Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Laupäev, 20 Okt 2018 17:45:14 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mär 2015 17:03:04 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2010 19:21:01 +0000
Postitusi: 1242
Räägime lahti:

1. Millised on head pidurikettad ja klotsid.
2. Millised kogemused on kellegil originaalide ja B varuosadega.
3. Milliseid varuosasid soovitatakse

UPGRADE:
1. Millised pidurid ja milliste muudatustega Foresterile istuvad (vabalthingavad ja turbokad siin erinevad)

Igasugune abi on teretulnud!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mär 2015 21:45:15 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Teisipäev, 25 Mär 2008 22:28:59 +0000
Postitusi: 1222
Asukoht: lõunaosariigid
Originaalid.

Kunagi sai proovitud odavama otsa (Japanparts vms) klotse - need kulusid 4 kuuga (20 000 km) et pidi jälle vahetama (isegi käsipidurit ei saanud nonde klotsidega korralikult pidama). Sõidustiil on pigem pidureid hoidev, kestavad 100 000 km kanti tavaliselt.

Autoks 2003 XT

_________________
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mär 2015 21:54:34 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 04 Veebr 2013 11:50:51 +0000
Postitusi: 192
Kasutasin sellist firmat nagu Delphi, mina sain suvega nendest klotsidest lahti, täiesti metallini. Ju siis tegemist pehme seguga. Vastuväiteid?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mär 2015 22:18:18 +0000 
Eemal
Lumelendur
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0000
Postitusi: 3594
Asukoht: Tallinn
MY07 NA - ees kettad, taga trumlid.

Ees Ferodo klotsid, väga hästi on hauganud. Taga on stock klotsid, käsipidur peab.
Ees on olnud mingid Japanpartsist võetud klotsid, need läksid ühe suvega kühvliks, vähemalt tunnetuslikult tekkis mure pidamajäämisega.

_________________
I've got AWD and i'm not afraid to use it!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mär 2015 22:25:16 +0000 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 15 Mai 2013 08:21:39 +0000
Postitusi: 43
Minu hääl läheb ka Ferodo klotsidele. Autoks 2006 NA ja ka ees kettad ja taga trumlid. Lisaks tasub mingi aja tagant esipidureid puhastada ja/või remondikomplekti kasutada.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mär 2015 22:46:44 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 21 Juul 2011 01:44:23 +0000
Postitusi: 231
Asukoht: Tallinn
On olemas ka originaal-B varuosi, ehk sama tehas laseb sama jupi välja, lihtsalt ei müü seda siis konkreetse mudeli OEM nime all.
Muidu Remsal on head klotsid.
Kettad on suht kõik ühest portsust tulnud. Tasub panna kallis klots ja odav ketas, siis üldjuhul muret pole mingi vilisemiste vms-ga.

_________________
MY08 Legacy Spec-B 3.0AT - Ammu juba lahja, ootab üle laadimist :roll:
MY05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mär 2015 22:48:59 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3359
Asukoht: Pärnu
2007 xt wrx pidurid ees ja taga.
Kettad Godspeed, klotsid Ferodo DS2500.
Vastupidavuse osas ei oska veel kommentaare jagada, sõitnud nendega vaid 10t km aga pidamine on eeskujulik (kiirem tänavasõit).

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Viimati muutis Tubaru, Kolmapäev, 25 Mär 2015 23:15:32 +0000, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 25 Mär 2015 22:54:13 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1838
Asukoht: kehra
+1 remsa klotsidele, remsa on ka paljudele saksa masinatele originaaltootja. Tulevad subarule koos kuumakaitse komposiit (või mis iganes asi see on) materjaliga ning ka alumiinium vaheplekid olid kaasas, väga kvaliteetsed igatahes.

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Apr 2015 16:24:02 +0000 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 19 Apr 2011 17:38:15 +0000
Postitusi: 11
Ma panin alla Zimmermanni (Saksa) firma kettad ja klotsid. Tundus hea valik, kuna mu naise perekonnanimi on ka Zimmermann ;) See on väga töökindel mudel... ;)

Need on kaetud kettad ehk siis mõnda aega ei roosteta.

Ei ole kõige odavamad, aga soodsam kui esinduse omad. Ostsin Alvadi varuosadest Majaka tänaval.

Läbisõit liiga väike, et midagi kosta.

NB! Küsimus suurele ringile - mis mõõdus on 2002-2005 Foresteri (2,0, 92kW) pidurikolvid? B-turg pakub kolme mõõtu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Apr 2015 20:22:46 +0000 
Eemal
Lumelendur
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0000
Postitusi: 3594
Asukoht: Tallinn
Taisto kirjutas:
NB! Küsimus suurele ringile - mis mõõdus on 2002-2005 Foresteri (2,0, 92kW) pidurikolvid? B-turg pakub kolme mõõtu.

VIN koodi järgi saab vast vahetusosa teada.

_________________
I've got AWD and i'm not afraid to use it!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Juun 2015 16:34:11 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2010 19:21:01 +0000
Postitusi: 1242
Ja suur küsimus:
Kas 2007 Forester XT kettad on mõõdus:

294mm
või
276mm

kataloog pakub mõlemat.
Mina eeldaks, et esimene, aga pole üldse kindel.
Kas keegi oskab täpselt öelda?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Juun 2015 16:38:30 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Reede, 10 Okt 2008 12:11:59 +0000
Postitusi: 273
Mõõdulint kätte ja õue! Saad teada, mis Sul seal käib.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Juun 2015 19:50:12 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3359
Asukoht: Pärnu
Ees on 294mm.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 05 Juun 2015 11:41:55 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2010 19:21:01 +0000
Postitusi: 1242
no1 kirjutas:
Mõõdulint kätte ja õue! Saad teada, mis Sul seal käib.

Loomulikult, aga raske on seda teha kui auto asub hetkel sinust suht kaugel ja tahad varuosad ära tellida :)
Teiseks on hea kui sellest mõõdust siia teemasse jälg maha jääb, seega Tänud Tubarule kiire reagerimise eest. Tellisin Brembo kettad ära.

Leidsin veel ühe asjaliku postituse, mis puudutab otseselt Foresteri pidureid. Kuna enamus meist keelt valdab, siis tõlkima ei hakka:

The Forester XT has the same sized discs (294mm) and pads as a 4 pot Impreza WRX so the brake brakes are actually just as effective but you need to apply less effort with the 4 pots.
Also, the Forester only weighs a little more than an Impreza due to it's aluminium bonnet and roof so that's not really an issue either.

In all honesty, the best thing you can do with the stock XT is to get a decent set of blank discs (you can get discs made by Brembo on eBay for < £100 a pair) and then get some uprated pads (something like EBC RedStuff or Godspeed kevlar pads). Grooved discs are all well and good for keeping the pads fresh and venting a little gas but they actually cut down the surface area of the disc and thus reduce it's braking ability so the advantages only really come into play with repeated heavy braking.

Unless you're incredibly heavy on the brakes, there's no need to upgrade to 4 pots (which don't fit under the stock 16" wheels).

If you want to improve the pedal feel, then a Tweiga brake stopper (the one for a newage Impreza fits (maksab ca 40€) will prevent flex in the bulkhead and braided hoses will prevent the hoses bulging.

You should be able to do discs, pads, brake stopper and hoses for < £250.
* Steer clear of drilled discs, unless you're only interested in looks, as they are prone to cracking.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 07 Juun 2015 09:14:35 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0000
Postitusi: 888
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti
Alumiinium katus? Kas tõesti? Ise olen küll leidnud rooste täppe, võibolla pole meie turu jaoks.

_________________
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur