1. leht 3-st

Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 25 Mär 2015 17:03:04 +0300
Postitas BlackRabbit
Räägime lahti:

1. Millised on head pidurikettad ja klotsid.
2. Millised kogemused on kellegil originaalide ja B varuosadega.
3. Milliseid varuosasid soovitatakse

UPGRADE:
1. Millised pidurid ja milliste muudatustega Foresterile istuvad (vabalthingavad ja turbokad siin erinevad)

Igasugune abi on teretulnud!

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 25 Mär 2015 21:45:15 +0300
Postitas Tiit
Originaalid.

Kunagi sai proovitud odavama otsa (Japanparts vms) klotse - need kulusid 4 kuuga (20 000 km) et pidi jälle vahetama (isegi käsipidurit ei saanud nonde klotsidega korralikult pidama). Sõidustiil on pigem pidureid hoidev, kestavad 100 000 km kanti tavaliselt.

Autoks 2003 XT

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 25 Mär 2015 21:54:34 +0300
Postitas charger226
Kasutasin sellist firmat nagu Delphi, mina sain suvega nendest klotsidest lahti, täiesti metallini. Ju siis tegemist pehme seguga. Vastuväiteid?

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 25 Mär 2015 22:18:18 +0300
Postitas vaska
MY07 NA - ees kettad, taga trumlid.

Ees Ferodo klotsid, väga hästi on hauganud. Taga on stock klotsid, käsipidur peab.
Ees on olnud mingid Japanpartsist võetud klotsid, need läksid ühe suvega kühvliks, vähemalt tunnetuslikult tekkis mure pidamajäämisega.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 25 Mär 2015 22:25:16 +0300
Postitas koomahai
Minu hääl läheb ka Ferodo klotsidele. Autoks 2006 NA ja ka ees kettad ja taga trumlid. Lisaks tasub mingi aja tagant esipidureid puhastada ja/või remondikomplekti kasutada.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 25 Mär 2015 22:46:44 +0300
Postitas Xanath
On olemas ka originaal-B varuosi, ehk sama tehas laseb sama jupi välja, lihtsalt ei müü seda siis konkreetse mudeli OEM nime all.
Muidu Remsal on head klotsid.
Kettad on suht kõik ühest portsust tulnud. Tasub panna kallis klots ja odav ketas, siis üldjuhul muret pole mingi vilisemiste vms-ga.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 25 Mär 2015 22:48:59 +0300
Postitas Tubaru
2007 xt wrx pidurid ees ja taga.
Kettad Godspeed, klotsid Ferodo DS2500.
Vastupidavuse osas ei oska veel kommentaare jagada, sõitnud nendega vaid 10t km aga pidamine on eeskujulik (kiirem tänavasõit).

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 25 Mär 2015 22:54:13 +0300
Postitas Duster
+1 remsa klotsidele, remsa on ka paljudele saksa masinatele originaaltootja. Tulevad subarule koos kuumakaitse komposiit (või mis iganes asi see on) materjaliga ning ka alumiinium vaheplekid olid kaasas, väga kvaliteetsed igatahes.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: E, 13 Apr 2015 16:24:02 +0300
Postitas Taisto
Ma panin alla Zimmermanni (Saksa) firma kettad ja klotsid. Tundus hea valik, kuna mu naise perekonnanimi on ka Zimmermann ;) See on väga töökindel mudel... ;)

Need on kaetud kettad ehk siis mõnda aega ei roosteta.

Ei ole kõige odavamad, aga soodsam kui esinduse omad. Ostsin Alvadi varuosadest Majaka tänaval.

Läbisõit liiga väike, et midagi kosta.

NB! Küsimus suurele ringile - mis mõõdus on 2002-2005 Foresteri (2,0, 92kW) pidurikolvid? B-turg pakub kolme mõõtu.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: E, 13 Apr 2015 20:22:46 +0300
Postitas vaska
Taisto kirjutas:NB! Küsimus suurele ringile - mis mõõdus on 2002-2005 Foresteri (2,0, 92kW) pidurikolvid? B-turg pakub kolme mõõtu.
VIN koodi järgi saab vast vahetusosa teada.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: N, 04 Juun 2015 16:34:11 +0300
Postitas BlackRabbit
Ja suur küsimus:
Kas 2007 Forester XT kettad on mõõdus:

294mm
või
276mm

kataloog pakub mõlemat.
Mina eeldaks, et esimene, aga pole üldse kindel.
Kas keegi oskab täpselt öelda?

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: N, 04 Juun 2015 16:38:30 +0300
Postitas no1
Mõõdulint kätte ja õue! Saad teada, mis Sul seal käib.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: N, 04 Juun 2015 19:50:12 +0300
Postitas Tubaru
Ees on 294mm.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: R, 05 Juun 2015 11:41:55 +0300
Postitas BlackRabbit
no1 kirjutas:Mõõdulint kätte ja õue! Saad teada, mis Sul seal käib.
Loomulikult, aga raske on seda teha kui auto asub hetkel sinust suht kaugel ja tahad varuosad ära tellida :)
Teiseks on hea kui sellest mõõdust siia teemasse jälg maha jääb, seega Tänud Tubarule kiire reagerimise eest. Tellisin Brembo kettad ära.

Leidsin veel ühe asjaliku postituse, mis puudutab otseselt Foresteri pidureid. Kuna enamus meist keelt valdab, siis tõlkima ei hakka:

The Forester XT has the same sized discs (294mm) and pads as a 4 pot Impreza WRX so the brake brakes are actually just as effective but you need to apply less effort with the 4 pots.
Also, the Forester only weighs a little more than an Impreza due to it's aluminium bonnet and roof so that's not really an issue either.

In all honesty, the best thing you can do with the stock XT is to get a decent set of blank discs (you can get discs made by Brembo on eBay for < £100 a pair) and then get some uprated pads (something like EBC RedStuff or Godspeed kevlar pads). Grooved discs are all well and good for keeping the pads fresh and venting a little gas but they actually cut down the surface area of the disc and thus reduce it's braking ability so the advantages only really come into play with repeated heavy braking.

Unless you're incredibly heavy on the brakes, there's no need to upgrade to 4 pots (which don't fit under the stock 16" wheels).

If you want to improve the pedal feel, then a Tweiga brake stopper (the one for a newage Impreza fits (maksab ca 40€) will prevent flex in the bulkhead and braided hoses will prevent the hoses bulging.

You should be able to do discs, pads, brake stopper and hoses for < £250.
* Steer clear of drilled discs, unless you're only interested in looks, as they are prone to cracking.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: P, 07 Juun 2015 09:14:35 +0300
Postitas HUNT113
Alumiinium katus? Kas tõesti? Ise olen küll leidnud rooste täppe, võibolla pole meie turu jaoks.