Mure siis selline, et auto sai ostetud 2013 Oktoobris kui auto odomeetril oli 192 000. Auto hooldati just enne seda Autospiritis (Kõik hooldused tehtud seal). Paar nädalat tagasi tekkis mootorisse klõbin. Sai vaadatud kohe ka õlivarrast ning see ei näidanud midagi ( mõned nädalad enne oli kõik normis, hetkel autol ees 202 000. Veidi kahtlane et 10 000ga kogu õli ära sööb ja ka õlituli ei andnud mingit märguannet. Peale klõbina tekkimist ja koheselt õli lisamist klõbin jäi siiski ning sai auto seisma jäetud. Töökojas mootorikaan alt lahti võttes, selgus et seest parajalt metallipuru täis.
Ehk on kellelgi kogemusi kas otsida kuskilt kasutatud mootor või väntvõll-saaled ning kolvirõngad?
2008 Foreteri mootor!
Re: 2008 Foreteri mootor!
Maini ära ka, mis mootoriga tegu.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: 2008 Foreteri mootor!
Kõik oleneb eelkõige mootorist. Kui tegu on vabalthingavaga, siis annab väga suure tõenäosusega lihvida ning rem saaled panna, kannatada võisid saada ka kepsud liigsest kuumenemisest. Soovitaksin kindlasti ka õlipump välja vahetada vähemalt uue originaali vastu. Enamasti on silindrid selliste läbisõitude puhul juba kergelt ovaalis ning kui tahta, et ei pea ülepäeva õlivarrast jälgima, siis on juba kapitaalremont ukse ees, viimane oleks nagunii soovituslik, sest valdav osa tööst tuleb nagunii juba ära teha.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 2008 Foreteri mootor!
Mootoriks on isendil 2.0 vabalthingav bensukas (110 kw). Hetkel seis selline et Ehmofix OÜ võtab mootori laiali ning vänt läheb lihvimisele (Tartu), uue mõõduga saaled, rihmad, kõik tihendid, ning ilmselt ka kolvirõngad.