Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Neljapäev, 20 Sept 2018 11:38:37 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Sept 2018 21:36:13 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 24 Aug 2012 20:04:14 +0000
Postitusi: 882
Asukoht: Tallinn
Tere taas!

Sai siis vahepeal Auto24Ringil käidud. Video mõnest kuival sõidetud ringist:


Seal tabas autot vana tuttav probleem – jahutusvedelik endiselt „kaob“. Kui esimesed 2x30 minutit (see oli siis märjal rajal) sai muredeta sõidetud, siis 3. sessioonile minnes jõudis juba enne boksitee lõppu temperatuurimõõdiku nõel pea maksimumi peal ära käia. Ootasime ca. 50 minutit jahtumist, panin nii palju jahutusvedelikku sisse, kui sai ja sõitsime veel need 5 ringikest, kuid kuna nõel ikkagi „normaalalale“ pidama ei jäänud, siis sai sõit katki jäetud. Eks oma osa oli ka sellel, et õhutamine jäi tegemata, aga ehk seekord pidigi asi nii katki jääma.

Tagasiteel sobivalt automuuseumi juures tõmbas temperatuuri jälle üles ja sai seal paus tehtud. Ootasime umbes 40 minutit samal ajal jooksvalt radiaatorit täites. Uuesti käivitades puhus toredasti valget suitsu – alguses rohkem ja pärast taandus „toss“ õhkõrnaks valgeks vineks väljalaske juures. Koju jõudsime ilma, et temperatuuriseier rohkem trikke oleks teinud ja vaatamata eelnevale masin paistab endiselt toimivat, aga seisma see jäi.
Mis minule, kui võhikule, kõige huvitavam on on see, et järgmine päev käivitades enam valget ei puhunud, kuigi ilmselgelt probleem on täiesti olemas.

Edasine plaan näeb esialgse visiooni kohaselt ette, et mootor esialgu nii palju lahti, et näha kas silndriseinad terved. Kui ma õigesti aru saan, siis ca. 30 000km peale täielikku remonti pole ju ise-enesest mõtet mootorit täiesti algosadeks võtta. Remondiks, mis vaja ja uuendaks kõik kuluosad ära alates silindripeade tihenditest (kaaned korda!) lõpetades rihmade jms. „igapäevasemaga“.
Lisaks, vaatamata sellele, et tegu on BC Racing’u suurepärase tootega nimega „BR“, on ka vedrustusega probleem (videos hästi kuulda) - a) kas mingit omanägemust arendatud või b) see lihtsalt ei toimi nii, nagu peab. See tundub esialgu proosalisem mure ja küll saab lahendatud.
Veel on mõttes igasugused A/F'id, lairibad, Defi'd jne. külge hankida, aga see pole esmane. Esialgu samm-sammult töötava masina poole, siin ka eelnevalt kirja pandud mõtteid, mida võiks jooksvalt lahendada.

KÜSIMUSTEVOOR:
1. Kus kohast leida kuldsete kätega meistrimees, kes teeks valmis erimõõtude järgi radiaatori ülevoolupaagi? See sama meistrimees võiks ka õhuvõtule teha valmis sooja õhku eemalhoidva kastikese.
2. Mis võib esile kutsuda rooliratta sellist värisemist nagu kettad oleksid kõverad (kettad ei ole kõverad)? Pidurdades kohati värises nii nagu oleks ühe rattaga kurvi „äärekivil“ olnud.
3. On siin foorumis kotkasilm-STI omanikke, kes tahaks minuga sõbraks saada?

Praegu rohkem ideid pole.

Tänud lugemast,

Joonas


LISA:
Sai auto Eestisse saamisest valmis tehtud 1. video. Esialgu ei oska öelda, et kas veel videoid valmib (materjali on palju ka muudest asjadest, aga aega on vähe, valmis meisterdamine samas aeganõudev protsess), aga algus sai tehtud:


Nagu ikka - kapott lahti.
Manus:
20180830_153417.jpg
20180830_153417.jpg [ 218.24 KB | Vaadatud 182 korda ]

_________________
http://differ.ee/ -> reklaam: https://www.youtube.com/watch?v=9xHj-RxF2v8
--------------------------------------------------------
Ainult autod: https://www.youtube.com/c/JJsAutomotive


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 05 Sept 2018 23:57:56 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 23 Mai 2014 15:21:48 +0000
Postitusi: 107
Tark oleks sobiv jahutusvedeliku anum hankida, ning seejärel järeldus teha kas vaja kone lahti võtta. Kui olemasolev kõrgemale tuua ja korralik kork hankida, siis võiks ka iseenesest toimida. Lisaks peaks korgi kinni panema, et seda järgmine kord põhjaplastiku pealt otsima ei pea. :D
Sõiduosas jagaksin näpunäiteid järgmine kord kui tuled, päris mitmes kohas lihtsalt natukene rahulikumalt võttes säästaks aega oluliselt. :)

_________________
Ringrajale kohandatud BMW rent
Firmaüritused
Sõidukoolitused
Tehniline tugi auto24ringil.
http://www.ttmotorsport.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 06 Sept 2018 08:08:03 +0000 
Foorumil
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 19 Juun 2013 09:28:53 +0000
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Natuke offtopicut ka,jäin su videoid sirvima, sul on olnud Evo IV GSR ka, võrreldes impreza stiga kumb etem on ?

https://www.youtube.com/watch?v=cwHEhZkzpnY


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 06 Sept 2018 22:47:26 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 24 Aug 2012 20:04:14 +0000
Postitusi: 882
Asukoht: Tallinn
rajaleidja kirjutas:
Natuke offtopicut ka,jäin su videoid sirvima, sul on olnud Evo IV GSR ka, võrreldes impreza stiga kumb etem on ?


Kuna ma healjuhul poole mõlemast kogupaketist välja sain/suutsin pigistada, siis ei ole mina küll õige inimene kommenteerima. Ütlen ainult ühte, et AYC on ikka üks imeline asi. Mingitel hetkedel tundus, et ka Subaru üritab nina samamoodi õiges suunas aidata.
Need kaks autot olid sõitmishetkel ka nagu siga ja kägu - ühel puhul täiesti tehaseseades 90'ndate lõpu Evo ja teisel puhul üsna märkimisväärselt näpitud 2000'ndate keskpaiga STI. GC8 kupee endiselt läbiaegade parim sõiduelamus.

_________________
http://differ.ee/ -> reklaam: https://www.youtube.com/watch?v=9xHj-RxF2v8
--------------------------------------------------------
Ainult autod: https://www.youtube.com/c/JJsAutomotive


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur