2. leht 2-st

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: T, 03 Apr 2018 22:09:24 +0300
Postitas flatart
Tervist, esmapostitus foorumisse.. Teemasse : auto mittetöötava tagakojamehega, küll outback 05 näol, aga pm. ju sama asi nagu foresteril- võtsin vana lahti ja puhastasin ära. Mootor toimib :D , AGA -
A : intervallil peatub kojamees klaasil nagu jumal juhatab, samas vahemik õige, st. puhastus-alast allapoole ei roni.
B : ON asendis puhastab nüüd mühinal, aga ei peatu nn. 0 asendis, peatub minu OFF asendisse keeramise hetkel, kus parajasti asub.

Töötava asja kokkupanemisel sai ilmselt suure plasthammaka asend erinev algsest, aga loogika ütles, et klemmid peaks teadma, mida teha ja millal.
Needsamad 3 klemmi sai veel hiljem veidi üles kangutatud paremaks kontaktiks, aga tulemus sama.

Teap kas tasub nt. akuklemmid tunniks maha võtta, et teatud tarkus ajudest eemaldada? Läbi luugi-kere 'vooliku' minevad juhtmed pealevaadates korras, tagatuled jms kõik toimivad OK ja asendusmootorit ei torma ostma, kuna mööndusega justkui toimib.
On äkki kogemusi-lahendusi?

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: N, 20 Sept 2018 21:26:43 +0300
Postitas enpysty
flatart kirjutas:Tervist, esmapostitus foorumisse.. Teemasse : auto mittetöötava tagakojamehega, küll outback 05 näol, aga pm. ju sama asi nagu foresteril- võtsin vana lahti ja puhastasin ära. Mootor toimib :D , AGA -
A : intervallil peatub kojamees klaasil nagu jumal juhatab, samas vahemik õige, st. puhastus-alast allapoole ei roni.
B : ON asendis puhastab nüüd mühinal, aga ei peatu nn. 0 asendis, peatub minu OFF asendisse keeramise hetkel, kus parajasti asub.

Töötava asja kokkupanemisel sai ilmselt suure plasthammaka asend erinev algsest, aga loogika ütles, et klemmid peaks teadma, mida teha ja millal.
Needsamad 3 klemmi sai veel hiljem veidi üles kangutatud paremaks kontaktiks, aga tulemus sama.

Teap kas tasub nt. akuklemmid tunniks maha võtta, et teatud tarkus ajudest eemaldada? Läbi luugi-kere 'vooliku' minevad juhtmed pealevaadates korras, tagatuled jms kõik toimivad OK ja asendusmootorit ei torma ostma, kuna mööndusega justkui toimib.
On äkki kogemusi-lahendusi?
Mul eelmisel talvel hakkas ka Outbackil kinni jääma vaikselt, kuigi kasutan kogu aeg. Kojameest aga kätte pole saanud siiani, küll leotanud ja tõmmitsatega mässanud, aga ei midagi. Mootori kiskusin lahti ja sees oli kõik ok, aga samamoodi pärast kokkupanekut ei peatu enam seal kus peaks, vaid suvalises kohas. Nüüd soojaga käib muidu ilusti ja kiirelt, aga talv tulemas, oleks vaja korda saada, saaks selle liikumisegi paika jälle. Hetkel laiutan käsi.

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: E, 11 Mär 2019 17:48:29 +0300
Postitas BlackRabbit
Mul on nüüd eelmainitud remondist 5 aastat möödas ja töötab siiani laitmatult.
Kui see õige hetk maha magada on seda väga raske sealt klaasi küljest eemaldada.

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: E, 11 Mär 2019 21:54:46 +0300
Postitas Tubaru
Mul on see töö ees.. mõlemal autol :roll:

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: E, 09 Nov 2020 23:30:00 +0300
Postitas enpysty
Kas sellele vales kohas peatumisele on keegi vastuse leidnud? Mul peale väikest kõpitsemist ja tagasi kokkupanekut käib kas ühele poole liiga alla, või teisele poole, oleneb, kuidas selle hammaslati seal paika paneb. Kojamehe null-asend on ka kõrgemal kui enne ning kui sisse lülitan, siis kõigepealt käib 5cm allapoole misjärel õiges suunas. Kui on pideva pühkimise peal, siis käib maksimumini välja, kui intervalli peal, siis jääb iga kord liiga kõrgel seisma ja seejärel see eelmainitud nõks alla enne igat liigutust. Tund aega panin seda kokku-lahti ja üritasin paika saada, aga ei õnnestunud nii nagu peaks. Lõpuks panin kokku ja jäi nii nagu eelpool seletatud, vähemalt liigub. Sai see kahest erinevast kokku pandud, kuna ühel oli mootor läbi ja teisel suurel hammakal hambad maas. Oskab keegi mingit nõu anda?
2004 outbackiga tegu.

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: T, 10 Nov 2020 12:09:55 +0300
Postitas Puusepp
Kunagi kuskilt lugesin/nägin et null asendi pidi paika saama kui see hammaslatt nö kõige kaugemasse asendisse seadistada koos hammasrattaga. Vähemalt nii olen enda omad kõik paika ka keeranud.
Vajadusel saab tallinnas korra maha keerata enda oma ja avada, et näeksid kuidas on.

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: T, 10 Nov 2020 22:00:28 +0300
Postitas enpysty
Mul tegi nii, et ükskõik mis asendisse panin- peale süüte sisse keeramist liikus automaatselt nn. nullpunkti, mis iganes see sattus olema. Selles nullis olles oli suur hammakas lati lükanud peaaegu kõige kaugemasse asendisse- iga kord lükkas samasse asendisse, selle järgi siis panin paika enamvähem kojamehe asendi klaasil, kuna kojameest ma küljest ära ei saanud. Muidu olekski ok, aga see tobe 5cm allapoole liigutus iga kord kui lülitada häirib ning sellega seonduvalt on kojamehe null-asend liiga kõrgel.

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: L, 16 Apr 2022 23:14:05 +0300
Postitas Esfforester
Tervist!

Proovisin samuti ise kojamehe remonti aga ei õnnestunud. Suutsin ära lõhkuda kronsa, mis hoiab mootorit ja võlli. Kas kellelgi juhtub olema või oskab suunata kust leida? Varuosapäringut olen proovinud.

Tänud.

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Postitatud: T, 03 Mai 2022 13:55:22 +0300
Postitas mihkelo
Jäi mul see kevad kinni. Muidu olen üsna agar kasutaja, teadlikult, just selle kinnijäämise vältimiseks. Kõik tuli ülilihtsalt lahti, lausa imestasin... va võll. Leotasin ja koputasin paar tundi. Lõpuks näitasin suht julmalt haamrit. Ei saanudki aru, mis teda siis nii väga kinni hoidis seal, roostes ei olnud. Vb siis kõver? Haamerdamine ilmselt sirgemaks ka ei teinud. Nuudi otsas oleva kojamehe kinnituse vindi muidugi rikkusin ära, sinna keermestasin uue. Lihvima pidin seda võlli ikka rämedalt palju, et ta vabalt liikuma hakkaks. Panin kokku ja ei midagi. Ühe korra midagi urises ja kõik. Võtsin veel korra maha, et äkki panin ikka midagi valesti kokku. Ei saanud targemaks. Aitas jälle haamer mootori korpuse pihta ja hakkas tööle. Küll aga üsna häälekalt. Ehk ilmselt tuleb ikka uus kaadrevärk sinna hankida, aga esialgu ajab asja ära.