Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Reede, 19 Apr 2019 13:43:02 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Jaan 2019 19:51:31 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0000
Postitusi: 6
Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Jaan 2019 20:02:41 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3423
Asukoht: Pärnu
Otsi vaakumilekkeid ja vaata, kas summuti on terve.
Seejärel kahtlustaks lambda andurit.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 13 Jaan 2019 00:07:03 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1889
Asukoht: kehra
Tps-throttle position sensor oskab ka nahka teha selliselt.

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 03 Apr 2019 23:05:43 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0000
Postitusi: 6
nanuk kirjutas:
Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 03 Apr 2019 23:13:30 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0000
Postitusi: 6
nanuk kirjutas:
Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 03 Apr 2019 23:14:43 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0000
Postitusi: 6
Kas oleks Tallinnas kedagi kes asja üle vaataks


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 04 Apr 2019 12:06:09 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0000
Postitusi: 215
Asukoht: Viljandimaa
Veakoode oled proovinud lugeda.
Selle õpetuse järgi saad rooli all olevad pistikud kokku ühendades veakoode ise lugeda https://uk.subaruownersclub.com/forums/topic/2366-manually-reading-ecu-codes/

Muidu hapniku andur võiks sellist tõmblemist teatud pööretel põhjustada.
Proovi näiteks anduri pistik lahti võtta ja ringi sõita. Peaks siis oluliselt paremini lambda vea korral sõitma.
Kindlasti läheb siis check engine tuli põlema, aga hiljem akult klemm maha mõneks ajaks võttes kustutab veakoodi ära.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 11 Apr 2019 17:29:16 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0000
Postitusi: 6
pöörete lisades näitab viga 33 ehk siis Vehicle Speed Sensor.Transleitenist õiget tõlget ei anna aga kas võib olla väntvõlli asendi andur?otsides Youtubist annab nagu oleks liikumis kiirust näitav andur aga minu mõistuse järgi mootori töö ja auto liikumis kiirus pole nagu omavahel eriti seotud,


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 12 Apr 2019 10:58:12 +0000 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 07 Mai 2016 17:11:28 +0000
Postitusi: 49
nanuk kirjutas:
pöörete lisades näitab viga 33 ehk siis Vehicle Speed Sensor.Transleitenist õiget tõlget ei anna aga kas võib olla väntvõlli asendi andur?otsides Youtubist annab nagu oleks liikumis kiirust näitav andur aga minu mõistuse järgi mootori töö ja auto liikumis kiirus pole nagu omavahel eriti seotud,


VSS on andur mis istub käigukasti küljes ja loeb sealt pöördeid ning arvutab selle põhjal kiirust. VSSi hädad peaksid aga ilmnema automaatkastil käiguvahetustega, peaks neid tegema ebamugavamaks. Äkki ilmneb see kõrvaliselt ja on ikka lambda mis jamab.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 13 Apr 2019 08:31:58 +0000 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0000
Postitusi: 6
automaatkasti käiguvahetus tundub nagu normaalne olema ja käike vahetab sujuvalt.Veast annab kõige paremini märku näiteks kui arendada kiirust kusagil 80-90 siis mootor kiirendusel töötab kenasti ja ühtlase kiirusega saad sõita umbes kilomeetri või nats rohkem,alul kõik on korras ja mootor töötab kenasti ja siis hakkab vaikselt nagu vahele jätma ja puterdamine läheb järjest hullemaks ning hakkab summutis nagu popsima ehk siis järel põlemine väljalaskes(summutit kontrollisin ja on tihe) kuni (pedaali hoian samas asendis)kiirus langeb kuhugile 70 peale ja umbes selliste kiirusele ka jääb ning mootori töö on päris kole ja aeg ajalt viskab rikke tule põlema.Kui aga gaasi lisada siis viskab käigu alla-pöörded suurenevad ehk siis kiirendusega mootori töö jälle korras.Nats aega saada siis jälle selle 90 nega sõita ja asi kordub.Sama juhtub ka linna liikluses lihtsalt ühtlast 50 km tunnis hoides ehk siis kiirusest olenematta .Kohapeal töötades tühikäik kena aga kui pöördeid tõsta üle 2500 ja hoida siis alul mootor töötab kenasti ning natsa aja pärast hakkab puterdama nagu jätaks vahele.annad järsku gaasi ja pöörded tõusevad nagu peab,lased pöörded tagasi sama 2500 peale ja jälle töötab nats aega normaalselt ja jälle hakkab puterdamine pihta.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 16 Apr 2019 11:00:19 +0000 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 07 Mai 2016 17:11:28 +0000
Postitusi: 49
Ja temperatuurid tunduvad paigas olema?

Siis tundub nagu see oleks mingi elektrooniline osa valetamas, näiteks lambda. Või detonatsiooni andur valet tulemust viskamas ja üritab masinat limp mode'i visata ehk. Või on midagi veel rohkem fringe nagu süsiniku kogunemine kuhugi kus ta ei peaks olema või mõni väljalaske klapp mis kõrgel temperatuuril valesti hakkab käituma.

Subaru ise soovitab puhastusainena sellist asja https://www.subaru.com.au/parts/catalog ... aintenance

Samuti tasub lambdade juures juhtmeid üle kontrollida ja deto anduril.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur