Esituled
Re: Esituled
Voolukõikumised ja vibratsioon neid pirne ei tapa, tapab tahtlik nõrgestamine ehk siis tõlkes, need ongi sellised junnid meelega toodetud. Kui vibratsioon neid tapaks, siis miks see sama vibratsioon ei tapa teisi pirnitüüpe nagu h1,h3,h4, hb3 ja hb4, viimased on h7mega vägagi sarnase kuju ja suurusega, ainult sokli vahe, kui kõrvuti panna. Mootorrattad peaks siis meeletult pirne sööma ja klassik sti'l peaks koos õlivarda vaatamisega ka juba uued pirnid installima Panin oma toyole ka meelega hiina xenonid juba 5,5 aastat tagasi, üks hakkab vaikselt väsima, h7 pirne vahetasin iga 3 kuu tagant, aastane läbisõit ca 30kkm.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Esituled
Voolukõikumine tapab küll h7 pirne, sai võrreldud kord et hõõgniit on peenem näiteks kui h4'l. Sellest ka parem valgus mida peenem niit.