Sti ost
Sti ost
Tere,
Suur huvi tekkinud impreza vastu. Eriti just müügis olev v1 sti. Samas ma kuidagi ei sooviks endale suurt mure kaela. Kõige rohkem kardan just mootori kap remonti. Raha jääks küll üle u. 1,5k, et vajadusel masinat parandada.
Olen lugenud suurel mahul kõiksugu postitusi ja tundub nagu, mootorid ainult õhtal ongi. Kas enne ostu on võimalik mootorit kontrollida lasta spetsialistidel, ja rahuliku südamega kindel olla, et mootor tõesti kestab veel tublisti kui ise mõistlikult sõita/ hooldada? Paistab, et omaniku sõna ei saa usaldada. Mootorit ei kavatse modifitseerima hakata.
Olen mitu mootorratta mootorit ja vanema auto(japsi) r4 rebuildi teinud. Mitte tundes konkreetset mootorit, küsin, kas on keerulisem? Muidu mõtleks ka wrx/ gt peale, aga tundub, et need kestavad sama vähe, siis ei näe väga mõttet.
Suur huvi tekkinud impreza vastu. Eriti just müügis olev v1 sti. Samas ma kuidagi ei sooviks endale suurt mure kaela. Kõige rohkem kardan just mootori kap remonti. Raha jääks küll üle u. 1,5k, et vajadusel masinat parandada.
Olen lugenud suurel mahul kõiksugu postitusi ja tundub nagu, mootorid ainult õhtal ongi. Kas enne ostu on võimalik mootorit kontrollida lasta spetsialistidel, ja rahuliku südamega kindel olla, et mootor tõesti kestab veel tublisti kui ise mõistlikult sõita/ hooldada? Paistab, et omaniku sõna ei saa usaldada. Mootorit ei kavatse modifitseerima hakata.
Olen mitu mootorratta mootorit ja vanema auto(japsi) r4 rebuildi teinud. Mitte tundes konkreetset mootorit, küsin, kas on keerulisem? Muidu mõtleks ka wrx/ gt peale, aga tundub, et need kestavad sama vähe, siis ei näe väga mõttet.
Re: Sti ost
Kui sa oled varem ka suutnud edukalt mootoried rebuildida, siis saad subaruga ka hakkama.
Võtad remondi manuaali ette(eeldusel, et sa saad inglise keelest aru) ja hakkad nokitsema.
Ploki kokkupanekuga läheb kauem aega, aga subaru pole siiski kosmoserakett. Kõik on loogiline siiski, nagu subarul ikka.
Võtad remondi manuaali ette(eeldusel, et sa saad inglise keelest aru) ja hakkad nokitsema.
Ploki kokkupanekuga läheb kauem aega, aga subaru pole siiski kosmoserakett. Kõik on loogiline siiski, nagu subarul ikka.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Sti ost
Kui tagumised koopa ääred roostes, siis võib eeldada, et seest poolt ka roostetab?
Re: Sti ost
Mitte tingimata, aga tasub kindlasti kontrollida kõrgendatud tähelepanuga.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Sti ost
See on päris tavaline, et tagumistel tiiva äärtel leidub roostet, kuid ülejäänud auto on täiesti roostevaba(mu eelmisel wrx-l oli nii nt). Taga stange hõõrub värvi maha ja nurgast hakkab kobrutama/roostetama.subaru098 kirjutas:Kui tagumised koopa ääred roostes, siis võib eeldada, et seest poolt ka roostetab?
Ma ei ütleks, et kõik subaru mootorid nüüd õhtal on. Pigem arvestades auto jõudu ja kasutustingimusi(sti-d saavad kindlasti rohkem vatti kui tavaautod), on tegemist küll väga vastupidava asjaga(räägin eelkõige 2.0st). Kuid jah, kindlasti tasub ostes väga hoolas olla.
Re: Sti ost
Pigem jah oleneb mootori vastupidavus kasutajast endast, kui külmalt hakkad kohe peenestama ja kuuma andes ei lase maha jahtuda, võib tõesti selle mootri jaoks varsti pidu läbi olla.
Hoolitsed ja vahetad õli õigeaegselt, ei juhtu niisama midagi (räägin siinkohal ka siis pigem 2.0l). Sõbral on 280k+ läbisõit, originaal ja kõik ok, endal 250k ja samuti kõik ok.
Aga eks muidugi oleneb kuidas eelnevad omanikud on autot hoidnud jne.
Hoolitsed ja vahetad õli õigeaegselt, ei juhtu niisama midagi (räägin siinkohal ka siis pigem 2.0l). Sõbral on 280k+ läbisõit, originaal ja kõik ok, endal 250k ja samuti kõik ok.
Aga eks muidugi oleneb kuidas eelnevad omanikud on autot hoidnud jne.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru WRX STI '14
Subaru WRX STI '14