gen on vesivärvidega värvitud - iga väiksemgi oksake jätab juti küljele.
Maastikusuutlikus suht samasse auku mõlemal.
Mulle isiklikult meeldib 2. gen disain rohkem.
Kokkuvõtvalt oli mu dislal 2 eelist eelkäija ees: kütusesäästlik ja rohkem ruumi taga põlvede juures.
Aga minu jaoks oli miinuseid oluliselt rohkem ja sestap ka ta vanema vastu välja vahetasin.
Diislit kulus linnas 6.5-7 ja maanteel 5-5.5 (aga selle eest sain seda mootorit kõvasti remontida, säästust ei jäänud enam halba haisu ka järgi)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: HUVILINE
Ses suhtes, et sõidumõnu tagab siiski manuaalkast. Automaadiga võib linnas kulgeda.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: HUVILINE
Jah manuaaliga ion huvitavam,a ga see olemasolev automaat võimaldab vähemalt käsitsi käike lappida ja hoida, nii et mõnufaktor ikka päris ära ei kaoTiit kirjutas:Ses suhtes, et sõidumõnu tagab siiski manuaalkast. Automaadiga võib linnas kulgeda.
Maastikule ja linna on automaat üldjuhul parem, sest siduri libistamine jääb ära ja jõumomenti saab paremini sättida.
Re: HUVILINE
Tubaru --- Miks remontida said .. Pole töökindlust, vastupidavust siis, mis subarul kõva eelisena teiste ees on :/ ?
Huviline
Re: HUVILINE
Ja mis mootoriga ja mis foresterit soovitaksite siis rohkem maateedele ... GEN.2 ?
Huviline
Re: HUVILINE
Mis masti mees ise oled? Gaasijalg ikka põhja jaksab vajutada või rohkem tühikäigul liigud?Janupoiss kirjutas:Ja mis mootoriga ja mis foresterit soovitaksite siis rohkem maateedele ... GEN.2 ?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: HUVILINE
Mul oli 2008 a mudel, ehk siis Subaru esimese diiselmootori esimene (titevigadega) versioon.Janupoiss kirjutas:Tubaru --- Miks remontida said .. Pole töökindlust, vastupidavust siis, mis subarul kõva eelisena teiste ees on :/ ?
kõige kallimaks läks kütusetorustiku vahetus. Pihustist tagasivoolu torud lekkisid, diisel jooksis karterisse.
Iseenesest väike viga aga töö teostamiseks oli vaja mootor maha võtta, et pihustitele ligi pääseda. Ja kui juba mootor maas oli, lasin absoluutselt kõik asjad üle kontrollida/ära vahetada. Eelsüüteküünlad, kütusetorustik, pihustite kontroll, sidur, egr klapi puhastus... võimalik et midagi oli veel, ei tule kohe meelde - nimekiri oli kaunis pikk (töö maksumus oli 1500€ ja seda mitte esinduses. Seal oleks puhta emaseks maksnud end - vahetult enne jõule väga tore üllatus).
Tagumised rattalaagrid (130€/tk)
Ja mida kõike veel, 13 kuud kasutasin seda masinat ja remondiraha ladusin ca 2500 eerot.
Läbisõit oli ostes 110t km, mina sõitsin ca 18t km
Järgmisel omanikul ootab nüüd ees tagumiste amortide vahetus ilmselt (originaal nivooregulliga amort on üle 500€/tk) muus osas sain ma auto ilmselt täiesti korda tehtud (mu mehaanik ütles, et tema ei oskaks enam midagi vigast sealt leida) aga mul oli tõsiselt siiber sellest pidevast remondist ja ihkasin taas kiiremat turbo forekat. Õnneks leidsingi võrdlemisi väikese läbisõiduga, üsnagi korraliku 2007 aasta manuaalkastiga XT ja ei kahetse midagi.
Viimati muutis Tubaru, K, 15 Mai 2013 00:57:01 +0300, muudetud 1 kord kokku.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: HUVILINE
Muidu foresteri eeliseks teiste samasse klassi liigitavate parketimaasturite ees on pidev visko keskdiffriga (manuaali puhul) nelikvedu, mis tagab igati loogilise juhitavuse/fantastilise läbitavuse ekstreemsetes oludes (jäärajad, mudamülkad, liivakarjäärid...) Ja talvel libedaga pole ühegi masina roolis nii turvaliselt ja kindlalt tundnud.
Tänu bokser mootorile on tasakaalu keskpunkt madalal (kurvides "õõtsub" vähem ja ei ole tunnet, et kohe läheb ümber).
Üldiselt on töökindlus hea ( esimese põlvkonna diislit küll ei soovitaks oma kogemuste najal). Sillad on oluliselt vastupidavamad, kui mistahes sakslasel.
Tänu bokser mootorile on tasakaalu keskpunkt madalal (kurvides "õõtsub" vähem ja ei ole tunnet, et kohe läheb ümber).
Üldiselt on töökindlus hea ( esimese põlvkonna diislit küll ei soovitaks oma kogemuste najal). Sillad on oluliselt vastupidavamad, kui mistahes sakslasel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: HUVILINE
Vanemad masinad on kergemad ja tugevama ehitusega igast asendist, kui tahad võsa retsida siis võta mõni vanem gen. Kui tahad kihutada siis ainuke liikuv isend on turbokas ja varsti jääb seegi aeglaseks. Foresteri eelis teiste ees on hästi toimiv veoskeem ning juhitavus nagu sõiduautol. Seda diisli lagunemise juttu eespoolt ära väga tõsiselt võta, tänapäeva diislid ei kesta ükski, sellessuhtes ei ole forkale endiselt vastast
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.