Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Küsimus suurema ringi tarkadele. Kui originaalis on WRXil peal 160kw kas sinna 165kw peale panemine on lihtne vahetus(alumine osa ringi tõstmine).
Või on kolled, aju, andurid vms. teised ja tuleb neid ka aretama hakata?
Ja kas sellel vahetusel on vahet ja erilist kasu?
Looda, et sõnastasin selgelt.
Või on kolled, aju, andurid vms. teised ja tuleb neid ka aretama hakata?
Ja kas sellel vahetusel on vahet ja erilist kasu?
Looda, et sõnastasin selgelt.
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Minu masinal on 155kw asemel pandud 165kw plokk, pead ja kolled ja andurid jäid vanalt mootorilt, ainuke märgatav erinevus oli vändaanduri vastus ehk trigger wheel, kus olid hambad erinevad. Väljalaske kolle on sobiv, sisselaskest ja muudest adnrutitest ei tea. Kui talitled samamoodi, siis on kindlasti vahetus tehtav, jõudluse kasv on nendel mootoritel minuteada ainult ajus kinni...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Hmm...aga kas siis kui paneks ikka 160kw kas sellele 165kw´se aju saab peale panna?
Tehase andmetel kirjade järgi see 165kw on ökom ka.
Tehase andmetel kirjade järgi see 165kw on ökom ka.
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Seda küttekulu vahet sa küll tunnetada ei tohiks, vähemalt rahakotiga küll mitte.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Kui juba kütusejutuks läks siis parem ära näe vaeva, kui juat mootor laiali ei ole ja uuema mootorit soodsamalt ei saa. Selleks et natuke rohkem jõudu saada väiksema kuluga on soodsamaid ja lihtsamaid variante. Ja kui kütusekulu nii oluline on siia pole vist üldse mõtet 10+ sajale võtva masinaga vaeva näha.
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Küttekulu jah teisejärguline aga kunagi mingis välismma foorumis kiideti neid 165kw mootoreid taevani ja räägiti stabiilsusest jms. aga ise tegelikult ka minigit erilist vahet sealt ei usu tulevat. Ja see lisa 5kw ei tohiks ju ka miskit erilisst minekut anda.
ei leia seda teemat enam aga vist oli nasiocis
ei leia seda teemat enam aga vist oli nasiocis
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Kui mootor korras, lase uus seade teha ja asi mot. (Kui jõulisa tahad)
Kui küttekulu alla tahad saada, siis osta 1.4 corolla diisel.
Kui küttekulu alla tahad saada, siis osta 1.4 corolla diisel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Ei moto ei ole korras ja vahetus kindel
diisliga plöristan niigi igapäevaselt
diisliga plöristan niigi igapäevaselt
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Kui oma Pritse jätad istub 1:1 le peale kuigi minu mäletamistmööda peaks koos ka istuma 1:1leNuxMan kirjutas:Ei moto ei ole korras ja vahetus kindel
diisliga plöristan niigi igapäevaselt
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Nissan Leaf tuleb osta kui kütust tahad säästa ja maailma päästa,mis siis et aku tarvis nikkelt kaevates veelrohkem keskkonda rikutakse.Tubaru kirjutas:Kui mootor korras, lase uus seade teha ja asi mot. (Kui jõulisa tahad)
Kui küttekulu alla tahad saada, siis osta 1.4 corolla diisel.
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Leafi akudes pole grammigi niklit. Seal on tegemist LiMn2O4 akudega.cancer kirjutas:Nissan Leaf tuleb osta kui kütust tahad säästa ja maailma päästa,mis siis et aku tarvis nikkelt kaevates veelrohkem keskkonda rikutakse.Tubaru kirjutas:Kui mootor korras, lase uus seade teha ja asi mot. (Kui jõulisa tahad)
Kui küttekulu alla tahad saada, siis osta 1.4 corolla diisel.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
165kw peabki olema ökonoomsem, sest toimetab lairiba lambda peal, isegi kui kollektor koos pudruga peale istub, siis juhtmestik ja aju on ikkagi teine, see võit ei ole piisav. 160kw on 2 varianti minuandmetel, kui tegu on vanemaga, siis seadistusega palju õnne, eestis ei tee minuteada keegi, tarvis ecutek softi ja litsentsi, soomes saab. Kui on uuem 160kw, siis saab kirjutada ja võivad sobida kõik asjad.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Vot nii olengi nüüd jälle kinni omadega :S
Kuidas teha vahet kas mootor mis mul peal, on selle reguleerivate nukkadega või tavaline?
Mootorilt leidsin ainult 558033, HS20 ja 003 numbrid aga andmesildilt on mootori kood EJ205NW3BB
Oskab keegi midagi arvata?
Kuidas teha vahet kas mootor mis mul peal, on selle reguleerivate nukkadega või tavaline?
Mootorilt leidsin ainult 558033, HS20 ja 003 numbrid aga andmesildilt on mootori kood EJ205NW3BB
Oskab keegi midagi arvata?
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Välisel vaatlusel saab kindlaks teha küll. Regullitava sisselaske nukaga rihmakate näeb välja järgnev:
https://c-a.d-cd.net/748134u-960.jpg
Ja kui kate maha võtta:
http://i15.photobucket.com/albums/a378/ ... P60378.jpg
https://c-a.d-cd.net/748134u-960.jpg
Ja kui kate maha võtta:
http://i15.photobucket.com/albums/a378/ ... P60378.jpg
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw
Tänud raig0,
Ok nüüd on selge, et ei ole regullitav kuna ülemine ja alumine katte muhk on täpselt sama.
Aga kas need on väga erinevad mootorid?
Selle mitte regullitava asemele seda regullitavat annab panna?
Jama , et leian romulatest ainult neid muutuva nukaga mootoreid
Ok nüüd on selge, et ei ole regullitav kuna ülemine ja alumine katte muhk on täpselt sama.
Aga kas need on väga erinevad mootorid?
Selle mitte regullitava asemele seda regullitavat annab panna?
Jama , et leian romulatest ainult neid muutuva nukaga mootoreid