Tühikäigul ja madalatel pööretel jätab üks pütt vahele
Tühikäigul ja madalatel pööretel jätab üks pütt vahele
Tühikäigul ja madalatel pööretel jätab üks pütt vahele
täpsemalt siis külmast peast töötab hästi,nagu esimese silindri klapid tiksuks,soojast peast jätab nagu vahele ja kui liikuma hakata ei tööta kohe korralikult kui palju pedaali vajutada võtab nagu hinge kinni hakkab nagu tuterdama siis tagasi andes.Tühikäigul alla 1000 pöörde jätab vahele aga üle töötab ilusti ja pärast pööretel töötab hästi.Marines ütlesid et nemad ei tea
Süütepool? Taoliseid asju ikka juhtub. Võid ka uurida, äkki saab kusagilt lisaõhku peale, siis ei oska aju ka mõnel hetkel vastavat toimivat õhukogust välja arvutada.kalle666 kirjutas:Küünlad on uued. Marines olid küünlajuhtmed ja küünlad korras nemad viga ei leidnud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Üks pütt - viitab nagu ikkagi sellele, et elektriprobleem. Küttesegu oleks siis kõigi püttide jaoks ühesuguselt paigast ära, kui saab lisaõhku.
Või pihustiprobleemid. Midagi sellist mida on igal silindril eraldi ja ainult enda oma. Aga kui ikka "ehtne vahelejätmine" mitte lihtsalt mingi "puterdamine", siis ikka süüte poole pealt midagi
Või pihustiprobleemid. Midagi sellist mida on igal silindril eraldi ja ainult enda oma. Aga kui ikka "ehtne vahelejätmine" mitte lihtsalt mingi "puterdamine", siis ikka süüte poole pealt midagi
Kiirendades jätab jah kergemini vahele, sest siis on koormus suurem ja segu süttimine raskem. Seega kõrgepingeprobleem ikka suht tõenäoline. Õhuniiskusest sõltumine (st koleda ilmaga kipub sagedamini vahele jätma kui ilusa ilmaga) lihtsalt oleks veelgi kinnitanud seda arvamust.
Üks variant on proovida pimedas üritada seda vahelejätmist kohapeal välja meelitada, siis ehk on kohe näha, kust säde üle lööb.
Üks variant on proovida pimedas üritada seda vahelejätmist kohapeal välja meelitada, siis ehk on kohe näha, kust säde üle lööb.
mul sama viga, masin 2.0, 98a, aut.
ainult, et külmast peast kah jama - madalatel jõudu pole ja podiseb.
kuumast peast, foori taga seistes, kukuvad pöörded perioodiliselt peaaegu nulli, masin võpatab.
kusjuures olen avastanud, et taob aegajalt sädet üle süütepooli all transformaatori plokkide vahele.
kusjuures kui jõud kaob ja hakkab podisema, käib külmast peast, veel hästi konkreetne ja kuuldav PLÕKS KAPOTI ALL. nagu mingi vedru tõmmataks pingule ja lastaks järsku lahti. peale seda saab masin kohe pöörded ülkes ja kõik on korras (kuni järgmise foorini:)
kui kapoti alt gaasi hoovast peale annan siis pole mingit probleemi. jama on ainult siis kui käik see ja koormus taga.
kalle666, vabandust, et sinu teema kaaperdasin aga kuna minu viga on väga sarnane siis äkki koorub siit sulle kah midagi.
ainult, et külmast peast kah jama - madalatel jõudu pole ja podiseb.
kuumast peast, foori taga seistes, kukuvad pöörded perioodiliselt peaaegu nulli, masin võpatab.
kusjuures olen avastanud, et taob aegajalt sädet üle süütepooli all transformaatori plokkide vahele.
kusjuures kui jõud kaob ja hakkab podisema, käib külmast peast, veel hästi konkreetne ja kuuldav PLÕKS KAPOTI ALL. nagu mingi vedru tõmmataks pingule ja lastaks järsku lahti. peale seda saab masin kohe pöörded ülkes ja kõik on korras (kuni järgmise foorini:)
kui kapoti alt gaasi hoovast peale annan siis pole mingit probleemi. jama on ainult siis kui käik see ja koormus taga.
kalle666, vabandust, et sinu teema kaaperdasin aga kuna minu viga on väga sarnane siis äkki koorub siit sulle kah midagi.
Selles tõenäoliselt ongi viga. Juhtmete ja küünalde vahetusega võib õnnestuda asja pisut leevendada.kivitoa kirjutas:kusjuures olen avastanud, et taob aegajalt sädet üle süütepooli all transformaatori plokkide vahele.
Ega Su autol konditsioneeri pole? See on ilmselt relee klõps, millega lülitatakse välja mingi täiendavat koormust tekitav seade, mispeale hakkab säde jälle õiges kohas käima.kivitoa kirjutas:kusjuures kui jõud kaob ja hakkab podisema, käib külmast peast, veel hästi konkreetne ja kuuldav PLÕKS KAPOTI ALL. nagu mingi vedru tõmmataks pingule ja lastaks järsku lahti. peale seda saab masin kohe pöörded ülkes ja kõik on korras (kuni järgmise foorini:)