2. leht 2-st

Postitatud: K, 03 Jaan 2007 18:06:46 +0300
Postitas b_mon
kivitoa kirjutas:uurisin helvar mercast küünlajuhtmeid ja sealt pakuti 760.- komplekt.
ei tea mis see bränd seal on aga tundub hea, odav pakkumine.

kas keegi teab äkki öelda, on seda odavat kaupa mõtet osta?
millised need piibud seal komplektis on?

kogemus odava juhtmega, mis ei katnud küünalt korralikult ära.
lombist läbi sõites tuli ette, et pritsis küünla märjaks ja hakkas turtsuma.
Probleem kadus kohe, kui mariinest see 600-eegune sai võetud, õnneks oli küsimus ainult 1 juhtmes.

katseta, kui julged :)

Postitatud: K, 03 Jaan 2007 19:18:37 +0300
Postitas SUFO
Küünla juhtmed võivad olla nippartsi omad need täitsa ok
http://www.mercantile.ee/?id=3117
Või siis bremi need ka täitsa ok
http://www.mercantile.ee/?id=1154

Postitatud: R, 02 Veebr 2007 22:02:55 +0300
Postitas kivitoa
sain vist probleemist kah jagu küünlajuhtmete vahetamisega.
ostsin autopartnerist Bremi juhtmekmpl 760 krooniga. aitas küll.

aga keegi siin veel mainis, et küünlajuhtmete vahetusega saab ainult hädale leevendust. kas siis päris veast lahti ei saagi? hetkel tundub mul pöörete ja tõmbega küll korras olevat.

või mismoodi sest aru saada?

tänud kõigile kaasamõtlejaile!

Postitatud: E, 05 Veebr 2007 11:35:18 +0300
Postitas tnx
kivitoa kirjutas:aga keegi siin veel mainis, et küünlajuhtmete vahetusega saab ainult hädale leevendust. kas siis päris veast lahti ei saagi?
Sa ju ise kirjutasid, et süütepooli korpusest lööb üle. Sel juhul tõesti ei saa ainult küünlajuhtmete vahetusega päris veast lahti vaid tuleb ikka katkise korpusega süütepool ka terve vastu vahetada. Praegu on ilmad külmad ja kuivad ning auto käib paremini, aga kevadepoole niiskega võib jälle jukerdama hakata.

Postitatud: E, 05 Veebr 2007 12:21:26 +0300
Postitas kivitoa
õige muidugi tnx! olin juba vahepeal unustanud, sest praegu on asi ok ja enam ei tao üle. aga asi on vist tõesti kuivades ilmades.

... kuigi varem oli nii, et kuiva ilmaga üle ei tagunud aga pöördeid ja jõudu ikka ei olnud. nüüd vähemalt sõidan rõõmuga. mis seal kapoti all tegelikult toimub seda ei tea.

Postitatud: L, 08 Mär 2008 15:24:54 +0300
Postitas kalle666
Nüüd aega mööda läind ja jälle jama majas ,tühikäigul nagu jätaks vahele , vahel töterdab aga kuskilt üle ei tao :?:

Postitatud: P, 09 Mär 2008 01:07:03 +0300
Postitas KungLao
summar sul ei lase läbi enne lambdat?

Postitatud: P, 09 Mär 2008 09:03:47 +0300
Postitas Ar21
No milleks selliseid asju siin selgeltnägija kombel lahata ? Mõtekas sellised asju ikka diagnostis selgitada. Kui üks silinder jupsib, siis peaks sellistest asjadest alustamagi, mis igal silindril enda oma eraldi.

Postitatud: P, 23 Mär 2008 21:39:52 +0300
Postitas kalle666
Räägitakse et Forester,Legacy ja Impreza mootorid kuni aastani 2004 on ühesugused,mul nimelt nagu selgus on minu auto süütejagaja kommutaatoriga ja nelja juhtme väljundiga,kust siukest saaks peale Subaru esinduste,olen lammerites käind aga hiljaks jäänd.Tegu on siis nimelt 2,0 ilma turbota mootoriga,aastast 98.