Tühikäigul ja madalatel pööretel jätab üks pütt vahele

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

Tühikäigul ja madalatel pööretel jätab üks pütt vahele

#1 Postitus Postitas kalle666 » T, 28 Nov 2006 18:09:14 +0300

Tühikäigul ja madalatel pööretel jätab üks pütt vahele

kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

#2 Postitus Postitas kalle666 » T, 28 Nov 2006 18:43:01 +0300

täpsemalt siis külmast peast töötab hästi,nagu esimese silindri klapid tiksuks,soojast peast jätab nagu vahele ja kui liikuma hakata ei tööta kohe korralikult kui palju pedaali vajutada võtab nagu hinge kinni hakkab nagu tuterdama siis tagasi andes.Tühikäigul alla 1000 pöörde jätab vahele aga üle töötab ilusti ja pärast pööretel töötab hästi.Marines ütlesid et nemad ei tea

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#3 Postitus Postitas tnx » K, 29 Nov 2006 08:57:19 +0300

kõlab nagu kõrgepingeprobleem. süütepool, juhe, küünal. kas õhuniiskusest ka mingit sõltuvust täheldanud oled?

kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

#4 Postitus Postitas kalle666 » K, 29 Nov 2006 20:07:04 +0300

Küünlad on uued. Marines olid küünlajuhtmed ja küünlad korras nemad viga ei leidnud.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#5 Postitus Postitas vaska » K, 29 Nov 2006 20:15:01 +0300

kalle666 kirjutas:Küünlad on uued. Marines olid küünlajuhtmed ja küünlad korras nemad viga ei leidnud.
Süütepool? Taoliseid asju ikka juhtub. Võid ka uurida, äkki saab kusagilt lisaõhku peale, siis ei oska aju ka mõnel hetkel vastavat toimivat õhukogust välja arvutada.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#6 Postitus Postitas Ar21 » N, 30 Nov 2006 12:57:31 +0300

Üks pütt - viitab nagu ikkagi sellele, et elektriprobleem. Küttesegu oleks siis kõigi püttide jaoks ühesuguselt paigast ära, kui saab lisaõhku.
Või pihustiprobleemid. Midagi sellist mida on igal silindril eraldi ja ainult enda oma. Aga kui ikka "ehtne vahelejätmine" mitte lihtsalt mingi "puterdamine", siis ikka süüte poole pealt midagi

kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

#7 Postitus Postitas kalle666 » N, 30 Nov 2006 20:59:47 +0300

õhuniiskus ei mõjuta sest kui sõita ühtlasel kiirusel siis töötab hästi aga kui tahad järsku kiirendada siis siis iga kord ei kiirenda kohe ja jääb mulje nagu kaoks üks pütt ära aga meelitades saab hakkama

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#8 Postitus Postitas tnx » R, 01 Dets 2006 09:52:21 +0300

Kiirendades jätab jah kergemini vahele, sest siis on koormus suurem ja segu süttimine raskem. Seega kõrgepingeprobleem ikka suht tõenäoline. Õhuniiskusest sõltumine (st koleda ilmaga kipub sagedamini vahele jätma kui ilusa ilmaga) lihtsalt oleks veelgi kinnitanud seda arvamust.
Üks variant on proovida pimedas üritada seda vahelejätmist kohapeal välja meelitada, siis ehk on kohe näha, kust säde üle lööb.

kivitoa
Postitusi: 25
Liitunud: T, 21 Veebr 2006 23:53:10 +0300

#9 Postitus Postitas kivitoa » R, 29 Dets 2006 11:37:33 +0300

mul sama viga, masin 2.0, 98a, aut.

ainult, et külmast peast kah jama - madalatel jõudu pole ja podiseb.
kuumast peast, foori taga seistes, kukuvad pöörded perioodiliselt peaaegu nulli, masin võpatab.

kusjuures olen avastanud, et taob aegajalt sädet üle süütepooli all transformaatori plokkide vahele.

kusjuures kui jõud kaob ja hakkab podisema, käib külmast peast, veel hästi konkreetne ja kuuldav PLÕKS KAPOTI ALL. nagu mingi vedru tõmmataks pingule ja lastaks järsku lahti. peale seda saab masin kohe pöörded ülkes ja kõik on korras (kuni järgmise foorini:)

kui kapoti alt gaasi hoovast peale annan siis pole mingit probleemi. jama on ainult siis kui käik see ja koormus taga.

kalle666, vabandust, et sinu teema kaaperdasin aga kuna minu viga on väga sarnane siis äkki koorub siit sulle kah midagi.

kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

#10 Postitus Postitas kalle666 » R, 29 Dets 2006 15:00:04 +0300

mina sain vea kätte kui pimedas kapoti alla vaatasin,kui kaasi andsin tekkis koormus ja mööda juhtmeid jooksis sädemete rida kui juhtmed ära vahetasin oli korras

kivitoa
Postitusi: 25
Liitunud: T, 21 Veebr 2006 23:53:10 +0300

#11 Postitus Postitas kivitoa » R, 29 Dets 2006 15:06:55 +0300

küünla juhtmed ilmselt siis?
mis firma juhtmed panid - palju maksid ja kust ostsid?

alustan ka siis nendest.

tänu!

kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

#12 Postitus Postitas kalle666 » R, 29 Dets 2006 15:13:06 +0300

ma panin praegu pühade aegas fiati silikoonjuhtmed aga aasta alguses kohe plaanis tellida uued küünlad ja juhtmed,sest pold muud käepärast.

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#13 Postitus Postitas tnx » T, 02 Jaan 2007 12:53:43 +0300

kivitoa kirjutas:kusjuures olen avastanud, et taob aegajalt sädet üle süütepooli all transformaatori plokkide vahele.
Selles tõenäoliselt ongi viga. Juhtmete ja küünalde vahetusega võib õnnestuda asja pisut leevendada.
kivitoa kirjutas:kusjuures kui jõud kaob ja hakkab podisema, käib külmast peast, veel hästi konkreetne ja kuuldav PLÕKS KAPOTI ALL. nagu mingi vedru tõmmataks pingule ja lastaks järsku lahti. peale seda saab masin kohe pöörded ülkes ja kõik on korras (kuni järgmise foorini:)
Ega Su autol konditsioneeri pole? See on ilmselt relee klõps, millega lülitatakse välja mingi täiendavat koormust tekitav seade, mispeale hakkab säde jälle õiges kohas käima.

kalle666
Postitusi: 9
Liitunud: T, 28 Nov 2006 17:39:34 +0300
Asukoht: Läänemaa

#14 Postitus Postitas kalle666 » T, 02 Jaan 2007 17:54:00 +0300

tahtsid teavet küünalde ja juhtmete kohta,marines maksab üks juhe üle 600 EEK ja küünal 72 EEK aga kuskil on komplekt 1000 EEK ja küünal 44EEK.See on muidugi minu autol 98a. 2,0.Ma siit meie TRADILO kaudu tellisin nüüd.

kivitoa
Postitusi: 25
Liitunud: T, 21 Veebr 2006 23:53:10 +0300

#15 Postitus Postitas kivitoa » K, 03 Jaan 2007 16:25:13 +0300

konditsioneeri mul pole.

uurisin helvar mercast küünlajuhtmeid ja sealt pakuti 760.- komplekt.
ei tea mis see bränd seal on aga tundub hea, odav pakkumine.

kas keegi teab äkki öelda, on seda odavat kaupa mõtet osta?

Vasta