2. leht 3-st

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: P, 07 Juun 2015 10:58:24 +0300
Postitas Tubaru
Alu katus on ka mulle üllatuseks.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: P, 07 Juun 2015 16:10:15 +0300
Postitas vaska
Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: P, 07 Juun 2015 16:15:49 +0300
Postitas BlackRabbit
vaska kirjutas:
Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?
Ei, kirjutati ikka Foresterist. Ega muud kui Magnet kätte ja katust kontrollima. :)

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: P, 07 Juun 2015 16:44:06 +0300
Postitas HUNT113
BlackRabbit kirjutas:
vaska kirjutas:
Tubaru kirjutas:Alu katus on ka mulle üllatuseks.
WRX ei ole alumiiniumkatusega? Võrreldi Imprezaga või ma lugesin ridade vahelt jälle?
Ei, kirjutati ikka Foresterist. Ega muud kui Magnet kätte ja katust kontrollima. :)
Kurat, plekist rsk!

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: T, 09 Juun 2015 20:33:24 +0300
Postitas presence
Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: T, 09 Juun 2015 21:15:57 +0300
Postitas tiriliri
presence kirjutas:Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.
"aluminium bonnet and roof" sealt lugesimegi.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: T, 09 Juun 2015 22:39:14 +0300
Postitas presence
Ah on jah :D jätkake.. :roll:

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: T, 09 Juun 2015 22:59:33 +0300
Postitas JP
tiriliri kirjutas:
presence kirjutas:Kust te seda katust veel lugesite, bonnet=kapott ju.
"aluminium bonnet and roof" sealt lugesimegi.
Ma usun, et keegi on miskit sassi ajanud.

Foresteril peaks olema "aluminum roof rails"

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: T, 09 Juun 2015 23:15:01 +0300
Postitas presence
Loogiline nagu oleks jah, kuna tehniliselt on üsna küsitav teha selline kereosa erinevast materjalist.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: T, 09 Juun 2015 23:29:14 +0300
Postitas Tiit
Kusjuures täiesti tavaline et see osa on teisest metallist. Ideaalsed 4 küljest ühendused on: esiklaasi serv, reelingute alune ja tagaluuk.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 10 Juun 2015 00:12:27 +0300
Postitas BlackRabbit
2006 või 2007 oli uudis (auto ostu järgi meenub), et seoses alumiiniumi hinna kasvuga vahetab Subaru paljud alumiiniumdetailid tsingitud detailide vastu välja.
Kapott jäi pikemalt. Katuse kohta ei mäleta, et oleks ka müügi hetkel räägitud.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 10 Juun 2015 03:06:36 +0300
Postitas Tubaru
Ehk siis, kellel on pre-facelift 2.5 xt - magnet kätte ja katust katsuma...

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 10 Juun 2015 09:59:57 +0300
Postitas JP
BlackRabbit kirjutas:2006 või 2007 oli uudis (auto ostu järgi meenub), et seoses alumiiniumi hinna kasvuga vahetab Subaru paljud alumiiniumdetailid tsingitud detailide vastu välja.
Kapott jäi pikemalt. Katuse kohta ei mäleta, et oleks ka müügi hetkel räägitud.
2008 vahetati WRX ja STI kapott tavalise vastu.

Lisaks selline "pisiasi", nagu alumiinium katus, oleks igast reklaamidest läbi käinud.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 21 Okt 2015 16:46:30 +0300
Postitas BlackRabbit
See piduriteema kiskus väga alumiiniumiteemaks ära. Nüüd uuesti liistude juurde:

Minu Forester XT sai praegu kõik originaalile vastavad jupid külge.
Varuosad sai soetatud PMR Racing OÜ ja samas sai lastud teha ka töö.

TÄPSEMALT:
2x BREMBO tagumine ketaspidur 266mm
2x BLUE PRINT esimene piduriketas 294mm ( Audidele kui Subarutele on neid varem ka külge keeratud)
2X BEMBO esimesed ja tagumised piduriklotside komplektid

Kokku ca 250.-

Pilt

Kõiki eelaminitud varuosasid on aastaid Imprezadele külge pandud ja seal hästi ennast tõestanud, seega läksin kindla peale välja ja siiani pole ühtegi halba sõna öelda.
Hooldatud ja värvitud said ka pidurisadulad, mis ei olnud enam väga esteetilised.

Re: Suur Foresteri piduriteema (klotsid, kettad, sadulad)

Postitatud: K, 21 Okt 2015 20:16:03 +0300
Postitas raig0
Blueprindi kettaga saab täiesti edukalt ka rallit sõita!