Düüs Impreza sisselaske juures
Düüs Impreza sisselaske juures
Küsiks sellist asja kas vooliki sees olev tüüs peab olema voolikus, mis ühendab magnet klappi ja vestgeiti, või selles voolikus mis tuleb kolektori pealt?
Re: Tüüs
Minul on kolmiku ja kollektori vahel.
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
Sa mõtled intake induktion voolikust(külmakojaks)?
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
Midagi sellist siis, eeldades, et sul on kahe otsaga boost solenoid
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
Hmm, solenoid on kolme otsaga, tööl üritan teha skeemi
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
punaseks tehtud need voolikud, kuidas ta siis õige oleks?
Viimati muutis POHMAKAS, K, 19 Aug 2015 09:15:48 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
või on äkki üldse voolikud valesti) sest nagu mina välja lugesin, kui nii tehtud siis polegi seda tüüsi vajagi...
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
Kolme pordise solenoidiga mu teada ei peagi olema. Ga kas ta on sul originaalis kolme pordiga või on see ise vahetatud?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
Ise kuulnud sama, et kolme pordisel ei ole kohustuslik, aga kui kasutada tahad, siis esimesel joonistatud pildil on asukoht õige.
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
Aga kui ära võtta mis ta teeb?)
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
Kui su masin on originaalis, siis pead panema düüsi. Tuleb muidu liiga palju boosti ja hakkab peak'e tegema. Düüs tuleks panna vooliku vahele, mis laseb rõhku maha st see toru, mis ühendub õhuvõtutorusse, 2 pordise skeem unusta ära! Enda masinale panin 0,8mm keevitustüüsi sinna, sest muidu ei saanud boosti täpseks, ehk siis nõel ujus koguaeg veidi ja käis närvidele. Originaalis on 3 pordised klassik stidel ja seal on süsteemis düüs täpselt samas kohas, mida juba mainisin, suurust ei oska kommenteerida.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Düüs Impreza sisselaske juures
düüs on ilusti sees olemas, aga järelikult asi on korras. Suured tänud vastuste ja abi eest.Duster kirjutas:Kui su masin on originaalis, siis pead panema düüsi. Tuleb muidu liiga palju boosti ja hakkab peak'e tegema. Düüs tuleks panna vooliku vahele, mis laseb rõhku maha st see toru, mis ühendub õhuvõtutorusse, 2 pordise skeem unusta ära! Enda masinale panin 0,8mm keevitustüüsi sinna, sest muidu ei saanud boosti täpseks, ehk siis nõel ujus koguaeg veidi ja käis närvidele. Originaalis on 3 pordised klassik stidel ja seal on süsteemis düüs täpselt samas kohas, mida juba mainisin, suurust ei oska kommenteerida.