Võti(probleem)
Võti(probleem)
Ühesõnaga, võti tegi auto lahti ainult 0,5m pealt.Arvasin, et probleem on patareis. Vahetasin ära, ei funka enam üldse . Ostsin teise patarei, vahetasin ära ja sama jama. Kas peab võtit kuidagi aktiveerima või siis probleem on mingis võtme immobilisaatoris ?
On olemas teine võti ning see teeb autot lahti ka kolmandalt korruselt.
On olemas teine võti ning see teeb autot lahti ka kolmandalt korruselt.
- Manused
-
- v.jpg (49.32 KiB) Vaadatud 8964 korda
Subaru Forester 2.0 (engine EJ20)
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
Re: Võti(probleem)
Võtme lahtivõtmisel antenniosa sai viga või on lihtsalt sodine?
Kiire fix on pult kõri juurde panna nupuvajutusel
Kiire fix on pult kõri juurde panna nupuvajutusel
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Võti(probleem)
Mis tähendab kõri juurde ?
Subaru Forester 2.0 (engine EJ20)
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
Re: Võti(probleem)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Võti(probleem)
hahah
Aga nüüd võtti üldse ei tee uksed lahti, isegi kui seisan auto juures.
Aga nüüd võtti üldse ei tee uksed lahti, isegi kui seisan auto juures.
Subaru Forester 2.0 (engine EJ20)
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
Re: Võti(probleem)
Siis on sul mingid muud probleemid. Esiklaasil kellade kohapeal hoides võti veel funkab? Seal peaks asuma signa aju.
Üks loogiline oletus: see patareid hoidev klemm ei lähe päris patarei vastu ja õrna servaga hoides ei anna piisavalt voolu. Mina katkuks uuesti lahti, teeks klemmi puhtaks ja vaataks, et see kenasti patareiga kontakti eviks. Paha ei teeks ka patareis olev vool üle mõõta - kõik hiina toodang ei ole ühevääriline. Võibolla sai lihtsalt vurts otsa - 3,3V võiks sees olla. Enda kogemus ütleb, et 2,2V peal enam toimetada ei suvatse.
Ahjaa, paranoiahetk minevikust: Rakveres seal Tallinna poolt tulles asuva Grossi poe juures, kus EMT mast üle tee seisab, läks signa peale aga maha enam ei suvatsenudki tulla. Ehk mõni koht on igasugust võrgumüra täis ja siis tasub juba investeerida paremasse signalisatsiooni antenni. Teine samasugune koht oli kusagil Tartus Tammelinnas. Signa peale läheb, maha ei saa kuidagi.
Samas, ei saa välistada, et puldi eluaeg on lõputeel ning aeg ränka raha uue isendi eest välja käia.
Üks loogiline oletus: see patareid hoidev klemm ei lähe päris patarei vastu ja õrna servaga hoides ei anna piisavalt voolu. Mina katkuks uuesti lahti, teeks klemmi puhtaks ja vaataks, et see kenasti patareiga kontakti eviks. Paha ei teeks ka patareis olev vool üle mõõta - kõik hiina toodang ei ole ühevääriline. Võibolla sai lihtsalt vurts otsa - 3,3V võiks sees olla. Enda kogemus ütleb, et 2,2V peal enam toimetada ei suvatse.
Ahjaa, paranoiahetk minevikust: Rakveres seal Tallinna poolt tulles asuva Grossi poe juures, kus EMT mast üle tee seisab, läks signa peale aga maha enam ei suvatsenudki tulla. Ehk mõni koht on igasugust võrgumüra täis ja siis tasub juba investeerida paremasse signalisatsiooni antenni. Teine samasugune koht oli kusagil Tartus Tammelinnas. Signa peale läheb, maha ei saa kuidagi.
Samas, ei saa välistada, et puldi eluaeg on lõputeel ning aeg ränka raha uue isendi eest välja käia.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Võti(probleem)
Tartus on jah tavaline teema telemasti all alarmiga jeblamine. Ma ise painutaks ka need klemmikesed üle seal, need sisud on nii odavaks ja õrnakeseks tehtud, et ei pruugigi aru saada kui ära vajutab.
MY09 STi
Re: Võti(probleem)
Sain võti korda. Panin paberi vahele nüüd funkab.
Tänud kõikidele!
Teema lukku!
Tänud kõikidele!
Teema lukku!
Subaru Forester 2.0 (engine EJ20)
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k
2010
Color Black
Gearbox automatic
Fuel petrol
ODO 130k