Värske Subaru omaniku mured
Värske Subaru omaniku mured
Tere. Sai ostetud esimene Subaru. Tegemist siis 2008 aasta Subaru Forester 2L diisel. Ostetud kuu aega tagasi Soome Subaru esindusest. läbisõit 128 000km. Peale ostmist avastasin järgmisel päeval, et autol üks tuli ei põle, õlitase oli 2 korda üle normi (vast liiter rohkem), paremal pool, üle äärekivi sõites, kolks sees, jahutusvedelikku alla miinimumi, sidur käib raskelt. Läksin peale nädalavahetust tagasi siis vahetati garantii korras ära mingid puksid, lisati jahutusvedelikku, eemaldati üleliigne õli, lähituli oli toiminud normaalselt. Autole järgi minnes taas tuli ei toiminud, sees oli niiskus. Vahetati ära tule sees olev elektroonika ja tihendati, et niiskus sisse ei pääseks. Järgmiseks läksin sinna tagasi siduri pärast, kuna ei tundunud just normaalne, et sidur käib nii raskelt ja võtab täiesti põhjas- vahetati kogu sidur, nüüd toimib normaalsemalt. Nüüd kontrollisin ja avastasi, et taas on jahutusvedelikku vähenenud ja õli tase väheke üle normi. Jahutusvedelik tundub paisu paagis tume, kuigi esinduses lisati punast. Õli on must. õlivahetusest möödas umbes 8000km.Soome esinduses öeldi, et õli taseme tõus on normaalne ja kui läheb mootori tuli põlema, siis võetakse vähemaks. Kas olen ma Subaru osas loll, või ongi see subaru eripära. Rahutuks teeb veel ka see, et jahutusvedelik kaob ja on tumedat värvi. Eelmisel autol(ford) oli jama plokikaane tihendiga, kas nüüd ka subarul sama jama.
Re: Värske Subaru omaniku mured
Kui diislil õlitase tõuseb, siis lekivad kütusetorud ilmselt. Jahutusvedelik paneb õli vahutama.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Värske Subaru omaniku mured
Kütusetorude lekkimise olen oma rahakoti peal tunda saanud.. Teistkorda küll enam ei tahaks sellist remondi arvet, töö teostamiseks tuleb ligipääsetavuse pärast mootor maha võtta.
Kui kiiresti sul õlitase tõuseb? Nuusuta, kas õlil on diisli lõhn juures.
Kui kiiresti sul õlitase tõuseb? Nuusuta, kas õlil on diisli lõhn juures.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Värske Subaru omaniku mured
Käisin vahepeal õli nuusutamas. Õlil nagu ikka läbikäinud õli lõhn, diisli ja muid lõhnu tunda ei ole. Kuu jooksul (ca 500km) õlivardal näitab ca 5mm üle normi. Esimesel korral oli ca 8cm üle normi.
Re: Värske Subaru omaniku mured
Kus ja kuidas see kütusetoru lekkimine toimub, et diisel õli sisse satub? Imelik ka see, et jahutusvedelik tume. Eeldan et uuene pidi see olema ka punane. Kuu jooksul seegi vähenenud paisupaagis ca 1,5cm.
Re: Värske Subaru omaniku mured
Jahutusvedeliku taseme väike vähenemine on normaalne. See aurab ära, kuna ülevoolupaak pole hermeetiline.
Kütusetorud pihustitesse jooksevad klapikambrikaane all. Kui seal midagi lekkima hakkab, siis mootori pealt õliseks minemise asemel läheb otse karterisse.
Kütusetorud pihustitesse jooksevad klapikambrikaane all. Kui seal midagi lekkima hakkab, siis mootori pealt õliseks minemise asemel läheb otse karterisse.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Värske Subaru omaniku mured
Tänud vastamast! Aga millest on see, et jahutusvedelik tume. Päris täpselt ei näe ka mis värvi on kuna seal paagis seda suhteliselt raske määratleda. Igal juhul tundub et tahab parandamist. Autol veel ostujärgsete garantiid järel 5 kuud. Kardan, et pärast võivad asja minu kraesse keerata, et mootor kuuma saanud. Kuu ajaga nad seal esinduses vist juba hulluks ajanud .
Muidu väga hea varustusega: nahk sisu,võtmeta käivitamine, 6ne manuaal, püsikas, istmesoendused, teisalt konks, 6-ne Cd, plokisoendus, suur katuseluuk, kahed valuveljed.
Muidu väga hea varustusega: nahk sisu,võtmeta käivitamine, 6ne manuaal, püsikas, istmesoendused, teisalt konks, 6-ne Cd, plokisoendus, suur katuseluuk, kahed valuveljed.
Viimati muutis Silver78, P, 01 Dets 2013 20:08:13 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Värske Subaru omaniku mured
Heitgaasid teevad jahutusvedeliku tumedaks. Kui jahutusvedelikku satub juba väga palju õli hulka, siis tekib beezikas emulsioon äärmisel juhul juba süldi-laadne hele möks, esimesi sümptomeid näeb õlipulgalt. Kui nüüd blokikaanes on mõra siis peaks vesi mullitama õige vähe paisupaagis kui päris pees siis juba palju. Võta töötaval mootoril õlivarras välja, kas tuleb veeauru ja ka õli lisamise kork maha, õliauru tuleb sealt ikka, natuke pritsib õli ka, kui vett palju õli hulgas siis auru tuleb ka rohkelt(kontrolli kumma mootoriga). Töö juures mõõdan kiirtestriga vee hulka õlis. Ehk on mõnes autoremonditöökojas ka selline võimalus?
Re: Värske Subaru omaniku mured
Kuidas Sa õlitaset kontrollid?
Subarul mõistlik kontrollida peale kasutamist või korraks käivitamist ca. 10 minuti pärast.
Kui hommikul, peale öist seismist varda välja tõmbad, siis näitabki topeltnormi või veel rohkem
Subarul mõistlik kontrollida peale kasutamist või korraks käivitamist ca. 10 minuti pärast.
Kui hommikul, peale öist seismist varda välja tõmbad, siis näitabki topeltnormi või veel rohkem
8x Subaru, Subaru Impreza WRX STi MY06
Re: Värske Subaru omaniku mured
kontrollin jah hommikul enne sõitu minekut.
Re: Värske Subaru omaniku mured
Täna paar tundi peale sõitu kontrollisin, olid kõik tasemed täpselt normis. Tundub, et kartused on asjata ja sellele sain ka täna esinduses kinnitust.