Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#16 Postitus Postitas Tubaru » P, 07 Juun 2015 10:58:24 +0300

Alu katus on ka mulle üllatuseks.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#17 Postitus Postitas vaska » P, 07 Juun 2015 16:10:15 +0300

Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#18 Postitus Postitas BlackRabbit » P, 07 Juun 2015 16:15:49 +0300

vaska kirjutas:
Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?
Ei, kirjutati ikka Foresterist. Ega muud kui Magnet kätte ja katust kontrollima. :)

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 913
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#19 Postitus Postitas HUNT113 » P, 07 Juun 2015 16:44:06 +0300

BlackRabbit kirjutas:
vaska kirjutas:
Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?
Ei, kirjutati ikka Foresterist. Ega muud kui Magnet kätte ja katust kontrollima. :)
Kurat, plekist rsk!
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

Kasutaja avatar
presence
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 258
Liitunud: E, 12 Dets 2011 19:51:38 +0300

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#20 Postitus Postitas presence » T, 09 Juun 2015 20:33:24 +0300

Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.

Kasutaja avatar
tiriliri
Subaruaff
Postitusi: 87
Liitunud: T, 21 Okt 2014 20:31:44 +0300
Asukoht: Rakvere

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#21 Postitus Postitas tiriliri » T, 09 Juun 2015 21:15:57 +0300

presence kirjutas:Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.
"aluminium bonnet and roof" sealt lugesimegi.
Legacy `05

Kasutaja avatar
presence
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 258
Liitunud: E, 12 Dets 2011 19:51:38 +0300

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#22 Postitus Postitas presence » T, 09 Juun 2015 22:39:14 +0300

Ah on jah :D jätkake.. :roll:

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#23 Postitus Postitas JP » T, 09 Juun 2015 22:59:33 +0300

tiriliri kirjutas:
presence kirjutas:Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.
"aluminium bonnet and roof" sealt lugesimegi.
Ma usun, et keegi on miskit sassi ajanud.

Foresteril peaks olema "aluminum roof rails"
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
presence
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 258
Liitunud: E, 12 Dets 2011 19:51:38 +0300

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#24 Postitus Postitas presence » T, 09 Juun 2015 23:15:01 +0300

Loogiline nagu oleks jah, kuna tehniliselt on üsna küsitav teha selline kereosa erinevast materjalist.

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#25 Postitus Postitas Tiit » T, 09 Juun 2015 23:29:14 +0300

Kusjuures täiesti tavaline et see osa on teisest metallist. Ideaalsed 4 küljest ühendused on: esiklaasi serv, reelingute alune ja tagaluuk.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#26 Postitus Postitas BlackRabbit » K, 10 Juun 2015 00:12:27 +0300

2006 või 2007 oli uudis (auto ostu järgi meenub), et seoses alumiiniumi hinna kasvuga vahetab Subaru paljud alumiiniumdetailid tsingitud detailide vastu välja.
Kapott jäi pikemalt. Katuse kohta ei mäleta, et oleks ka müügi hetkel räägitud.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#27 Postitus Postitas Tubaru » K, 10 Juun 2015 03:06:36 +0300

Ehk siis, kellel on pre-facelift 2.5 xt - magnet kätte ja katust katsuma...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#28 Postitus Postitas JP » K, 10 Juun 2015 09:59:57 +0300

BlackRabbit kirjutas:2006 või 2007 oli uudis (auto ostu järgi meenub), et seoses alumiiniumi hinna kasvuga vahetab Subaru paljud alumiiniumdetailid tsingitud detailide vastu välja.
Kapott jäi pikemalt. Katuse kohta ei mäleta, et oleks ka müügi hetkel räägitud.
2008 vahetati WRX ja STI kapott tavalise vastu.

Lisaks selline "pisiasi", nagu alumiinium katus, oleks igast reklaamidest läbi käinud.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#29 Postitus Postitas BlackRabbit » K, 21 Okt 2015 16:46:30 +0300

See piduriteema kiskus väga alumiiniumiteemaks ära. Nüüd uuesti liistude juurde:

Minu Forester XT sai praegu kõik originaalile vastavad jupid külge.
Varuosad sai soetatud PMR Racing OÜ ja samas sai lastud teha ka töö.

TÄPSEMALT:
2x BREMBO tagumine ketaspidur 266mm
2x BLUE PRINT esimene piduriketas 294mm ( Audidele kui Subarutele on neid varem ka külge keeratud)
2X BEMBO esimesed ja tagumised piduriklotside komplektid

Kokku ca 250.-

Pilt

Kõiki eelaminitud varuosasid on aastaid Imprezadele külge pandud ja seal hästi ennast tõestanud, seega läksin kindla peale välja ja siiani pole ühtegi halba sõna öelda.
Hooldatud ja värvitud said ka pidurisadulad, mis ei olnud enam väga esteetilised.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

#30 Postitus Postitas raig0 » K, 21 Okt 2015 20:16:03 +0300

Blueprindi kettaga saab täiesti edukalt ka rallit sõita!
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Vasta