Tere!
Mure järgmine.Kaks kuud tagasi kadus aegajalt turbo tagant ära, seisma jäädes ning uuesti käivitades oli kõik jälle korras.Asi kestis nii kuskil kaks-kolm nädalat kui hakkas põlema mootorituli,veojõukontrolli tuli ning püsikiirusehoidja funktsioon kadus üldse ära.Hommikul kui linna sõidan -ca 45 km- siis turbo toimib nagu kauem, õhtul peale käivitamist üsna kiirelt kaob ära.Kolm -neli korda sai diagnostika tehtud ning iga kord üks ja sama veakood-P0101-Mass or Volume Air Flow circuit Range/Performance.Peale veakoodi kustutamist tuli see üsna ruttu uuesti tagasi.Seejärel sai spets puhastusvahendiga sensor puhtaks pestud-ei aidanud.Kood sai saadetud ka Mariinesse ja sealt kinnitati ka,et viga sensoris.Täna sai uus peale pandud ning peale 3km sõitu kõik tuled põlevad ilusti jälle ja turbo samuti kadunud.
Äkki kellelgi on olnud sellise probleemiga kokkupuude või oskab lihtsal öelda mida edasi teha.
08 DIISLI PROBLEEM
- charger226
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: E, 04 Veebr 2013 11:50:51 +0300
Re: 08 DIISLI PROBLEEM
olen pidanud ise ka seda tundma, kui turbot nagu ei oleks taga. Ühtegi tuld pole põlema läinud veel aga mul seda nii tihti ei juhtu ka. Kord kuu jooksul see asi juhtub ja uuesti käima panemisega kaob see jant ära - kõik töötab jälle normaalselt. Pole väga veel süvenenud sellesse asja kuid kasutaja 88valve rääkis, et võib asi olla mingis õhuklapis. Või oli see seesama sensor millest jutt, vast ta ütleb ka sõna sekka siia
Re: 08 DIISLI PROBLEEM
See nn klapp sai üle kontrollitud ja liikus ilusti (seda soovitati ka mariines teha kuna turbo asub suhteliselt all ja sinna satub igasugu sodi ning pidi kinni jääma) aga tegelik viga peitus katkises lõdvikus mis ühendab turbo jahutit sisselaskega-alt oli 5cm pikkune pragu sees.