Tühikäigul ja madalatel pööretel jätab üks pütt vahele

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

#16 Postitus Postitas b_mon » K, 03 Jaan 2007 18:06:46 +0300

kivitoa kirjutas:uurisin helvar mercast küünlajuhtmeid ja sealt pakuti 760.- komplekt.
ei tea mis see bränd seal on aga tundub hea, odav pakkumine.

kas keegi teab äkki öelda, on seda odavat kaupa mõtet osta?
millised need piibud seal komplektis on?

kogemus odava juhtmega, mis ei katnud küünalt korralikult ära.
lombist läbi sõites tuli ette, et pritsis küünla märjaks ja hakkas turtsuma.
Probleem kadus kohe, kui mariinest see 600-eegune sai võetud, õnneks oli küsimus ainult 1 juhtmes.

katseta, kui julged :)

SUFO
Postitusi: 20
Liitunud: L, 09 Dets 2006 10:54:46 +0300
Asukoht: Tallinn

#17 Postitus Postitas SUFO » K, 03 Jaan 2007 19:18:37 +0300

Küünla juhtmed võivad olla nippartsi omad need täitsa ok
http://www.mercantile.ee/?id=3117
Või siis bremi need ka täitsa ok
http://www.mercantile.ee/?id=1154

kivitoa
Postitusi: 25
Liitunud: T, 21 Veebr 2006 23:53:10 +0300

#18 Postitus Postitas kivitoa » R, 02 Veebr 2007 22:02:55 +0300

sain vist probleemist kah jagu küünlajuhtmete vahetamisega.
ostsin autopartnerist Bremi juhtmekmpl 760 krooniga. aitas küll.

aga keegi siin veel mainis, et küünlajuhtmete vahetusega saab ainult hädale leevendust. kas siis päris veast lahti ei saagi? hetkel tundub mul pöörete ja tõmbega küll korras olevat.

või mismoodi sest aru saada?

tänud kõigile kaasamõtlejaile!

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#19 Postitus Postitas tnx » E, 05 Veebr 2007 11:35:18 +0300

kivitoa kirjutas:aga keegi siin veel mainis, et küünlajuhtmete vahetusega saab ainult hädale leevendust. kas siis päris veast lahti ei saagi?
Sa ju ise kirjutasid, et süütepooli korpusest lööb üle. Sel juhul tõesti ei saa ainult küünlajuhtmete vahetusega päris veast lahti vaid tuleb ikka katkise korpusega süütepool ka terve vastu vahetada. Praegu on ilmad külmad ja kuivad ning auto käib paremini, aga kevadepoole niiskega võib jälle jukerdama hakata.

kivitoa
Postitusi: 25
Liitunud: T, 21 Veebr 2006 23:53:10 +0300

#20 Postitus Postitas kivitoa » E, 05 Veebr 2007 12:21:26 +0300

õige muidugi tnx! olin juba vahepeal unustanud, sest praegu on asi ok ja enam ei tao üle. aga asi on vist tõesti kuivades ilmades.

... kuigi varem oli nii, et kuiva ilmaga üle ei tagunud aga pöördeid ja jõudu ikka ei olnud. nüüd vähemalt sõidan rõõmuga. mis seal kapoti all tegelikult toimub seda ei tea.

kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

#21 Postitus Postitas kalle666 » L, 08 Mär 2008 15:24:54 +0300

Nüüd aega mööda läind ja jälle jama majas ,tühikäigul nagu jätaks vahele , vahel töterdab aga kuskilt üle ei tao :?:

KungLao
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 398
Liitunud: N, 20 Juul 2006 19:33:54 +0300

#22 Postitus Postitas KungLao » P, 09 Mär 2008 01:07:03 +0300

summar sul ei lase läbi enne lambdat?

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#23 Postitus Postitas Ar21 » P, 09 Mär 2008 09:03:47 +0300

No milleks selliseid asju siin selgeltnägija kombel lahata ? Mõtekas sellised asju ikka diagnostis selgitada. Kui üks silinder jupsib, siis peaks sellistest asjadest alustamagi, mis igal silindril enda oma eraldi.

kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

#24 Postitus Postitas kalle666 » P, 23 Mär 2008 21:39:52 +0300

Räägitakse et Forester,Legacy ja Impreza mootorid kuni aastani 2004 on ühesugused,mul nimelt nagu selgus on minu auto süütejagaja kommutaatoriga ja nelja juhtme väljundiga,kust siukest saaks peale Subaru esinduste,olen lammerites käind aga hiljaks jäänd.Tegu on siis nimelt 2,0 ilma turbota mootoriga,aastast 98.

Vasta