Kas ostad sõiduvahendit või plaadikeerutajat?mrtn kirjutas:Käisin täna uue Foresteriga proovisõidul. CVT käitub esmaklassiliselt, minekut on kõvasti rohkem kui CR-Vl. Kütusekulu oli ka paarikümneminutise linnasõidu järel 8,9. Sõidukogemus oli põimst positiivne. Telefoni ära paaritada ei õnnestunud. Helisüsteem on XS-varustustasemel nii jube, et selle kirjeldamiseks peaks kirjaniku leidma. Mul ei tule elust ühtegi nii halva heliga autot meelde. Äkki vana Berlingo siiski oli, kindel pole.
Kas parem nelivedu ja liiter vähem kütusekulu suudavad kallutada Foresteri eelistama parema varustuse ja igas mõttes mugavama ja suurema CR-V ees, saab näha. Hakkan ennast peedistama.
Arvamusi Forester 2014 bensiin, manuaal teemal
Re: Arvamusi Forester 2014 bensiin, manuaal teemal
Re: Arvamusi Forester 2014 bensiin, manuaal teemal
See on päris palju üle tehase lubatud 5,5 liitri. Kui pikka maad ühte jutti sõitsid?K24 kirjutas:Maanteel proovisin, kui 95km/h, siis oli kulu umbes kaheksa kandis, kui 85km/h, siis umbes seitse (kiirused GPSi järgi). Oluliselt vähemaga ei ole kiirust alandamata võimalik.
Re: Arvamusi Forester 2014 bensiin, manuaal teemal
200km umbes. Aga need olid ka selle auto esimesed kilomeetrid, seega natuke vast läheb läbisõidu kasvades paremaks.
Re: Arvamusi Forester 2014 bensiin, manuaal teemal
Panen oma kiidulaulu ka siis siia üles. Kõik, kes mind nätukenegi tunnevad, teavad, et olen põline automaadivihkaja, seega on kiitus minusuust automaadile vägagi ebatõenäoline saavutus. Kuid siiski. Tänu ühele klubikaaslasele oli mul võimalus sõita 1 päev 2,5 cvt outbackiga, sai proovitud igas asendis va offroad. See on ainuke automaat, mis mind kuidagi viisi ei häirinud, ei mingeid nõkse ja jõnkse ning powerit pold vaja kusagil eriti oodata. Manuaalreziimi ei hakanud proovimagi, kuna ei näinud vajadust, tiptronic variantidega olen üleüldiselt üllatuslike käiguvahetuste ennetuseks kasutanud pea alati manuaal reziimis käiguvahetusi, cvt'ga ei näinud vajadust proovidagi. Kütusekulu selle suure laeva kohta oli sammuti vägagi viisakas, sõitsin normaalselt ja leian, et kui see oleks minu nn igapäevaauto, siis kütusekulu lagi igapäeva sõitudel oleks ca 8,5 sajale, mis on minuarust vägagi hea tulemus. Trassikulu tundus vähemalt seieri ja lubatava läbisõidu arvestuse kohaselt ca 7,5 või tera alla sellegi.
Diisli ja cvt kooslus oleks arvatavasti veelgi muhedam, kuid näen seal ka teoreetilist miinust, kuna kast käitub vastavalt poweri tarbele, siis ühtlase kiirusega sõites, kus tuuletakistustegur veel väike, olid pöörded peaaegu tühikäigul enamuse ajast, see asi arvatavasti diislile tegelikult pikas plaanis ei sobi, sest dpf ja egr ja muud loomad tahmavad tõenäoliselt kiiremini kinni, sest manuaalkastiga ei õnnestuks selle mootoriga nii madalate pööretega ilma värinate ja muude jamadeta sõitagi ning hoitaks meelega oluliselt kõrgemaid pöördeid, mis on sellele mootorile tegelikult ka vajalikud kesvuse huvides. Kasti suhtes ainuke kiiks, mis mulle väga ei meeldinud, oli see, et kohapealt lendab vägagi teravalt minema, tihti hullemini, kui seda oleks üldse soovinudki. See on üleüldiselt hea asi, kuid häiris ta mind just seetõttu, et jättis alguses autost sellise eriti "püssi" mulje, kuid kui peale starti kaskvõi põhja litsuda, siis nagu enam midagi erilist juurde ei tulnudki.
Diisli ja cvt kooslus oleks arvatavasti veelgi muhedam, kuid näen seal ka teoreetilist miinust, kuna kast käitub vastavalt poweri tarbele, siis ühtlase kiirusega sõites, kus tuuletakistustegur veel väike, olid pöörded peaaegu tühikäigul enamuse ajast, see asi arvatavasti diislile tegelikult pikas plaanis ei sobi, sest dpf ja egr ja muud loomad tahmavad tõenäoliselt kiiremini kinni, sest manuaalkastiga ei õnnestuks selle mootoriga nii madalate pööretega ilma värinate ja muude jamadeta sõitagi ning hoitaks meelega oluliselt kõrgemaid pöördeid, mis on sellele mootorile tegelikult ka vajalikud kesvuse huvides. Kasti suhtes ainuke kiiks, mis mulle väga ei meeldinud, oli see, et kohapealt lendab vägagi teravalt minema, tihti hullemini, kui seda oleks üldse soovinudki. See on üleüldiselt hea asi, kuid häiris ta mind just seetõttu, et jättis alguses autost sellise eriti "püssi" mulje, kuid kui peale starti kaskvõi põhja litsuda, siis nagu enam midagi erilist juurde ei tulnudki.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
- Subaruaff
- Postitusi: 63
- Liitunud: R, 03 Nov 2006 15:25:08 +0300
- Asukoht: Muhu - Tallinn
Re: Arvamusi Forester 2014 bensiin, manuaal teemal
mis diislit puudutab siis jõudsid täiesti õigele järeldusele. tuttaval just outback diisli ja CVT kooslus ongi ja kuna ta suurema osa ajast linnas siis tuleb üsna tihti lihtsalt trassile minna ja igasugu kolme tähelised tahmast puhtaks põletada, muidu tuled ja viled põlevad kogu aeg. ei julge väita et ta lausa nädalas korra käis aga üsna tihti ikka.Duster kirjutas:Panen oma kiidulaulu ka siis siia üles. Kõik, kes mind nätukenegi tunnevad, teavad, et olen põline automaadivihkaja, seega on kiitus minusuust automaadile vägagi ebatõenäoline saavutus. Kuid siiski. Tänu ühele klubikaaslasele oli mul võimalus sõita 1 päev 2,5 cvt outbackiga, sai proovitud igas asendis va offroad. See on ainuke automaat, mis mind kuidagi viisi ei häirinud, ei mingeid nõkse ja jõnkse ning powerit pold vaja kusagil eriti oodata. Manuaalreziimi ei hakanud proovimagi, kuna ei näinud vajadust, tiptronic variantidega olen üleüldiselt üllatuslike käiguvahetuste ennetuseks kasutanud pea alati manuaal reziimis käiguvahetusi, cvt'ga ei näinud vajadust proovidagi. Kütusekulu selle suure laeva kohta oli sammuti vägagi viisakas, sõitsin normaalselt ja leian, et kui see oleks minu nn igapäevaauto, siis kütusekulu lagi igapäeva sõitudel oleks ca 8,5 sajale, mis on minuarust vägagi hea tulemus. Trassikulu tundus vähemalt seieri ja lubatava läbisõidu arvestuse kohaselt ca 7,5 või tera alla sellegi.
Diisli ja cvt kooslus oleks arvatavasti veelgi muhedam, kuid näen seal ka teoreetilist miinust, kuna kast käitub vastavalt poweri tarbele, siis ühtlase kiirusega sõites, kus tuuletakistustegur veel väike, olid pöörded peaaegu tühikäigul enamuse ajast, see asi arvatavasti diislile tegelikult pikas plaanis ei sobi, sest dpf ja egr ja muud loomad tahmavad tõenäoliselt kiiremini kinni, sest manuaalkastiga ei õnnestuks selle mootoriga nii madalate pööretega ilma värinate ja muude jamadeta sõitagi ning hoitaks meelega oluliselt kõrgemaid pöördeid, mis on sellele mootorile tegelikult ka vajalikud kesvuse huvides. Kasti suhtes ainuke kiiks, mis mulle väga ei meeldinud, oli see, et kohapealt lendab vägagi teravalt minema, tihti hullemini, kui seda oleks üldse soovinudki. See on üleüldiselt hea asi, kuid häiris ta mind just seetõttu, et jättis alguses autost sellise eriti "püssi" mulje, kuid kui peale starti kaskvõi põhja litsuda, siis nagu enam midagi erilist juurde ei tulnudki.
Re: Arvamusi Forester 2014 bensiin, manuaal teemal
Tere!
Teema kokkuvõtteks siis niipalju, et olen nüüdseks õnnelik uue Foresteri omanik. Tartu->Tallinn->Tartu käies kasutasin ainult kiirusehoidjat - keskmine kõikus 6,8 ja 7,0l/100km vahel (näitab 0,2 täpsusega) v.a. 110km/h lõigud ja Tallinna linn ise ehk rahulik 90km/h kulgemine.
Aga Tartu->Jõhvi->Tartu ilma Jõhvita ja ilma püsikiiruse hoidjata näitab 6,0l/100km. Kuna just sai täis auto esimesed 1000km, siis hakka või uskuma, et odomeetri näiduga 10 000km+ hakkab alla 6,0l/100km võtma.
Kütuseks 98 Miles Plus.
Palju laidetakse helisüsteemi - peab tõdema, et kui see just tippmudelil olev harman/kardon süsteem ei ole, siis ka mina ootan millal garantii aeg läbi saab ja saab kõlarid kas välja vahetada või parendada nende "kõlakoda".
Ahjaa, üks eelis on just Outbackil Foresteri ees. Lapsevanker mahub Outbacki otse sisse, Foresteri tuleb külg ees panna. Ehk siis Outbacki peaks mahtuma 2 lapsevankrit, Foresteri 1 Puhas iibe küsimus
Teema kokkuvõtteks siis niipalju, et olen nüüdseks õnnelik uue Foresteri omanik. Tartu->Tallinn->Tartu käies kasutasin ainult kiirusehoidjat - keskmine kõikus 6,8 ja 7,0l/100km vahel (näitab 0,2 täpsusega) v.a. 110km/h lõigud ja Tallinna linn ise ehk rahulik 90km/h kulgemine.
Aga Tartu->Jõhvi->Tartu ilma Jõhvita ja ilma püsikiiruse hoidjata näitab 6,0l/100km. Kuna just sai täis auto esimesed 1000km, siis hakka või uskuma, et odomeetri näiduga 10 000km+ hakkab alla 6,0l/100km võtma.
Kütuseks 98 Miles Plus.
Palju laidetakse helisüsteemi - peab tõdema, et kui see just tippmudelil olev harman/kardon süsteem ei ole, siis ka mina ootan millal garantii aeg läbi saab ja saab kõlarid kas välja vahetada või parendada nende "kõlakoda".
Ahjaa, üks eelis on just Outbackil Foresteri ees. Lapsevanker mahub Outbacki otse sisse, Foresteri tuleb külg ees panna. Ehk siis Outbacki peaks mahtuma 2 lapsevankrit, Foresteri 1 Puhas iibe küsimus