Düüs Impreza sisselaske juures

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
POHMAKAS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 306
Liitunud: R, 22 Aug 2014 11:04:48 +0300
Asukoht: Tartu

Düüs Impreza sisselaske juures

#1 Postitus Postitas POHMAKAS » K, 12 Aug 2015 15:29:33 +0300

Küsiks sellist asja kas vooliki sees olev tüüs peab olema voolikus, mis ühendab magnet klappi ja vestgeiti, või selles voolikus mis tuleb kolektori pealt?

Põder
Subaruaff
Postitusi: 53
Liitunud: K, 09 Jaan 2013 14:07:19 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tüüs

#2 Postitus Postitas Põder » K, 12 Aug 2015 15:36:50 +0300

Minul on kolmiku ja kollektori vahel.

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: Tüüs

#3 Postitus Postitas rosenberg » N, 13 Aug 2015 10:15:23 +0300

see düüs peab olema selles voolikus mis tuleb turbo külmakoja külje soelvast torust , kolmikusse ja sealt üks klappi ja teine wastegate peale
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

POHMAKAS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 306
Liitunud: R, 22 Aug 2014 11:04:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#4 Postitus Postitas POHMAKAS » T, 18 Aug 2015 20:07:47 +0300

Sa mõtled intake induktion voolikust(külmakojaks)?

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#5 Postitus Postitas Type RA » T, 18 Aug 2015 21:35:15 +0300

Midagi sellist siis, eeldades, et sul on kahe otsaga boost solenoid
Pilt

POHMAKAS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 306
Liitunud: R, 22 Aug 2014 11:04:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#6 Postitus Postitas POHMAKAS » K, 19 Aug 2015 06:34:11 +0300

Hmm, solenoid on kolme otsaga, tööl üritan teha skeemi

POHMAKAS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 306
Liitunud: R, 22 Aug 2014 11:04:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#7 Postitus Postitas POHMAKAS » K, 19 Aug 2015 08:43:24 +0300

Pilt


punaseks tehtud need voolikud, kuidas ta siis õige oleks?



Pilt
Viimati muutis POHMAKAS, K, 19 Aug 2015 09:15:48 +0300, muudetud 1 kord kokku.

POHMAKAS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 306
Liitunud: R, 22 Aug 2014 11:04:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#8 Postitus Postitas POHMAKAS » K, 19 Aug 2015 08:47:03 +0300

või on äkki üldse voolikud valesti) sest nagu mina välja lugesin, kui nii tehtud siis polegi seda tüüsi vajagi...

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#9 Postitus Postitas Tubaru » K, 19 Aug 2015 10:15:33 +0300

Kolme pordise solenoidiga mu teada ei peagi olema. Ga kas ta on sul originaalis kolme pordiga või on see ise vahetatud?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#10 Postitus Postitas Type RA » K, 19 Aug 2015 10:24:10 +0300

Ise kuulnud sama, et kolme pordisel ei ole kohustuslik, aga kui kasutada tahad, siis esimesel joonistatud pildil on asukoht õige.

POHMAKAS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 306
Liitunud: R, 22 Aug 2014 11:04:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#11 Postitus Postitas POHMAKAS » K, 19 Aug 2015 10:28:06 +0300

Aga kui ära võtta mis ta teeb?)

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#12 Postitus Postitas Duster » K, 19 Aug 2015 10:36:58 +0300

Kui su masin on originaalis, siis pead panema düüsi. Tuleb muidu liiga palju boosti ja hakkab peak'e tegema. Düüs tuleks panna vooliku vahele, mis laseb rõhku maha st see toru, mis ühendub õhuvõtutorusse, 2 pordise skeem unusta ära! Enda masinale panin 0,8mm keevitustüüsi sinna, sest muidu ei saanud boosti täpseks, ehk siis nõel ujus koguaeg veidi ja käis närvidele. Originaalis on 3 pordised klassik stidel ja seal on süsteemis düüs täpselt samas kohas, mida juba mainisin, suurust ei oska kommenteerida.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

POHMAKAS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 306
Liitunud: R, 22 Aug 2014 11:04:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Düüs Impreza sisselaske juures

#13 Postitus Postitas POHMAKAS » K, 19 Aug 2015 10:49:09 +0300

Duster kirjutas:Kui su masin on originaalis, siis pead panema düüsi. Tuleb muidu liiga palju boosti ja hakkab peak'e tegema. Düüs tuleks panna vooliku vahele, mis laseb rõhku maha st see toru, mis ühendub õhuvõtutorusse, 2 pordise skeem unusta ära! Enda masinale panin 0,8mm keevitustüüsi sinna, sest muidu ei saanud boosti täpseks, ehk siis nõel ujus koguaeg veidi ja käis närvidele. Originaalis on 3 pordised klassik stidel ja seal on süsteemis düüs täpselt samas kohas, mida juba mainisin, suurust ei oska kommenteerida.
düüs on ilusti sees olemas, aga järelikult asi on korras. Suured tänud vastuste ja abi eest.

Vasta