Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
NuxMan
Postitusi: 37
Liitunud: K, 07 Jaan 2015 12:21:20 +0300

Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#1 Postitus Postitas NuxMan » N, 12 Nov 2015 23:18:27 +0300

Küsimus suurema ringi tarkadele. Kui originaalis on WRXil peal 160kw kas sinna 165kw peale panemine on lihtne vahetus(alumine osa ringi tõstmine).
Või on kolled, aju, andurid vms. teised ja tuleb neid ka aretama hakata?
Ja kas sellel vahetusel on vahet ja erilist kasu?
Looda, et sõnastasin selgelt.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#2 Postitus Postitas Duster » R, 13 Nov 2015 12:38:57 +0300

Minu masinal on 155kw asemel pandud 165kw plokk, pead ja kolled ja andurid jäid vanalt mootorilt, ainuke märgatav erinevus oli vändaanduri vastus ehk trigger wheel, kus olid hambad erinevad. Väljalaske kolle on sobiv, sisselaskest ja muudest adnrutitest ei tea. Kui talitled samamoodi, siis on kindlasti vahetus tehtav, jõudluse kasv on nendel mootoritel minuteada ainult ajus kinni...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

NuxMan
Postitusi: 37
Liitunud: K, 07 Jaan 2015 12:21:20 +0300

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#3 Postitus Postitas NuxMan » R, 13 Nov 2015 14:48:37 +0300

Hmm...aga kas siis kui paneks ikka 160kw kas sellele 165kw´se aju saab peale panna?
Tehase andmetel kirjade järgi see 165kw on ökom ka.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#4 Postitus Postitas Tubaru » R, 13 Nov 2015 14:51:38 +0300

Seda küttekulu vahet sa küll tunnetada ei tohiks, vähemalt rahakotiga küll mitte.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#5 Postitus Postitas Deepmaan » R, 13 Nov 2015 15:22:13 +0300

Kui juba kütusejutuks läks siis parem ära näe vaeva, kui juat mootor laiali ei ole ja uuema mootorit soodsamalt ei saa. Selleks et natuke rohkem jõudu saada väiksema kuluga on soodsamaid ja lihtsamaid variante. Ja kui kütusekulu nii oluline on siia pole vist üldse mõtet 10+ sajale võtva masinaga vaeva näha.

NuxMan
Postitusi: 37
Liitunud: K, 07 Jaan 2015 12:21:20 +0300

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#6 Postitus Postitas NuxMan » R, 13 Nov 2015 16:21:25 +0300

Küttekulu jah teisejärguline aga kunagi mingis välismma foorumis kiideti neid 165kw mootoreid taevani ja räägiti stabiilsusest jms. aga ise tegelikult ka minigit erilist vahet sealt ei usu tulevat. Ja see lisa 5kw ei tohiks ju ka miskit erilisst minekut anda.
ei leia seda teemat enam aga vist oli nasiocis

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#7 Postitus Postitas Tubaru » R, 13 Nov 2015 16:24:54 +0300

Kui mootor korras, lase uus seade teha ja asi mot. (Kui jõulisa tahad)
Kui küttekulu alla tahad saada, siis osta 1.4 corolla diisel.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

NuxMan
Postitusi: 37
Liitunud: K, 07 Jaan 2015 12:21:20 +0300

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#8 Postitus Postitas NuxMan » R, 13 Nov 2015 18:17:43 +0300

Ei moto ei ole korras ja vahetus kindel :twisted:
diisliga plöristan niigi igapäevaselt :P

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#9 Postitus Postitas rosenberg » R, 13 Nov 2015 18:46:04 +0300

NuxMan kirjutas:Ei moto ei ole korras ja vahetus kindel :twisted:
diisliga plöristan niigi igapäevaselt :P
Kui oma Pritse jätad istub 1:1 le peale kuigi minu mäletamistmööda peaks koos ka istuma 1:1le
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

cancer
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 177
Liitunud: P, 13 Sept 2015 20:47:27 +0300

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#10 Postitus Postitas cancer » R, 13 Nov 2015 21:42:34 +0300

Tubaru kirjutas:Kui mootor korras, lase uus seade teha ja asi mot. (Kui jõulisa tahad)
Kui küttekulu alla tahad saada, siis osta 1.4 corolla diisel.
Nissan Leaf tuleb osta kui kütust tahad säästa ja maailma päästa,mis siis et aku tarvis nikkelt kaevates veelrohkem keskkonda rikutakse.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#11 Postitus Postitas raig0 » R, 13 Nov 2015 22:09:10 +0300

cancer kirjutas:
Tubaru kirjutas:Kui mootor korras, lase uus seade teha ja asi mot. (Kui jõulisa tahad)
Kui küttekulu alla tahad saada, siis osta 1.4 corolla diisel.
Nissan Leaf tuleb osta kui kütust tahad säästa ja maailma päästa,mis siis et aku tarvis nikkelt kaevates veelrohkem keskkonda rikutakse.
Leafi akudes pole grammigi niklit. Seal on tegemist LiMn2O4 akudega.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#12 Postitus Postitas Duster » R, 13 Nov 2015 22:39:07 +0300

165kw peabki olema ökonoomsem, sest toimetab lairiba lambda peal, isegi kui kollektor koos pudruga peale istub, siis juhtmestik ja aju on ikkagi teine, see võit ei ole piisav. 160kw on 2 varianti minuandmetel, kui tegu on vanemaga, siis seadistusega palju õnne, eestis ei tee minuteada keegi, tarvis ecutek softi ja litsentsi, soomes saab. Kui on uuem 160kw, siis saab kirjutada ja võivad sobida kõik asjad.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

NuxMan
Postitusi: 37
Liitunud: K, 07 Jaan 2015 12:21:20 +0300

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#13 Postitus Postitas NuxMan » T, 24 Nov 2015 16:07:37 +0300

Vot nii olengi nüüd jälle kinni omadega :S
Kuidas teha vahet kas mootor mis mul peal, on selle reguleerivate nukkadega või tavaline?
Mootorilt leidsin ainult 558033, HS20 ja 003 numbrid aga andmesildilt on mootori kood EJ205NW3BB
Oskab keegi midagi arvata?

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#14 Postitus Postitas raig0 » T, 24 Nov 2015 20:26:42 +0300

Välisel vaatlusel saab kindlaks teha küll. Regullitava sisselaske nukaga rihmakate näeb välja järgnev:
https://c-a.d-cd.net/748134u-960.jpg

Ja kui kate maha võtta:
http://i15.photobucket.com/albums/a378/ ... P60378.jpg
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

NuxMan
Postitusi: 37
Liitunud: K, 07 Jaan 2015 12:21:20 +0300

Re: Mootorid 160kw tõsta ringi 165kw

#15 Postitus Postitas NuxMan » T, 24 Nov 2015 20:50:05 +0300

Tänud raig0,
Ok nüüd on selge, et ei ole regullitav kuna ülemine ja alumine katte muhk on täpselt sama.

Aga kas need on väga erinevad mootorid?
Selle mitte regullitava asemele seda regullitavat annab panna?

Jama , et leian romulatest ainult neid muutuva nukaga mootoreid :cry:

Vasta