Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Pühapäev, 20 Mai 2018 20:41:52 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 16 Mai 2018 21:02:55 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 24 Aug 2012 20:04:14 +0000
Postitusi: 868
Asukoht: Tallinn
Sai Suurbritanniast koju toodud (sõitis omadel ratastel kohale) selline sõiduvahend, rohkem suunitlusega mänguasjaks:
Manus:
foorumisse1.jpg
foorumisse1.jpg [ 118.7 KB | Vaadatud 284 korda ]

Manus:
foorumisse2.jpg
foorumisse2.jpg [ 162.72 KB | Vaadatud 284 korda ]

Auto mootor on ehitatud 2015 mai asutuses EngineTuner Ltd Alan Jeffrey ja tema töötajate poolt.

Aga nagu te näha võite, siis kuskil on mingisugusel ajahetkel üle jala lastud ning kulusid kokku hoitud (palju Hiina toodangut):
Manus:
foorumisse.jpg
foorumisse.jpg [ 252.33 KB | Vaadatud 284 korda ]


Teema sai tehtud eesmärgiga, et ei oleks kuiv "ostan seda-teist-kolmandat" ostuteema varuosade all ja siis keegi ei paku midagi, ega vasta oma ideedega sinna.
Igasugune arutelu on siia teemasse teretulnud, aga kõige rohkem ootan sihipärast nõu kas otstarbekate lahenduste või varuosadeni viivate viidete kujul.

Mured järgnevad (nagu ka pildil #3 välja toodud):

1. Auto kuumeneb üle. Peale õhutamist mingi perioodi püsib normaaltemperatuuri juures, aga siis ühtäkki (ehk seotud ka energilisema sõidustiiliga?) kaob jahutusvedelik kuhugi ja auto "läheb õhkjahutusele" üle. Esialgu oleme ehk katastroofilise mootori purunemise välistanud ja alustaksin lihtsamast:
a) uus radiaatori kork - kus saab, võimalikult kvaliteetne võimalikult hea hinnaga
b) suurem lisa paisupaak - kus saab, võimalikult kvaliteetne võimalikult hea hinnaga või alternatiivsed lahendused (keegi teeb ise valmis?)

2. Puudub õhu retsirkulatsioon- või vileklapp. Milline oleks kõige mõistlikum (loe: kiire, vähe jändamist) lahendus?
Praegu on mulle selgeks tehtud, et sinna tuleks otsa torgata kas HKS'i toodang (pidavat kõige kvaliteetsem olema ja muud Forge jne. ei pidavat üle paari aasta vastu pidama) või siis minna tagasi tehasest autol peal olnud by-pass'ile.

3. Sooja õhu sissevõtt + räpane Perrin’i õhufilter. Ideid, kus kohast saab sobiva vaheseina või selle materjali ja kus kohast oleks kõige kiiremini/odavamalt uus Perrin’i toodang kättesaadav (või kas on sarnaseid kvaliteetseid alternatiive)?

4. Klambrid. Osad klambrid on oksüdeerunud ja vajaksid välja vahetamist. Sattusin autoga sellise inimese nagu „prj“ (kes teab, see teab) silme alla (mitte tahtlikult) ja tema kommentaar oli, et „klambrid on liiga laiad“. Minu tehnilise taibuta talupojamõistusele on see nüüd küll arusaamatu, et kuidas üks klamber ülearu lai saab olla (laiem = hoiab paremini kinni?). Selge on see, et igal asjal on oma optimaalne suurus.
Mida siis sinna panna? Oma parema äranägemise järgi läheks sinna lihtsalt samasugused uued asemele.

5. Radiaatori ülemine silikonvoolik on vastu käinud rihmade kattele. Läbi kulunud ei ole, aga mõistlik oleks ennetavalt lihtsalt uus panna.
Kas/kus (hea hind, aga kvaliteetne jupp!) oleks müüa mitte terve komplekt, vaid ainult üks uus ülemine?

6. Potid on soojale turbole lähedal.
Kas sinna oleks samal printsiibil (nagu õhufiltrile) mõistlik ümber tekitada mingisugune kuuma eest kaitsev vahesein?

Varuosadest loodaksin veel leida:
- logarid ette ja taha
- põhja alla korralikke katteid (mootor, käigukast)
- parempoolse (antud autol juhiukse) ukse aknatõstuki mootor (umbes 90% tõenäosusega, et viga tõstukimootoris)

Need olekski probleemid, mida lahendada loodan.
Päris foorumi teema tuleb ka ehk kunagi, praegu pole veel täpselt kindel, mis selle auto tulevik toob.

Aitäh nõu ja jõu eest,
Joonas

_________________
http://differ.ee/ -> reklaam: https://www.youtube.com/watch?v=9xHj-RxF2v8
--------------------------------------------------------
Ainult autod: https://www.youtube.com/c/JJsAutomotive


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 17 Mai 2018 10:36:45 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0000
Postitusi: 1175
Asukoht: Võrumaa
1. A osa kork või sti 1,3 bari.(saan ka viimast sebida). Sitemal juhul kaanetihendid lekivad.
2. Seni kuni su auto toimetab õhulugejaga,siis võiks olla ikkagi orginaal bypass.(mul pakkuda, kui soovid)
3. Lase ehitada custom aluplekist kast, kuhu suunatakse õhk orginaal õhusuunajaga.
4.Kui laiad hoiavad kinni,siis las nad olla. Muidu kasuta würthi omi,neid kannatab ikka keerata kah. Kitsal on surumisjõud ju suurem ruutmillimeeti kohtas,kui laiemal.
6.Kõige odavam,kuid samas effektiivne lahendus oleks torupoest osta aluteipi ja torud üle teipida. Mingitest tuuningpoodidest vast on ka saada spetsiaalseid kuumaekraane(a la nagu wrc autod kasutavad)

_________________
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 17 Mai 2018 19:26:50 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3314
Asukoht: Pärnu
Turbo ümber pane kuumakaitse kott (endal on positiivsed kogemused PTP tootega) ja mähi ka downpipe kuumateibiga (soovitan DEI toodangut) sisse.
Kui arvad, et jääb sellest väheks, siis uuri, mida inglismaa foorumlased on teinud kuuma tõkkeks.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 19 Mai 2018 14:38:18 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 24 Aug 2012 20:04:14 +0000
Postitusi: 868
Asukoht: Tallinn
Manus:
hooldus123.jpg
hooldus123.jpg [ 56.78 KB | Vaadatud 89 korda ]


Vaatasin üle mulle soovitatud Scoobyworld'i (http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/) ja ImportCarParts'i (https://www.importcarparts.co.uk/) kataloogid ning näppu jäi selline ostukorv.
Kas meite maal on edasimüüjaid, kes pakuksid analoogset valikut?

- "raig0" pakkus mulle by-pass'i ja 1.3 bar radiaatori korki mõistliku hinnaga. Selle HKS'i korgi hind on hea ja HKS peaks kõva tuuning ka olema, samas originaalkork oleks ehk kindla peale minek.
- Juhiukseakna mootor suri ka ära. Selle peaksin saama "SiimK" käest.
- Õhufiltri peaks saama siit (juhul, kui te ei avalda mulle, et keegi müüb ka kodumaal sellist): https://www.rallysportdirect.com/part/a ... er-3-125in
- Kas Subaru originaal termostaat ongi nii kallis, kui 50£?
- Kus kohast logareid hakata otsima? Keegi uutena on ostnud (hind)?
- Põhjakaitseid on mõtet küsida Metecist või on veel alternatiive?
- Kuhu kohta klambreid otsima minna Tallinnas?
- Kellelgi on silma jäänud mõned õhuvõtu vaheseina lahendused foorumi teemana ja kus kohast seda materjali saada Tallinnas? Kuldset kuumateipi on keegi Eestis kasutanud?
- Kütusefilter on sellel autol paagisisene või paagiväline?

Seni minu kätte sattunud autod on olnud pigem "fuel & play" lahendused. Pole pidanud nii palju kastist väljaspool lahenduste korrastamisega pidanud tegelema. :roll:
Seetõttu ka palju uut ja segadust.

_________________
http://differ.ee/ -> reklaam: https://www.youtube.com/watch?v=9xHj-RxF2v8
--------------------------------------------------------
Ainult autod: https://www.youtube.com/c/JJsAutomotive


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 19 Mai 2018 15:02:52 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 20 Juul 2006 19:33:54 +0000
Postitusi: 392
JoonasJJ kirjutas:
Manus:
hooldus123.jpg



.


Sa oled raha peale tige? UK's on kõik asjad kordades kallimad. Õlifilter võta esindusest originaal. AEM õhufilter selle nuustiku asemel(Eestis müüaks)
Osasid vaata usast ja kasuta estperformance.com teenust tarnimisel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 19 Mai 2018 16:03:39 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 24 Aug 2012 20:04:14 +0000
Postitusi: 868
Asukoht: Tallinn
KungLao kirjutas:
Sa oled raha peale tige? UK's on kõik asjad kordades kallimad. Õlifilter võta esindusest originaal. AEM õhufilter selle nuustiku asemel(Eestis müüaks)
Osasid vaata usast ja kasuta estperformance.com teenust tarnimisel.


Üldiselt pole tõesti kahju natukene (paarkümmend €) rohkem maksta, kui selle eest saab meelepärase(ma)d jupid.
AEM - kelle käest? Ma originaalkarpi sinna küll tagasi tekitama ei viitsi hakata.

_________________
http://differ.ee/ -> reklaam: https://www.youtube.com/watch?v=9xHj-RxF2v8
--------------------------------------------------------
Ainult autod: https://www.youtube.com/c/JJsAutomotive


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 19 Mai 2018 20:00:36 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 20 Juul 2006 19:33:54 +0000
Postitusi: 392
AEM'i jõujaam ja esracing'st võib ka küsida (hetekl neil kodukal K&N filtrid, mis ka head).


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur