diisel foresteri klõbin
diisel foresteri klõbin
Küsimus selline, et sai käidud proovisõidul diisel foresteriga. Muidu kõik ok aga häirima jäi mingi klõbin mootoris, seda just kiirendamise ajal, muidu seda kuulda ei olnud. Kas see on normaalne või peaks sellest autost kohe kaugemale hoidma. Auto on Eestist ostetud ja ainult esinduses hooldatud. Viimane hooldus on äsja tehtud ja ülevaatus on ka sel kuul läbitud.
Tänan!
Tänan!
Re: diisel foresteri klõbin
Mis läbisõiduga? Ja mis aasta masin?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- charger226
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: E, 04 Veebr 2013 11:50:51 +0300
Re: diisel foresteri klõbin
kas esineb ainult külmal või ka soojal mootoril ?
Re: diisel foresteri klõbin
Aasta on 2008 lõpp läbisõit u 220000, sõitsin u 15 min ja selle ajaga ära ei kadunud
Re: diisel foresteri klõbin
Niimoodi interneti teel on üsna keeruline pakkuda lahendust, peab kõrvaga ikka kuulma seda "klõbinat."
Kuna 08a. disladel oli tehasest kaasas tüüpviga (tihendi silikooni paigaldaval robotil tuli teinekord üleliigne tilk, mis ummistab õlikanaleid. Lõppfinaalina väntvõll läheb pooleks, rikkudes ka bloki,) mis tappis mootoreid, siis soovitaks kiiremas korras kusagile töökotta viia ja mainida ka seda halvimat võimalikku. Kui juhtub ka see juhtum olema, siis hetkel veel on võibolla ainult saale ringi tõmmanud.
Muidugi ei pruugi asi nii hull olla, teinekord neil pihustid tiksuvad ka väga valjult.
Igatahes soovitaks pädevasse töökotta minna. Kui oled Tallinna inimene, siis soovitan Nipponautot.
Kuna 08a. disladel oli tehasest kaasas tüüpviga (tihendi silikooni paigaldaval robotil tuli teinekord üleliigne tilk, mis ummistab õlikanaleid. Lõppfinaalina väntvõll läheb pooleks, rikkudes ka bloki,) mis tappis mootoreid, siis soovitaks kiiremas korras kusagile töökotta viia ja mainida ka seda halvimat võimalikku. Kui juhtub ka see juhtum olema, siis hetkel veel on võibolla ainult saale ringi tõmmanud.
Muidugi ei pruugi asi nii hull olla, teinekord neil pihustid tiksuvad ka väga valjult.
Igatahes soovitaks pädevasse töökotta minna. Kui oled Tallinna inimene, siis soovitan Nipponautot.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: diisel foresteri klõbin
Siis oleks vist mõistlik see auto sinnapaika jätta?
Re: diisel foresteri klõbin
Minu isiklik arvamus on küll siuke jah, aga samas ma pole ka autolukksepp, vaid omaenese tarkusest räägin.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: diisel foresteri klõbin
Või siis peaks seadma tingimuseks vea väljaselgitamise ja kõrvaldamise. Ei tea kas siis esinduse luksepad hoolduse käigus midagi ei tuvastanud?
Re: diisel foresteri klõbin
Diiselbokser teebki traktori häält. Omaette teema on siiski kas praegune hääl on midagi ebanormaalset.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
- charger226
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: E, 04 Veebr 2013 11:50:51 +0300
Re: diisel foresteri klõbin
enne väntvõlli pooleksminekut ei pruugi midagi klõbiseda. vähemalt minul oli nii, et kõik käis ilusti kuni selle plõksuni mis kõik katki tegi Pigem usuks jah seda pihusti häält.
Re: diisel foresteri klõbin
Kas see klõbin oli pigem seotud kiirendamisega? Oli ta pigem terav või tuhm? Üleüldiselt on kõikidel uuekooli diislitel lappi andes päris korralik kütte varasemaks keeramine (süüde varaseks) ning see tekitab päris ausa klõbina enamikule, nende hulgas on ka subarud. Enamik kuuleb ja kardabki just seda nn poweri krõbinat, mis peabki olema.
NB siin on tegu interneti diagnostikaga ja ei pretendeeri absoluudsele tõele, ise kuulates oleks juba lootust rohkem. Üleüldiselt on nendest mootoritest niipalju väänet välja keeratud, et nad ei jõuagi ennem purunemist eriti klõbiseda vaid pigem viskavad lusika nurka suht ette hoiatamata. Üleüldiselt on subaru diislite kohta seda nuttu ja hala liiga palju, neid tootjaid, kelledel need masuudipressid oleks 100% veatud, arvatavasti ei eksisteerigi. Subaru feilid kajastatakse kuidagi eriti tigedalt ja enamik räägivad enam-vähem ühest juhtumist, sest eesti on suht väike. Neid on läinud laiali ja neil on omad hälbed, kuid sellepärast mina teda ostamata ei jätaks.
NB siin on tegu interneti diagnostikaga ja ei pretendeeri absoluudsele tõele, ise kuulates oleks juba lootust rohkem. Üleüldiselt on nendest mootoritest niipalju väänet välja keeratud, et nad ei jõuagi ennem purunemist eriti klõbiseda vaid pigem viskavad lusika nurka suht ette hoiatamata. Üleüldiselt on subaru diislite kohta seda nuttu ja hala liiga palju, neid tootjaid, kelledel need masuudipressid oleks 100% veatud, arvatavasti ei eksisteerigi. Subaru feilid kajastatakse kuidagi eriti tigedalt ja enamik räägivad enam-vähem ühest juhtumist, sest eesti on suht väike. Neid on läinud laiali ja neil on omad hälbed, kuid sellepärast mina teda ostamata ei jätaks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: diisel foresteri klõbin
2011 a Forester ja juba uuena oli see nn. "diisel transiti kärin" kiirendamisel, nüüd 43k sõidetud, ei ole häda kedagit, enam-vähem harjub lõpuks sellega ära. Selle raha eest vaikset autot omale ei saa.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: N, 19 Juun 2014 16:09:54 +0300
- Asukoht: Kohila
Re: diisel foresteri klõbin
avastasin samamoodi, et külma mootoriga on disla Imprezal klõbin/kärin sees aga kui juba soojaks olen sõitnud siis taandub kuid täiesti ära ei kao, peaks või siis ei peaks üldse muretsema?
Re: diisel foresteri klõbin
Järgmine õlivahetus lasen 0w-40 sisse panna, vaatan kas on vahet.
Re: diisel foresteri klõbin
Ära katseta, klõbinad teevad pihustid ja see mootor on väga tundlik õli suhtes.eero60 kirjutas:Järgmine õlivahetus lasen 0w-40 sisse panna, vaatan kas on vahet.