Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Alu katus on ka mulle üllatuseks.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Ei, kirjutati ikka Foresterist. Ega muud kui Magnet kätte ja katust kontrollima.vaska kirjutas:WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Kurat, plekist rsk!BlackRabbit kirjutas:Ei, kirjutati ikka Foresterist. Ega muud kui Magnet kätte ja katust kontrollima.vaska kirjutas:WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
"aluminium bonnet and roof" sealt lugesimegi.presence kirjutas:Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.
Legacy `05
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Ma usun, et keegi on miskit sassi ajanud.tiriliri kirjutas:"aluminium bonnet and roof" sealt lugesimegi.presence kirjutas:Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.
Foresteril peaks olema "aluminum roof rails"
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Loogiline nagu oleks jah, kuna tehniliselt on üsna küsitav teha selline kereosa erinevast materjalist.
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Kusjuures täiesti tavaline et see osa on teisest metallist. Ideaalsed 4 küljest ühendused on: esiklaasi serv, reelingute alune ja tagaluuk.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
2006 või 2007 oli uudis (auto ostu järgi meenub), et seoses alumiiniumi hinna kasvuga vahetab Subaru paljud alumiiniumdetailid tsingitud detailide vastu välja.
Kapott jäi pikemalt. Katuse kohta ei mäleta, et oleks ka müügi hetkel räägitud.
Kapott jäi pikemalt. Katuse kohta ei mäleta, et oleks ka müügi hetkel räägitud.
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Ehk siis, kellel on pre-facelift 2.5 xt - magnet kätte ja katust katsuma...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
2008 vahetati WRX ja STI kapott tavalise vastu.BlackRabbit kirjutas:2006 või 2007 oli uudis (auto ostu järgi meenub), et seoses alumiiniumi hinna kasvuga vahetab Subaru paljud alumiiniumdetailid tsingitud detailide vastu välja.
Kapott jäi pikemalt. Katuse kohta ei mäleta, et oleks ka müügi hetkel räägitud.
Lisaks selline "pisiasi", nagu alumiinium katus, oleks igast reklaamidest läbi käinud.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
See piduriteema kiskus väga alumiiniumiteemaks ära. Nüüd uuesti liistude juurde:
Minu Forester XT sai praegu kõik originaalile vastavad jupid külge.
Varuosad sai soetatud PMR Racing OÜ ja samas sai lastud teha ka töö.
TÄPSEMALT:
2x BREMBO tagumine ketaspidur 266mm
2x BLUE PRINT esimene piduriketas 294mm ( Audidele kui Subarutele on neid varem ka külge keeratud)
2X BEMBO esimesed ja tagumised piduriklotside komplektid
Kokku ca 250.-
Kõiki eelaminitud varuosasid on aastaid Imprezadele külge pandud ja seal hästi ennast tõestanud, seega läksin kindla peale välja ja siiani pole ühtegi halba sõna öelda.
Hooldatud ja värvitud said ka pidurisadulad, mis ei olnud enam väga esteetilised.
Minu Forester XT sai praegu kõik originaalile vastavad jupid külge.
Varuosad sai soetatud PMR Racing OÜ ja samas sai lastud teha ka töö.
TÄPSEMALT:
2x BREMBO tagumine ketaspidur 266mm
2x BLUE PRINT esimene piduriketas 294mm ( Audidele kui Subarutele on neid varem ka külge keeratud)
2X BEMBO esimesed ja tagumised piduriklotside komplektid
Kokku ca 250.-
Kõiki eelaminitud varuosasid on aastaid Imprezadele külge pandud ja seal hästi ennast tõestanud, seega läksin kindla peale välja ja siiani pole ühtegi halba sõna öelda.
Hooldatud ja värvitud said ka pidurisadulad, mis ei olnud enam väga esteetilised.
Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)
Blueprindi kettaga saab täiesti edukalt ka rallit sõita!
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B