diisel foresteri klõbin

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: diisel foresteri klõbin

#16 Postitus Postitas Tiit » T, 01 Juul 2014 20:31:26 +0300

Kas seda spetsiifilist klõbinat mitte ei teinud pihustid, kui need end ise häälestavad iga natukese aja tagant?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

eero60
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 143
Liitunud: N, 14 Okt 2010 21:24:31 +0300

Re: diisel foresteri klõbin

#17 Postitus Postitas eero60 » T, 01 Juul 2014 23:04:02 +0300

Väga võimalik, et ka pihustite eripära. Samas -25ga käima pannes on ikka väga kole hääl, siis võib see 0w... juba abiks küll olla, vähemalt mootorit kergem ringi ajada ja õli jõuab määrdepunktidesse varem. Aga noh ega see Subarul esimene automootor polnud, ju nad ikka teavad, mis seal sees kõige õigem on :)

Kasutaja avatar
ValgeLuik
Postitusi: 5
Liitunud: E, 06 Okt 2014 20:58:52 +0300

Re: diisel foresteri klõbin

#18 Postitus Postitas ValgeLuik » T, 07 Okt 2014 21:14:45 +0300

Tere kõgile!Äsja sain Foresteri 2,0 2008 disla omanikuks ja teema mis vaevab,peaks siia sobima.Boxeri hääled võõras teema veel,kiugi kutselise kõrv.Reedel ostsin ja kohe tööle soomemaale.Esmaspäeva hommikul käivitades tegi mootor küll koledat häält ja käis ebaühtlaselt.Minu kuulmine ütles,nagu üks silinder puudu,selline imelik tödin.Kas see on boxeri eripära või mingi viga "kaasa ostetud"?Mingi aeg käib,siis põriseb kenasti.Autot saan kaeda nädalavahetusel,kuna seiklen suurema tehnikaga mööda radu.Kellel teadmisi kogemusi rohkem,palun jagage mullegi?

part1cular
Postitusi: 25
Liitunud: N, 19 Juun 2014 16:09:54 +0300
Asukoht: Kohila

Re: diisel foresteri klõbin

#19 Postitus Postitas part1cular » K, 08 Okt 2014 18:45:55 +0300

Niipalju kui ma uurinud olen siis peaks sellest videost vastuse saama, seega tundub kõik safe ja natural. :wink:

Kasutaja avatar
ValgeLuik
Postitusi: 5
Liitunud: E, 06 Okt 2014 20:58:52 +0300

Re: diisel foresteri klõbin

#20 Postitus Postitas ValgeLuik » K, 08 Okt 2014 21:21:08 +0300

Ju siis nii ongi!Tänan video eest! :D

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: diisel foresteri klõbin

#21 Postitus Postitas Duster » K, 08 Okt 2014 23:15:58 +0300

Ärge seda pensumootori juttu nüüd väga tõsiselt ka võtke, diisel lagiseb sellest pisikesest kolvikolksust, mida videos mainitakse nagunii üle, ehk siis ma eriti ei usu, et hääled sellest on. Ebaühtlane töö ja lagin on ikkagi väga suure tõenäosusega pihustite/raili rõhu ja nende omavahelise koostöö teema. Subaru diislile meeldib vahepeal ka "iseõppida" mille käigus võib ka veidi puterdamist ja liigset lagisemist olla.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
ValgeLuik
Postitusi: 5
Liitunud: E, 06 Okt 2014 20:58:52 +0300

Re: diisel foresteri klõbin

#22 Postitus Postitas ValgeLuik » N, 09 Okt 2014 22:42:37 +0300

Tänan Duster!Ju väljendasin ennast valesti klõbinate sustes,külmalt teevad kõik dislad koledat mürglit.Nimelt häiris ebaühtlane käivitusjärgne tödisev käimine liiga pikka aega.Niiplju,kui aega sain kuulata sel hommikul.Tödin tuli mootori kõrvalistuja ehk parema poolepealt.Auto ajalugu teada,põhjalik,hoolduses käinud Tartu Mariines.Teada millal pihustid ja eelsüüteküünlad jne vahetatud ja auto hooldatud.Otseloomulikult võib vigu esineda ka neis vahetatud vidinates.Väga hea teada see subaru "isetark" teema.Tutvun õpin arenen temaga ja vihjed alati teretulnud.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: diisel foresteri klõbin

#23 Postitus Postitas Tubaru » N, 09 Okt 2014 22:54:48 +0300

Pihustid (juba) vahetatud? :shock:
Mis läbisõidu juures oled?
Mul oli ka eelmine masin 08a diisel forester ja see turtsus ning plärtsus samuti mõnda aega veel peale käivitamist, Tühikäigul korraks tegi mõned "võpatused" ja mootor hüppas korralikult, täpselt nagu jätaks mõni pütt vahele. See ei sõltunud mootori temperatuurist.
Pihustite "lagisemisest" on ka mujal väljamaa foorumites juttu olnud, mõned on lasknud esinduses mingi spets puhastusainega protseduuri teha, mis pidavat aitama mõned tuhanded kilomeetrid ja siis läheb jälle samasuguseks hääl tagasi. See siis jällegi rohkem külma mootori teema (ise täheldasin sellist häält, kui õues oli külmem, kui 6C)
Midagi sellist pean silmas:
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Harrisan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 120
Liitunud: P, 20 Nov 2011 23:59:32 +0300

Re: diisel foresteri klõbin

#24 Postitus Postitas Harrisan » R, 10 Okt 2014 01:00:30 +0300

Tubaru kirjutas:Tühikäigul korraks tegi mõned "võpatused" ja mootor hüppas korralikult, täpselt nagu jätaks mõni pütt vahele. See ei sõltunud mootori temperatuurist.
Subaru diislid teevad teatud läbisõidu tagant(oli vist 3800km) läbi nö 'ecu õppimistsükli'. Aju laseb üks-haaval silindreid tagant ära. Sellest ka võpatused ja vibratsioon (sul on õigus, mõni pütt ongi tagant ära :D). Seotud on see kütuse pihustamisega.
My understanding is that the injector spray pattern is recalibrated (or some such).
Excessive exhaust smoke has been mentioned on the UK Legacy site but seems to be an issue only when owners don't allow the ECU self-learning cycle to complete (its a periodic adjustment of ECU settings - can be noticed as a rough idle cycle). All owners there say that its gone away once they let it idle uninterrupted when needed. That was my experience too.
Minu legacyl oli sama moodi - lasin ükskord autol kohapeal pikemalt käia kuni lõpuks see tsükkel tehtud sai ja siis oli tükiks ajaks rahu majas. Kui seda pidevalt katkestada(gaasi vajutusega), siis peab see jälle otsast hakkama.

Idee poolest peaks seda laginat külmaga vähemaks võtma tilk 2t õli kütuse sisse. Ühes teemas juba lahati seda kütuselisandi juttu. Tuttav on kasutab 2t õli kütuselisandina Land cruiseris - tema sõnul käib mootor tunduvalt pehmema häälega(kui õigesti mäletan, siis pidi ka just külmaga see eelkõige tunda andma)

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: diisel foresteri klõbin

#25 Postitus Postitas Tubaru » R, 10 Okt 2014 07:28:44 +0300

Mul esines seda iga külma käivitusega.
Ja auto sõidab mu teada siiani probleemivabalt.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
ValgeLuik
Postitusi: 5
Liitunud: E, 06 Okt 2014 20:58:52 +0300

Re: diisel foresteri klõbin

#26 Postitus Postitas ValgeLuik » R, 10 Okt 2014 11:50:30 +0300

Tänud!Jälle targem :P .Täna õhtul jõuan temani lasen tal tsükli rahulikult lõpuni teha ja las õpib ka edaspidi segamatult.Kordamine pidi tarkuse ema olema.

Kasutaja avatar
ValgeLuik
Postitusi: 5
Liitunud: E, 06 Okt 2014 20:58:52 +0300

Re: diisel foresteri klõbin

#27 Postitus Postitas ValgeLuik » R, 10 Okt 2014 20:38:24 +0300

Pihustid on vahetatud 137 tuhi ajal ja sidur ka sinna kanti,kampaania teemat mainiti.Hetkel 191 käsil.Sain oma ehmatusele loogilised vastused teie poolt ja süda rahul,tänan veelkord.Luik täna ei plagistanud "nokka",aga küll jõuab.

Vasta