Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Vahepeal siis vahetati paagist mingid "andurid" ära.
Aga see ei aidanud...peale seda on veel jauranud.
Ootan, kuniks tester kohale jõuab ning siis lasevad mul sellega sõita. Eks see näitab lõpuks täpselt milles asi.
Lisaks käisin juba tahmafiltrit puhastamas... seda 14 000 läbisõidu juures. Minumeelest ka see pole väga normaalne.
Kübemefiltri tuli hakkas vilkuma...
Olen kahjuks suhteliselt pettunud Subarus.
Aga see ei aidanud...peale seda on veel jauranud.
Ootan, kuniks tester kohale jõuab ning siis lasevad mul sellega sõita. Eks see näitab lõpuks täpselt milles asi.
Lisaks käisin juba tahmafiltrit puhastamas... seda 14 000 läbisõidu juures. Minumeelest ka see pole väga normaalne.
Kübemefiltri tuli hakkas vilkuma...
Olen kahjuks suhteliselt pettunud Subarus.
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
See kübemefiltri täitumine on tingitud suuresti sõidustiilist, subaru diisel ei olegi eriti sobilik lühikeste otste jaoks. Linnaautoks ta ei kõlbagi.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Täitsa huvitav. Milline sõidustiil on? Mis pööretel tavaliselt käigu üles vahetad?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Ei saa öelda, et mul väga lühikesed otsad on...
Enamasti kui sõitma hakkan, siis 50 km tuleb ikka ära. Vahel harva mõned linnavahelised otsad.
Keskmiselt 1 kuus sõidan umbes 3000 km. Seega ei saa väga lühikesed need otsad ju olla.
Käiku vahetan tunde järgi. 90% käiguvahetusest on sünkroonis armatuuris oleva noolega, mis soovitab käiku vahetada.
Enamasti kui sõitma hakkan, siis 50 km tuleb ikka ära. Vahel harva mõned linnavahelised otsad.
Keskmiselt 1 kuus sõidan umbes 3000 km. Seega ei saa väga lühikesed need otsad ju olla.
Käiku vahetan tunde järgi. 90% käiguvahetusest on sünkroonis armatuuris oleva noolega, mis soovitab käiku vahetada.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Maantee juba üksi tähendab seda, et hoolimata ökonomaiseri noolte järgi käiguvahetusest peaks kübemefiltri ja kati tööga kõik korras olema. See töötab aktiivselt just maantesõitude juures ja kõik ebavajalik peaks ära põlema.rainu kirjutas:Ei saa öelda, et mul väga lühikesed otsad on...
Enamasti kui sõitma hakkan, siis 50 km tuleb ikka ära. Vahel harva mõned linnavahelised otsad.
Keskmiselt 1 kuus sõidan umbes 3000 km. Seega ei saa väga lühikesed need otsad ju olla.
Käiku vahetan tunde järgi. 90% käiguvahetusest on sünkroonis armatuuris oleva noolega, mis soovitab käiku vahetada.
Prooviks võid ju sõita mõnda aega ebaökonoomselt ja vaadata kas esineb muutus käivitamises.
Auto on samas niipalju uus, et ei tahks uskuda, et siin mingi 5-6 aasta vanuse auto probleem võib esineda, aga ega see tükki küljest võta.
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Tahmamismuresse eriti ei usuks, pigem ikkagi mingi elektriline suutmatus.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Ära sõida noolte järgi. Need on vähemalt Legacyl jube ennatlikud. Vääne algab 1600 juures ja ca 2400 rpm juures peaks maksimaalne väändemoment läbi saama. Proovi kogu aeg hoida sõites pöördeid vähemalt 1600-1700 ja käike vahetada 3000+ juures.
Subaru mootoritele ei meeldi mitte need madalad pöörded. Kuigi jah, Dusteri pakutud elektroonika kala tundub ka tõenäoline olevat.
Subaru mootoritele ei meeldi mitte need madalad pöörded. Kuigi jah, Dusteri pakutud elektroonika kala tundub ka tõenäoline olevat.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Esimese hoolduse käigus vahetati ära tarkvara. Ehk on sellest abi. Eks me näe.
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Kuidas olukord on, ikka sama jama või leiti lahendus?
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Mul isal oli DPF jama, auto 2012 diisel OB.Tiit kirjutas:Ära sõida noolte järgi. Need on vähemalt Legacyl jube ennatlikud. Vääne algab 1600 juures ja ca 2400 rpm juures peaks maksimaalne väändemoment läbi saama. Proovi kogu aeg hoida sõites pöördeid vähemalt 1600-1700 ja käike vahetada 3000+ juures.
Subaru mootoritele ei meeldi mitte need madalad pöörded. Kuigi jah, Dusteri pakutud elektroonika kala tundub ka tõenäoline olevat.
Talle meeldis ka sõita koguaeg seal 1200-1500 pöörde peal ja vahetas koguaeg nii vara käiku, et mootor hakkas "detoneerima" (ma ei tea, kas see termin sobib siia, aga eks kõik teavad seda kakkumist/hüppamist, kui liiga vara käiku vahetada).
Käis seda mitu korda Mariines likvideerimas suvel 2013 - põletati tühjaks ja mida kõike seal ei tehtud.
Nüüd on ta vist hakanud kõrgematel pööretel sõitma (näiteks mina tema autoga sõites alla 1500 pöördeid ei lase, sest on ju tunda, kus kohast hakkab masin vedama), lisaks soovitasin talle mineraalõli kütuse hulka lisada (Audi-meeste tarkus) ja ta loobus Alexelas tankimisest ning tangib nüüd peamiselt Stat'is. Ei soovi siin diskuteerida kütusetarnijate kaubakvaliteedi üle vaid lihtsalt mingit muutust oli vaja teha ning mu isa tegi sellise valiku - enne oli ta suur-suur Alexela "patrioot" (kui nii tohib öelda), sest Alexela meil eestimaine ju.
Re: Forester 2013 2.0 Diisel ei käivitu.
Diisel tahab alati vähemalt mingilmääral puhtaks köhimist! Siis kui EGR kinnipandud, (mida uutematel nii naljalt teha ei saa kodustevahenditega) siis võib sedasi ökotada maalate pöretega, aga muidu hakkab küll hoobilt täis tahmama .
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com