XT turbo vigane
XT turbo vigane
Tervitus,
kuna Foresteri peal siis teema siia, mitte remondi alla.
Mootor XT 2.5 my2008, Prodrive chip, see peal algusest ja läbisõit natuke üle 90kkm; kastmanuaal, mõni nädal tagasi tundus et tõmme uimaseks jäänud, kuna eriti ei liigelnud ja kui siis linnas, siis ei pööranud tähelepanu kas kohe alguses ka käitus nii. Nüüd on igatahes olukord selline et turbo alguses rakendub, aga uimasemalt kui normaalselt,täpslet 3500 rpm juures poob selgelt (kohe tugev nõks käib) ja seda kuni 4500 rpmni siis lööb jälle tõmbe taha (väga selgelt nagu ta peaks tegema kohe algues madala pöörde peal kui turbo taha tuleb) ja ilusti kuni piirajani.
Milles viga võiks olla? Kust abi saab, pole vist sellist venda nagu vanasti Saabi turbodele oli teada vend kes väljaspool esindust asjaga tegeles?
Tänud kõigile vastajatele!
-plaaque
kuna Foresteri peal siis teema siia, mitte remondi alla.
Mootor XT 2.5 my2008, Prodrive chip, see peal algusest ja läbisõit natuke üle 90kkm; kastmanuaal, mõni nädal tagasi tundus et tõmme uimaseks jäänud, kuna eriti ei liigelnud ja kui siis linnas, siis ei pööranud tähelepanu kas kohe alguses ka käitus nii. Nüüd on igatahes olukord selline et turbo alguses rakendub, aga uimasemalt kui normaalselt,täpslet 3500 rpm juures poob selgelt (kohe tugev nõks käib) ja seda kuni 4500 rpmni siis lööb jälle tõmbe taha (väga selgelt nagu ta peaks tegema kohe algues madala pöörde peal kui turbo taha tuleb) ja ilusti kuni piirajani.
Milles viga võiks olla? Kust abi saab, pole vist sellist venda nagu vanasti Saabi turbodele oli teada vend kes väljaspool esindust asjaga tegeles?
Tänud kõigile vastajatele!
-plaaque
Re: XT turbo vigane
Tõmme pole seotud ainult turboga. Viga võib olla kuskil vaakumis, filtris, naduris jnejne. Sammud diagnostika poole ja siis saad edasi vaadata!
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: XT turbo vigane
Huvitav, et see viga just nende Prodrive chipiga autodel tekib.plaaque kirjutas:Tervitus,
kuna Foresteri peal siis teema siia, mitte remondi alla.
Mootor XT 2.5 my2008, Prodrive chip, see peal algusest ja läbisõit natuke üle 90kkm; kastmanuaal, mõni nädal tagasi tundus et tõmme uimaseks jäänud, kuna eriti ei liigelnud ja kui siis linnas, siis ei pööranud tähelepanu kas kohe alguses ka käitus nii. Nüüd on igatahes olukord selline et turbo alguses rakendub, aga uimasemalt kui normaalselt,täpslet 3500 rpm juures poob selgelt (kohe tugev nõks käib) ja seda kuni 4500 rpmni siis lööb jälle tõmbe taha (väga selgelt nagu ta peaks tegema kohe algues madala pöörde peal kui turbo taha tuleb) ja ilusti kuni piirajani.
Milles viga võiks olla? Kust abi saab, pole vist sellist venda nagu vanasti Saabi turbodele oli teada vend kes väljaspool esindust asjaga tegeles?
Tänud kõigile vastajatele!
-plaaque
Sinu kirjeldus on sarnane sellele mida siin paar teist Prodrive chipiga masinat on teinud. Neil väljendus küll maanteel möödasõitudel justkui katkumisega see probleem.
Peale bensu ja õhufiltri vahetust kadus viga ära. Nüüd 133000km pealt on sõbral sama probleem tagasi ja lisaks muule ajab auto seistes vingugaasi sisse. Tegelikult peabki see auto hooldusesse minema, seega ilmselt peale seda on teada.
Erinevalt Saabidest ei ole Subaru turbod nii peale keeratud ja peavad tavaliselt väga kaua vastu, seega turbot siin kohe ei kahtlustaks.
Re: XT turbo vigane
eks ma käin dignostikas ära, ega ma nö turbo mehhaanlist viga ei kahtlustanud, pigem kuidas elektroonika seda juhib, aga ju võib ka viga veel milleski muus olla. külmema mootoriga katkub ka, soojaks läinult täpselt 3500 4500 vahemikus tõmbab hinge kinni.
Hoolduses just 90 kkm peal oli...
Hoolduses just 90 kkm peal oli...
Re: XT turbo vigane
Kõlab nagu solenoid oleks umbes.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: XT turbo vigane
nii, aega on möödunud ja abi pole eriti saanud.
Dignostika näitas ainult et lamdaanduri pinge oli esimesel 0.9 tagumisel 2.7 V. Diagnostikavend arvas et esimene võiks natuke ikka kõikuda ja võiks kõrgem olla. Ühtegi muud viga nagu ei olnud, mootorituli ju ka ei põle...
Kuna oli vaja ülevaatus ka ära teha siis CO näiduga oli natuke probleemi, kusjuures mootor oli soe kui möötma hakati, aga agluses oli näit liiga kõrge lõpuks ikka langes kui vahepeal pöördeid anti ja ülevaatus said tehtud.
veel mis on juhtunud, et see iseloomulik hinge kinnivõtmine 3500 rpm juures kadus ja üldiselt kiirendab nüüd suht ühtlaselt, külmalt ma tavaliselt pedaali väga ei suru nagunii, aga nüüd olen proovinud, siis natuke kipub jõnksutama. Kütusekulu keskmiselt on tõusnud 3-4 l võrra 100 km kohta.
Ma ei arva et ma selle probleemi siin foorumis lahendan, aga lihtsalt küsimus et kas osatakse soovitada mõnda kohta kes Subarutest midagi jagab (peale Mariine/Autospiriti). Diagnostik ütles kohe ära et tema väga ei tunne asja ja väitis et on keerulisem kui mõnem muul margil... Soovitavalt Tartus
Dignostika näitas ainult et lamdaanduri pinge oli esimesel 0.9 tagumisel 2.7 V. Diagnostikavend arvas et esimene võiks natuke ikka kõikuda ja võiks kõrgem olla. Ühtegi muud viga nagu ei olnud, mootorituli ju ka ei põle...
Kuna oli vaja ülevaatus ka ära teha siis CO näiduga oli natuke probleemi, kusjuures mootor oli soe kui möötma hakati, aga agluses oli näit liiga kõrge lõpuks ikka langes kui vahepeal pöördeid anti ja ülevaatus said tehtud.
veel mis on juhtunud, et see iseloomulik hinge kinnivõtmine 3500 rpm juures kadus ja üldiselt kiirendab nüüd suht ühtlaselt, külmalt ma tavaliselt pedaali väga ei suru nagunii, aga nüüd olen proovinud, siis natuke kipub jõnksutama. Kütusekulu keskmiselt on tõusnud 3-4 l võrra 100 km kohta.
Ma ei arva et ma selle probleemi siin foorumis lahendan, aga lihtsalt küsimus et kas osatakse soovitada mõnda kohta kes Subarutest midagi jagab (peale Mariine/Autospiriti). Diagnostik ütles kohe ära et tema väga ei tunne asja ja väitis et on keerulisem kui mõnem muul margil... Soovitavalt Tartus
Re: XT turbo vigane
Tallinnas julgen soovitada Nipponautot, kui sa lähemalt tõesti abi ei saa.
Seal olen enda mured autodel kõik lahendatud saanud. Seal tuntakse Subarut läbi ja lõhki.
Seal olen enda mured autodel kõik lahendatud saanud. Seal tuntakse Subarut läbi ja lõhki.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: XT turbo vigane
+1Tubaru kirjutas:Tallinnas julgen soovitada Nipponautot, kui sa lähemalt tõesti abi ei saa.
Seal olen enda mured autodel kõik lahendatud saanud. Seal tuntakse Subarut läbi ja lõhki.
Nii minu, kui Tubaru forekat on seal ravitud pikemat aega.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: XT turbo vigane
tänud soovituse eest!
Tartu kandis soovitati Agito Performance nimelist kohta (tänud soovitajale), uurin järgi!
Tartu kandis soovitati Agito Performance nimelist kohta (tänud soovitajale), uurin järgi!
Re: XT turbo vigane
Foorumile tagasisideks et viga ei olnud üldse hull ega kulukas, jagaja oli veidi lahti ja loksus
Mootori erinevad käitumisfaasid tulenesid ilmselt millise asendi see parasjagu võttis...
pl
Mootori erinevad käitumisfaasid tulenesid ilmselt millise asendi see parasjagu võttis...
pl
Re: XT turbo vigane
Aasta 2008 auto ja jagaja? Palun kirjeldage.plaaque kirjutas:Foorumile tagasisideks et viga ei olnud üldse hull ega kulukas, jagaja oli veidi lahti ja loksus
Mootori erinevad käitumisfaasid tulenesid ilmselt millise asendi see parasjagu võttis...
pl
Re: XT turbo vigane
XT tähelühendit kasutati juba ammu ennem foresteride sündi
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: XT turbo vigane
eeee ... süütepool sel ikka on olemas
/olen vahepeal juba täitsa kaineks saanud/
/olen vahepeal juba täitsa kaineks saanud/